חיות בדרום אמריקה – טבע פראי דרום אמריקאי

בדרום אמריקה יש מינים רבים של בעלי חיים מדהימים, כמו צבי ענק, נחשי אנקונדה, דגי פיראנה ועוד ועוד. עולם החי שבדרום אמריקה הוא עשיר ביותר ואתם חייבים לראות אותו!

כמובן שישנם יצורים מן החי שאותם אתם עלולים לפגוש בעת טיול מאורגן לדרום אמריקה, כך שאנו ממליצים לכם לקרוא היטב את המאמר הבא.
בואו לפגוש את הארמדילו, הצפרדעים המגוונות, נחשי ענק ודגי ענק בנהרות השונים. אז מי הן החיות המדהימות שתוכלו לפגוש בטיול בדרום אמריקה?
עולם החי של דרום אמריקה.

החיות שמאפיינות של דרום אמריקה

יגואר

היגואר הוא החתול השלישי בגודלו בעולם אחרי האריות והנמרים. היגואר הוא החתול הטורף הגדול ביותר ביבשת אמריקה.

עצלן

את העצלנים תוכלו למצוא על העצים בג'ונגלים וביערות הגשם של דרום אמריקה. העצלן הוא היונק האיטי ביותר בעולם ותנועותיו איטיות ביותר. מדהים לראות אותו רובץ על העצים וזז לאט …. לאט בעת טיול לדרום אמריקה.

לאמה

הלאה היא ילידת דרום אמריקה – אמריקאית מלידה! היא נפוצה בעיקר באזורים ההרריים של פרו, בוליביה וצ'ילה.

קאפיברה

הקאפיברה היא מכרסם גדול, למעשה הוא המכרסם הגדול ביותר וניתן למצוא אותו ביערות השונים וליד מקורות מים ברחבי דרום אמריקה. מכרסם זה מהווה את המזון הטעים ביותר עבור היגואר והאנקטנדה – גלגל החיים.

דוב נמלים ענק

את דוב הנמלים תמצאו במרכז ובדרום אמריקה. הוא נחשב כחיה פגיעה מאד ולכן גם מוגנת באזור האמאזונס.

שפמנון

השפמנון הוא דג ענק ששוחה בנהרות האמאזונס והוא אחד הגדולים מסוגו בעולם. בני האדם דגים את השפמנונים למאכל.

טוקו טוקאן

טוקאן הטוקו הוא הטוקאן הגדול ביותר בדרום אמריקה והוא נמצא בסביבת המחייה של היערות, מישורי דשא וסוואנות ואזורי צמחייה נמוכה. ציפור זו יפה במיוחד וצבעונית מאד וזה יהיה נהדר אם תפגשו אותה במהלך טיולכם.

ארה ארגמנית

זהו למעשה תוכי אדום ומדהים ביופיו ממשפחת תוכי המקאו. זהו התוכי הגדול ביותר בעולם ותמצאו גם אותו בדרום אמריקה. ציפורים צבעוניות אלו מתגוררות ביערות העד של דרום אמריקה ובכל מקום תוכלו לראותם.

קופי תמארין

רופי התמארין הם קופים קטנים שניתן למצוא באזור האמזונס והיערות הפתוחים במרכז ובדרום אמריקה. יש מספר זנים של קופים אלו והם מתגוררים מברזיל ועד פרו.

קפוצ'ין

קופי הקפוצ'ין הם הקופים האינטיליגנטים ביותר באזור דרום אמריקה. הם נמצאים גם במרכז אמריקה. הם מתגוררים עם עצים וניתן למצוא אותם ביערות השונים.

טפיר

טפירים הם חיות גדולות הדומות קצת לחזיר ויש 5 זנים שלהם באזורי היער השונים של דרום אמריקה. זוהי חיה מרשימה במיוחד.

זאב הרעמה

גם את זאב הרעמה, השייך למשפחת הזאבים, תוכלו למצוא ברחבי דרום אמריקה. זה אינו זאב אמיתי אבל הוא דומה לו מאד ונפוץ במישורי הדשא הדרום אמריקאיים.

לוטרה ענקית

הלוטרה היא כלב נהר ובדרום אמריקה היא גדולה מאד וניתן למצוא אותה במערכת הנהרות שמרשתת את דרום אמריקה ובעיקר בנהר האמזונס.

אנקונדה

האנקונדה היא הנחש הגדול והכבד ביותר שניתן למצוא בג'ונגל הטרופי של דרום אמריקה. אנקונדה ירוקה נמצאת בונצואלה והיא הגדולה ביותר מכל מיני האנקונדה וחייבים לראות אותה!

לסיכום, בדרום אמריקה תפגשו מינים שונים של בעלי חיים, שחלקם יחודיים לאזור זה בלבד. והנה עוד סיבה טובה לבקר ביבשת קסומה זו!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם