טיול מאורגן לגאורגיה הוא חגיגה של צורות, צבעים וטעמים

מה מצפה לכם בטיול לגאורגיה עם רימון

אוהבי הטבע והנוף ימצאו את נופיה של גאורגיה מדהימים ביופיים. בצפון מתנוססים להם הרי הקווקאז הפראים, נהרות שוצפים חורצים את העמקים ונקווים אל אגמים מרהיבים ביופיים. במזרח המדינה נפרסים להם עמקים רחבי ידיים המשובצים שדות חקלאים ירוקים. במערב חופי הים השחור ההולך ומתפתח כמוקד תיירותי עירוני מערבי בעל אופי מערבי, המציע לתייר ממיטב מתקני הנופש והתיירות החל מבתי מלון מהודרים וכלה בבתי קזינו.
פנינה גאורגית נוספת היא הנוף האנושי, החברה הגאורגית נמצאת בשלבי מעבר מחברה חקלאית סובייטית לחברה מערבית. זה לצד זה שוכנים בה כפרים שהזמן כאילו עמד בהם מלכת וערים הנבנות לפי מיטב האדריכלות המערבית המודרנית. כפריים שעדיין לבושים בלבוש המסורתי וצעירים העוטים ממיטב האופנה העולמית. גורם אחד משותף לכולם, היותם אנשים גאים, שמחים, חייכנים ומכניסי אורחים.
וכמובן, שאי אפשר לדבר על טיול לגאורגיה מבלי להזכיר את המטבח הגאורגי. מטבח עשיר במאכלים וטעמים שהחינקאלי וחצ'פורי, הטעימים כל כך, הם רק רמז לשלל המאכלים שבו. ארוחות בגאורגיה מוגשות בנדיבות וברוחב לב. לכל שולחן יש מארח (תאמאדה) שעיקר תפקידו לדאוג שכולם יאכלו הרבה, ישתו הרבה והעיקר שיהיו שמחים ומרוצים.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5264817

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם