האיים היוונים נופים ושייט

יוון היא מדינה של איים רבים, גדולים וקטנים. זהו אחד המאפיינים הבולטים של מדינה יפה זו ומהווה חלק מתרבותה ומהמסורת שלה.

ביוון יש קרוב ל 6000 איים הפזורים בים התיכון, בים האגאי ובים היוני ומתוכם 227 איים הם איים מיושבים. זוהי בהחלט תופעה מיוחדת במינה ביבשת אירופה ולנו כמטיילים זו הזדמנות נהדרת לחופשה שונה, חופשה של בילוי באיים, שייט בין האיים וחשיפה לנופים מרהיבים.

ארכיפלג האיים של יוון משתרע על פני 7500 ק"מ של קו החוף היווני ומציע נופים קסומים ומגוונים: חופי זהב המשתרעים לאורך קילומטרים רבים, מפרצים ומפרצונים נסתרים ומדהימים ביופיים בם ניתן להתחבא טיפה מההמון, דיונות של חול בהן ניתן להשתולל וליהנות, חופים המכוסים בחלוקים, מערות המצויות על החוף ומצוקים תלולים ואפילו חול שחור המאפיין אדמה וולקנית.
רבים מחופי יוון מציעים לא רק אפשרויות לשחייה מהנה אלא גם אפשרויות צלילה, שנורקלינג, סקי מים, שייט וגלישת גלים.

כמה מהציוויליזציות העתיקות ביותר באירופה התפתחו וצמחו באיים היוונים ולכן יש באיים הללו ממצאים ארכיאולוגים רבים ומורשת ארכיטקטונית ייחודית ומרשימה וכמובן, מגוון מסורות מקומיות בנות מאות שנים שחלקן מרתקות ביותר ומעידות על תרבות עתיקה.
מזג האוויר האידאלי, המים הנעימים והבטוחים לשחייה ולספורט ימי והמרחקים הקצרים להגיע לחופים מהנמלים ומהיבשת עצמה גרמו לאיים היוונים להיות פופולאריים ביותר הן בקרב תושבי יוון והן בקרב תיירים מכל רחבי העולם ורבים יוצאים לשייט בין האיים המרכזיים והנידחים וזוכים לזווית הנאה שונה וייחודית שאין שניה לה ביבשת אירופה.

כרתים הוא האי היווני הגדול ביותר ונמצא במזרח התיכון. איים נוספים בים האגאי, כמו האי לסבוס והאי לימנוס וכמובן שגם בים היוני קיימת קבוצת איים המכילה את: קורפו, זקינטוס, איתקה, קפלוניה, לפקאדה וקיתריה.
איי יוון הם יעד נפלא וקרוב לנופש איכותי עם כל הפינוק האפשרי, עם חופי ים שקטים וחבויים, יפים במיוחד. איים עם תרבות עתיקת יומין ואתרים ארכיאולוגים מרשימים, עם אוכל טעים הערב לחיך הישראלי והכל במחירים הוגנים. זהו יעד מופלא לזוגות, למשפחות ולקבוצות חברים. במרחק קצר מישראל אך עם כל הניתוק המתבקש!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם