טיולים לדרום הפסיפיק – אוסטרליה, ניו זילנד וסינגפור

אוסטרליה:

אוסטרליה היא המדינה השישית בגודלה בעולם, שהיא גם יבשת!
מרחבים עצומים יקבלו את פניכם, כמו גם נוף פראי עם חופים מדהימים ושמורות טבע עצומות. חיות מיוחדות לאוסטרליה בלבד כמו חיות הכיס הייחודיות כמו הקנגרו והקואלה המפורסמים אך גם רבות נוספות  כמו עכבישים, נחשים ומה לא?
למעשה, העולם הכיר את היבשת האוסטרלית בשלהי המאה ה- 18, שעה שהאנגלים ביקשו לחפש מקומות מרוחקים אותם יוכלו להפוך למושבות עונשין עבור פושעים. אולם, יבשת אוסטרליה היתה קיימת שנים רבות קודם לכן ויישבו אותה ילידים אותם אנו מכנים כיום האבוריג'ינים.
טיול מאורגן לאוסטרליה מתאים לזוגות, למבוגרים ולצעירים וגם למשפחות עם ילדים. משך הטיול ארוך יותר מטיול מאורגן באירופה אבל כל אחד ימצא בה עניין בשל המגוון והשונות הרבה הקיימת בה ובשל הנוף הטבעי והנוף העירוני. טיול מאורגן באופקים יכול להתאים לכולם. תבקרו כמובן בכל הנקודות אותן יש לבקר ביבשת/מדינה הזו כמו: Great Barrier  Reef – שונית המחסום הגדולה הנחשבת כאחד מאתרי הצלילה היפים בכל העול כולו, ההרים הכחולים ו"צוקי שלוש האחיות", ביירון ביי ההיפית, דרך החוף הגדולה וכמובן גם הערים הגדולות והמפורסמות כמו סידני ומלבורן ואף קנברה עיר הבירה.

אוסטרליה משתרעת על פני שטח נרחב ביותר ולמעשה גודלה הוא פי 350 משטח מדינת ישראל (!). קו החוף שלה ארוך ביותר ומרבית הפעילות והתושבים מצויים בו ובמיוחד לאורכו של החוף המזרחי והדרום מזרחי. מתוך כל יוצא שפנים אוסטרליה מיושב פחות והטבע בא לידי ביטוי בו בשיא הדרו. היא מורכבת משש מדינות ושתי טריטוריות – חלקן מתויירות יותר וחלקן פחות.

אנחנו ברימון טיולים, מזמינים אתכם להכיר מקרוב המדינה העצומה הזו ולקבל הזדמנות לטעימה מיבשת כל כך גדולה שיש בה כל כך הרבה מה לראות. נוף עירוני בערים הגדולות סידני, מלבורן ואחרות, טבע בשיאו כמו שונית האלמוגים הגדולה בעולם, דרך החוף הגדולה, גולד קוסט, סנשייו קוסט וערי חוף אחרות ועוד. גם מסיבות וחיי לילה מגוונים בחופים המושכים אליהם רבבות תיירים ומקומיים. מסעדות ובתי קפה לרוב ולמעשה – גן עדן לתיירים ולנופשים!. אטרקציות רבות יזדמנו לכם כמו: גלשני ים, גלשני רוח, צניחה חופשית, רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים ועוד ועוד. תושבים מקומיים אדיבים ומסבירי פנים יקבלו את פניכם בכל מקום. יש כל כך הרבה מה לראות במדינה המדהימה והמגוונת הזו, על מגוון המדינות והנופים שבה שטיול אחד לא יספיק. צוות המדריכים של רימון טיולים הרכיב במיוחד עבורכם מגוון מסלולי טיול המותאמים לאוכלוסיות שונות ולאופי המטיילים: עשירים, מעניינים ומלאים בכל טוב!

טיול מאורגן לאוסטרליה הוא חוויה נהדרת! טיול שהוא למעשה ליבשת שלמה. אנו מבטיחים לכם מסע שקט, מקיף ומלווה במדריך מקצועי ומיומן שיוכל לספק מידע, לשמש אוזן קשבת ולהסביר הסברים מפורטים על כל אתר ואתר בו תבקרו. המדריך יוכל לסייע גם בזמן הפנוי בעת הטיול ולתת המלצות למילוי איכותי ומתאים של זמן זה.
אין דאגות, אין תכנונים, אין דאגות מיותרות – אתם יכולים לטייל בראש שקט ולפנות בליבכם ובראשכם מקום לספיגת החוויות שהטיול מציע לכם.
ניו זילנד:
אין ספר שהגעתם לאחד המקומות היפים בעולם כולו!
ניו זילנד – ארץ הענן הלבן המאורך –  היא מדינה של איים מיוחדים, קסומים ומרתקים, המושכים אליהם רבבות תיירים, צעירים ומבוגרים, מדי שנה, וזאת למרות המרחק הרב ממרבית יבשות העולם. האיים הניו זילנדים טומנים בחובם הרפתקאות לרוב ושפע של פעילויות ואטרקציות לכל הגילאים: טבע מרהיב בדמות יערות גשם גדולים וסבוכים, הרי געש, אשר עדיין פעילים, הרים גבוהים עם פסגות מושלגות, חופים מפורצים ופיורדים מדהימים, קרחונים וחופים זהובים וחמימים.. ובעצם, מה לא? פשוט גן עדן!!
ניו זילנד מורכבת למעשה משני איים גדולים ומרכזיים – האי הצפוני והאי הדרומי וממספר איים קטנים יותר. האי הדרומי הוא הגדול יותר.
באי הצפוני ישנן מספר אטרקציות תיירותיות כמו: אוקלנד – אוקלנד היא עיר מרשימה במיוחד, מוקפת בים מכל עבריה ומכוסה בגבעות וולקניות געשיות. תבקרו במגדל התצפית של העיר, המשקיף על העיר כולה – הסקאי טאוור. מקומות נוספים לביקור באי הצפוני הם:
ביי אוף איילנדס, רוטורואה, טאופו, הפארק הלאומי והעיר וולינגטון – בירת ניו זילנד.
באי הדרומי אסור לפספס את:
הפארק הלאומי אבל טסמן, העיר קווינסטאון, הפיורדים המדהימים והקרחונים המרשימים.

חובבי האקסטרים ימצאו בניו זילנד את מבוקשם בדמות מגוון רחב ביותר של פעילויות כאלו: מבנג'י ועד טיפוס הרים, מראפטינג במים סוערים ועד טרקים של מספר ימים ועוד ועוד.
בטיול מאורגן לניו זילנד תוכלו לחוות לפחות חלק מהפעילויות הרבות שיש לאיים להציע, תיחשפו לטבע ולנופים מדהימים ומן הצד השני גם לערים הגדולות שבאיים ולחיים העירוניים במדינה בערים כמו אוקלנד וולינגטון הבירה בהן תוכלו לבקר במוזיאונים מרשימים, בגנים ובמבנים מרהיבים. תושבי המדינה הינם חמים ומסבירי פנים.

טיול מאורגן לניו זילנד הוא אחד מהטיולים המרתקים והמעניינים שתוכלו לחוות אצלנו ברימון. ארץ בראשית פראית ומדהימה, עם נופים קסומים ועניין לרוב. סיורים יחודיים, מפגשים עם בעלי חיים מיוחדים כמו דולפינים, כלבי ים, פינגווינים, ציפורי קיוי המפורסמות המשמשות כסימלה של ניו זילנד ועוד ועוד. תיפגשו גם עם תושבי האי המקוריים לחוויה קסומה שאין שנייה לה!
הטיול מגוון ומעניין המתאים לאלו המבקשים חוויה שונה במקצת, שופעת נופים וטבע מדהים. בטיול מאורגן לניו זילנד בחברת אופקים תזכו לראות ולחוות את כל השפע שהאיים הקסומים הללו מציעים לכם: נופים מרהיבים, ערים מודרניות, אזורי נופש ובילוי, חופי ים מדהימים, קרחונים ומצוקים וחוויות אקסטרים מדהימות.
המדריך בטיול המאורגן ינחה ויסביר על ניו זילנד, ההיסטוריה שלה, הטבע הקסום והיחוד של המדינה.

סינגפור:
סינגפור – האי הקסום – עיר מדינה קטנה ויפה, עם השפעה ונוכחות עצומים בעולם, בכלכלה המפותחת ובעושר הרב שבה. אי מדהים המוקף בים כחול, מוקד עסקים עולמי המושך אליו אנשי עסקים מהעולם כולו. מדינה שהיא עיר בעלת תושבים מלאי מוטיבציה ומשמעת עצמית להגיע להישגים – ואכן הם מושגים.
תצפיות קסומות ונוף אלוהי יקדמו אתכם בהגיעכם לאי סינגפור.
טיול מאורגן לסינגפור עם חברת אופקים, לזוגות ולמשפחות, מציע לכם את השפע הקיים באי – עיר היפה הזה.
סינגפור ממוקמת בדרום מזרח אסיה המצויה על אי מדרום למלזיה. האי מחובר למלזיה – לעיר ג'והור בהרו באמצעות מעבר מעשה ידי אדם. זוהי מדינה חמה ולחה לאורכה של השנה כולה. בנוסף לאי הגדול והמרכזי, יש סביב עוד כ 58 איים קטנים המיועדים בעיקר לנופש ולתעשייה.  בזמן קצר מאד – הפך מעמדה של סינגפור למעמד חזק מאד בכלכלה העולמית והיא עומדת בשורה הראשונה עם מדינות המערב העשירות.
קשה לראות בסינגפור דמוקרטיה וזאת למרות שמתקיימות בה בחירות ויש אופוזיציה. בראשה עומד נשיא. כלכלת המדינה מפותחת מאד ומתבססת על שוק חופשי והיא מייצרת ומייצאת לעולם מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, ביוטכנולוגיה ועוד.

האי הסינגפורי הוא צפוף ביותר אולם בטיול המאורגן עם אופקים נגלה את כל המקומות הנהדרים בו ונהפוך את הביקור לחווייתי ועשיר. נבקר במקומות כמו: רחוב אורצ'רד – רחוב הקניות המפורסם של סינגפור, על שפע החנויות שבו, המסעדות וחיי הלילה התוססים, התצפיות המרהיבות על האי –  הנוף של סינגפור מלמעלה הוא הנוף היפה ביותר ואנו נעפיל ונצפה אל האי היפה הזה. נטייל לאורך הנהר ונוכל גם לשוט בו, נבקר ברחוב הערבי, באי סנטוזה – האי המלאכותי המופלא שנועד אך ורק לבילויים! נבקר גם בגנים הבוטניים הקסומים ובפארק הציפורים.. בגן החיות וכמובן בשפע ההצעות לקניות הקיימות האי.

לכל יעד שתבחרו בדרום הפסיפיק – תוכלו ליהנות מטיול מרתק ומבטיח איתנו – רימון טיולים!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם