המדריך לטיול מאורגן באי מינדורו שבפיליפינים

האי מינדורו אשר בפיליפינים הוא האי השביעי בגודלו בארכיפלג האיים המהווה את מדינת הפיליפינים. האי עצמו מחולק לשתי פרובינציות.

השם של האי מינדורו הגיע מהשפה הספרדית והפירוש הוא "מכרה זהב". הכובשים הספרדים כינו את האי בשם שמביע את המוצר המבוקש ביותר שהיה באותם ימים. כיום, לא מעודדים כריית זהב ומחצבים אחרים באי מינדורו. חוץ מחקלאות, תיירות היא תורם מרכזי לכלכלת האי מינדורו ולא רק בפוארטו גלרייה – העיר המרכזית באי.

פוארטו גלרייה היא ללא ספק יעד תיירותי פופולארי ביותר בכל מינדורו. יש בה אתרי צלילה מהמדרגה הראשונה כמו – האי ורדה פסאג' – מרכז המרינה , סביבת החיים המגוונת באי, החופים הנהדרים, מפלים מדהימים, חיי לילה משוגעים, ספורט מים מרגש ומסעיר והכי חשוב הקירבה למנילה – עיר הבירה של הפיליפינים. אין זה מפליא שיירים רבים מגיעים לעיר לבלות בה את חופשתם. אולם, רבים מהמבקרים במינדורו אינם יודעים שיש עוד שפע של מקומות יפים וראויים לביקור באי זה, במיוחד אם אתם מבקשים להתרחק במקצת מהמולת העיר הגדולה.

כאשר מטיילים לפואטרו גלרייה בטיול מאורגן, יש כמה מקומות שבהם חובה לבקר .

הר קאלאביט במינדורו

נמצא בקצהו הצפוני של האי מינדורו. זוהי סביבה מוגנת ומתגוררים בה בעלי חיים שונים כמו טאמארו, ציפורי מקור הקרן וציפורים ייחודיות נוספות. זהו אחד משני אזורים במינדורו שבהם ניתן למצוא את הטאמארו. ההר מתנשא לגובה 1521 מ' ויש ממנו נוף קסום של ים מערב הפיליפינים והאי ורדה, האי לובאנג וההרים של צפון מינדורו.

שמורת האלמוגים בפיליפינים

שמורת אלמוגים מוגנת המצויה כ 30 ק,מ מהחוף. השמורה משתרעת על פני שטח של 34 קמ"ר והיא שמורת האלמוגים הגדולה בעולם והפכה ליעד צלילה פופולארי לצוללני סקובה. מרבית השמורה היא מתחת למים כמובן אבל, עבור אלו שאינם צוללים, יש 3 איים שאינם מיושבים שניתן לטייל בהם: האיים אפו, ביננגן וטינגקאפאן.  באי אפו יש מגדלור ויש סביבו אלמוגים.

פארק איגליט באקו

הפארק ממוקם בחלקו הפנימי של האי מינדורו באזור ההר איגליט ובאקו. זוהי סביבת המחייה הראשונה בה הופיע הטאמארו. ניתן גם לטפס על הר איגליט למרות שהמסלול קשה.

הר השטן

מחוץ לסן חוזה, קרוב לגבול העיירות קאלינטאו וריזאל – ליד שדות האורז באי. מה שמאפיין את ההר הוא עשרות פסגות מחודדות והוא מכונה הר השטן של סן חוזה. הנוף מההר מרהיב ומקושט בעצים טרופים המנקדים את מורדותיו של ההר.

אגם נאוג'ן

האגם החמישי בגודלו בפיליפינים נמצא במינדורו. סביב האגם יש צמחיה עשירה מאד. עצים ושיחים רבים כמו גם עצי פרי. האגם עצמו משמש ביתם של ברווזי פרא, אנפות, ניצים וקרוקודילים וגם יונקים נוספים מגוררים סביב האגם כמו צבאים, עטלפים ואחרים.

הר הלקון

ההר מתנשא לגובה של 2586 מ' והוא מהווה גבול טבעי בין פרובינציות שונות על האי מינדורו. זהו אחד ההרים הקשים ביותר לטיפוס ונדרשים 4 ימים כשי לטפס עליו עד לפסגתו. קבוצות מטפסים רבות חולמות לטפס על ההר כדי לחזות בנוף הנפלא אבל כמובן גם לזכות בגאווה על הצלחת הטיפוס על ההר.

אז, כשאתם באים לבקר באי מינדורו בפיליפיניים אל תעצרו בפוארטו גלרייה. יש עוד מקומות רבים ונהדרים שבהם ניתן לטייל ולבקר באי. בטיול מאורגן תטיילו באי במעגל ותחוו הרפתקאות, תחזו בנופים, תלמדו דברים חדשים ותעשו חיים!

גם אתם יכולים לחוות את מה שיש לאי מינדורו שבפילינים להציע ואף יותר בטיול מאורגן לפיליפינים מבית רימון טיולים.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם