הפיורדים בנורבגיה – למי מתאים קרוז לפיורדים?

הקרוזים לצפונה של אירופה ולפיורדים אשר בנורבגיה הם חוויה קסומה ומומלצת לכולם – זוגות ומשפחות, צעירים ומבוגרים יותר. בכל גיל, שייט לאורך קו החוף המשונן של נורבגיה וכניסה לפיורדים העמוקים והמרשימים יחרט בליבכם לנצח. הערים אוסלו וברגן, העיירות הקטנות והכפרים הקטנים שלארוך מסלול השייט מדהימים ביופיים, המוזיאונים הייחודיים, מאכלים טובים ואווירה ארקטית.

קרוז לפיורדים בנורבגיה יפגיש אתכם עם תופעות טבע ייחודיות לאזור כמו הפיורדים, בהם תראו מפלים גבוהים הנופלים בדרמטיות מצוקים וממדרונות ההרים הסובבים את הפיורדים. ניתן לצאת לטיולים רגליים או לשייט בקייאקים וזה מתאים ביותר לילדים ולנוער ולחובבי ההרפתקאות.

לאורכם של הפיורדים יש כפרים קטנים והם משמשים כנקודות מעבר לאטרקציות הטבע השונות. בערים לעומת זאת ניתן לבקר במוזיאונים מצויינים המספרים את ההיסטוריה  והתרבות של בני המקום כמו גם לערוך קניות של מוצרים יחודיים ומאכלים יוצאי דופן.

קיים מגוון רחב של קרוזים לפיורדים בנורבגיה ולפרקי זמן שונים.

יש קרוזים המצפינים לאורך החוף ומגיעים עד האזור הארקטי כדי לחזות בדובים ובשמש חצות ויש קרוזים קצרים יותר. יש גם סוגים שונים של ספינות אך בכולן הפינוק מובטח.

הקרוזים מתחילים במגוון ערים הכולל את ברגן ואוסלו בנורבגיה אבל גם ערים מחוץ לנורבגיה כמו קופנהגן ואמסטרדם ואפילו נמלים באנגליה. השייט נמשך בדרך כלל בין 7 ל 14 לילות. האונייה עוגנת גם בנמלים קטנים כמו סטוונגר, גיירינגר ופלאם.

בעגינות השונות ניתן כמובן לרדת לסיורי חוף ולטיולים רגליים. ומה תוכלו לראות?

ברגן: בברגן יש היסטוריה עשירה ומקומות ראויים לביקור וקל לטייל בה ברגל או בתחבורה ציבורית. האטרקציות המרכזיות כוללות את הנמל הישן בו יש מוזיאונים ופוניקולר המטפס על הר פלוין ממנו יש נוף מרהיב.

אוסלו: מרכז נובל לשום, פארק ויגלנד ומבחר של מוזיאונים המתמקדים בהיסטוריה של הויקינגים, ההיסטוריה הנורבגית והאמן אדווארד מונק.

פלאם: זוהי עיר קטנה שממנה יוצאים לטיול ברכבת לשיאו של ההר.

גיירינגר: כפר קטן זה שניתן לחלוף דרכו ב 5 דקות אבל הוא נמצא בקצהו של הפיורד המפורסם ומשמש נקודה טובה להתחלה של טיולים באזור ובפיורד גיירינגר.

סטוונגר: זוהי נקודת התחלה לסיורים בסירה לתוך הפיורד מוקפים בצוקים דרמתיים ומפלים שוצפים. בסטוונגר יש גם מוזיאונים מיוחדים. אל תחמיצו הליכה בין בתי העץ בסטוונגר העתיקה ובאזור הנמל עם המסעדות והחנויות המקומיות.

כפי שציינו, שייט בפיורדים בנורבגיה מתאים גם לילדים. על האניה יש מגוון פעילויות וגם הנופים והפעילויות האקטיביות בנמלים השונים יהנו את הילדים מאד.
ההנאה לכולם מובטחת.

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם