הרי הקרפטים ברומניה

הרי הקרפטים הוא אזור קסום ברומניה, בו יש נופים קסומים של טירות, לינה באכסניות מקומיות וכמובן – אוכל נהדר!
ההרים מצויים באזור טרנסילבניה שברומניה המספקים מפגש בלתי אמצעי עם טבע פראי, עם רכסי הרים מיוערים, עם שטחי דשא ומרעה ירוקים. בטיול בהרי הקרפטים תפגשו עם תרבות שכמעט עברה מהעולם ותושבים לבביים ומכניסי אורחים.

בכל טיול באזור הרי הקרפטיחם תוכלו ליהנות מהטבע שסביבכם ומתושבי המקום הלבביים, תטיילו במגוון שבילי הטיול, תבקרו בכפרים מסורתיים ותאכלו אוכל טוב! רומניה מציעה לכם חבל ארץ מדהים ביופיו המפגיש אתכם עם אתגריים פיזיים, נופים ומקומיים מסבירי פנים.

עיירת הסקי פוייאנה בראשוב היא אטרקציה תיירותית מרכזית בחודשי החורף ואילו בחודשי הקיץ היא משמשת בדרך כלל נקודת מוצא לטיולים באזור. יש במקום מגוון עצום של מסלולי טיול. לפני תחילת הטיול ניתן לטייל באופניים בעיר עצמה ולבקר באטרקציות התיירותיות שבה כמו: כיכר בראשוב, הכנסייה השחורה ובית הכנסת המקומי.

טיול בהרי הקרפטים נמשך לאורך מספר ימים ובטיולכם תעברו ביערות עבותים, כרי מרעה שופעים, ומעברי נחלים זורמים. לא נשכח כמובן את הכפרים בהם הזמן כמו עצר מלכת וגם את הפינוק הקולינארי הכולל מאכלים משובחים, בשרים, קבב רומני, פאפאנש, צ'ורבה, ממליגה ועוד ועוד.  לאורך המסלול תעצרו בפינות קסומות, תפגשו אנשים מקסימים ותצללו אל העבר…

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם