טורונטו עם ילדים פארקים ומוזיאונים

טורונטו היא ביתם של קרוב ל 6 מיליון אנשים והיא מקום נהדר לבילוי, לקניות, לארוחות ולשיטוט ברחובותיה לכל תייר ולכל מבקר. חלק מהאטרקציות המרכזיות של העיר הקנדית היא מגדל CN, האיים של טורונטו ועוד.
הקנדים ידועים בהיותם מנומסים וידידותיים מאד לתיירים, כך גם בטורונטו.
הם יגרמו לכם להרגיש רצויים ויקבלו את פניכם בסבר פנים יפות.

 

טורונטו היא עיר רב תרבותית וקוסמופוליטית מאד. כעיר הבירה של אונטריו, היא מקום נהדר לביקור עם ילדים. מלבד העיר עצמה, יש סביבה ערים נוספות ואטרקציות הראויות לביקור באזור אונטריו.

הנה מקצת מהאפשרויות לביקור עם ילדים בטורונטו

גן החיות בטורונטו

גן חיות נהדר וחובה לביקור עם ילדים. יש בגן מעל 6 ק"מ של שבילי הליכה, כך שניתן בהחלט לבלות בו יום שלם. הפארק מחולק לפי יבשות, וניתן לשוטט בו עם מפה בדרך שאתם תבחרו. יש גם תצוגות במבנים שונים ופארק מים שווה במיוחד!

אחד מהמקומות שחובה לבקר בהם לביקור הוא  מרכז המדע של אונטריו.
כמעט כל דבר במרכז זה הוא אינטראקטיבי וילדים נהנים בו מאד. יש אזור משחקים לכל הגילאים. ניתן ללכת ביער גשם, לראות סרטי תלת מימד או ללמוד על גוף האדם בפירוט רב. ניתן לבדוק באתר של המרכז כדי לדעת מה קורה שם לפני ביקורכם.

היי פארק שמשתרע על שטח נרחב ביותר מציע מגוון של פעילויות מהנות. גן המשחקים העצום, שתוכנן בחלקו על ידי ילדים מתאים מאד לבילוי עם ילדים. יש בו גם גן חיות, שבילי הליכה וטיול, אזורי פיקניק, מספר מסעדות ואירועים לאורך כל השנה.
אם אתם מגיעים לטורונטו באביב, תוכלו לראות את עצי הסאקורה בפריחתם, את פריחת הדובדבן המדהימה המושכת אלפי מבקרים בכל שנה.

קנדה וונדרלנד

מציעה לחובבי ההרפתקאות והריגושים שבינכם. רכבות הרים מכל הסוגים והמינים. אזורים לילדים קטנים יותר. פארק מים חלומי, פארק דינוזאורים והמון המון הנאות.
ביקור בטורונטו לא יהיה שלם ללא ביקור במגדל CN, גם עם הילדים. הנוף הנשקף מראש המגדל מרהיב, העליה והצפייה מלמעלה תרשים כל ילד. ניתן לראות במגדל גם סרט תלת מימד.

גלריית האמנות של אונטריו גם היא מקום נהדר לחשוף את הילדים לאמנות מכל הסוגים. יש בו תצוגות קבועות, כמו גם כאלו המתחלפות. יש במקום גם אזור בו הילדים יכולים להתנסות ביצירת יצירות אמנות שלהם.
בכל יום ראשון אחרון בחודש יש פעילויות משפחתיות רבות יותר ומהנות.

קו המים בטורונטו נמצא עכשיו בתהליכי פיתוח וכולל יותר טיילות ורציפים שניתן לבקר בהם, לראות את הנוף המדהים וליהנות מגנים, חופים ומסעדות ובתי קפה. מכאן ניתן לגם לשוט לאיים ועשות סיורי מים באגם אונטריו.

סנטרוויל הוא מקום נהדר לילדים קטנים יותר. יש בו רכבות המתאימות לקטנטנים וקרוסלה עתיקה משנת 1907, מיני גולף, סירות פדלים ועוד ועוד. המקום אינו מתאים לילדים גדולים יותר.

ואיך אפשר לבקר בקנדה מבלי לבקר בהיכל התהילה של ההוקי ? ממליצים לבקר שם גם עם הילדים
טורונטו היא עיר מקסימה לביקור וכמובן גם עם ילדים כמובן!

03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם