דרום אמריקה – היעד המפתיע של החורף

מחפשים לבלות את החורף בדרך יפה, טובה ומהנה יותר במקום לשבת מול הטלוויזיה ולצפות בסדרות בבינג? לא שאנחנו מזלזלים בצפייה בסדרות, אבל יש דרכים מהנות והרפתקניות יותר לבלות את החורף. הנה למשל – בדרום אמריקה!

ניתן כמובן למצוא בחורף יעד קייצי וחמים כמו חופשה בקריביים אבל אנחנו ממליצים על בילוי מסוג שונה – דרום אמריקה!
בדרום אמריקה תטיילו בשמש חמים, תחזו בתופעות טבע ייחודיות ובמרחבים אינסופיים של טבע שנהדר לטייל בו. בדרום אמריקה יש הרים מפוארים, מפלים

קסומים וחיות רבות שונות ומשונות. הנה מספר סיבות למה דרום אמריקה הוא היעד המושלם לטיול החורף הבא שלכם:

מה הופך את דרום אמריקה ליעד המפתיע והמושלם לחורף

לברוח מהחורף הקר ליבשת בה מזג האוויר בדרום אמריקה טרופי וחמים:

מזג האוויר בדרום אמריקה הינו חמים ונעים בחודשי החורף.

באקוודור שורר מזג אוויר טרופי בכל ימות השנה ובעיקר בחודשים ינואר עד מאי אשר הם יחסית קרירים.

דרומית לאקוודור, בפרו הידוע בהרים שבה, באגמים וכמובן שבמאצ'ו פיצ'ו.  החודשים נובמבר עד אפריל נחשבים "העונה הרטובה" אולם אין זה אומר שזה זמן רע לביקור. נהפוך הוא, בחודשים אלו מסלולי הטיול רגועים ושקטים יותר וניתן ליהנות מהסביבה. לאורך שביל האינקה נערכות עבודות שימור בחודש פברואר אולם ניתן עדיין להגיע למאצ'ו פיצ'ו ולטייל באתר העתיק והמרשים כל כך.

בדרום היבשת – בפטגוניה, שחלקה שייך לארגנטינה וחלקה לצ'ילה, מזג האויר מושלם לטיול והליכה או שייט בקייאקים באגמים השונים או באחד מהנהרות הרבים. עונת התיירות בפטגוניה היא בחודשים ינואר עד מרץ. אבל אם אתם רוצים להימנע מההמונים ועדיין לברוח מהקור ניתן לבקר באזור בחודשים נובמבר ודצמבר.

 

שנורקלינג בחופי גלאפגוס – בשעה שכולם נוסעים לחופשות סקי

נכון ששמעתם על איי גלאפגוס? ארכיפלג האיים ליד חופה של אקוודור הידוע בשל גילוייו של דרווין. סביבת המחייה באיים אלו מיוחדת במינה. האיים מלאים בחיים, בצמחייה ובבעלי חיים יחודיים. תוכלו לטייל, לצלול, לרכב על אופניים לטייל ביערות עננים ולבקר בחופי הים.
טיול לאיי גלאפגוס הוא טיול של פעם בחיים. תיהנו ממנו!

טיולי הרים…ללא שלג

בודאי תוכלו לראות פסגות הרים מכוסות שלג כשתטיילו בפרו, אבל מתחת ל 4500 מ' אין שלג בהרים הקרובים לקו המשווה ולכן ניתן לטייל בשבילי ההרים בהנאה גדולה. התחילו את הטיול בעיר האינקה קוסקו בהרי האנדים וטיילו באזור. תבקרו באתרים ארכיאולוגים. תוכלו לטייל למאצ'ו פיצ'ו. עיר אינקה זו בת מאות השנים היא מדהימה בשיטות המחייה המתקדמות שהיו בה. כיצד בנו אנשי האינקה את הקירות הגבוהים, את הטרסות ואת הרמפות? פרט זה נשאר מיסתורי עד ימינו אנו.

לא ניתן לדמיין טיול בדרום אמריקה מבלי לבקר ביער גשם באזור האמאזונס! ובכן, כאן יש שפע של יערות גשם ותוכלו לצפות בחיות פרא ובצמחייה עשירה על ידי שייט בסירות קאנו ממונעות במורד נהר טמבופטה. ציפורים טרופיות כמו מקאו למיניו השונים, צמחייה טרופית מגוונת, קופים מסוגים שונים אותם תוכלו לראות תוך כדי גלישה בקנופי מאתגר ומרגש, שייט באגמים כמו אגם טיטי קקה – האגם הגדול ביותר בדרום אמריקה וזו חוויה מרגשת לשוט במימיו הכחולים מאין כמותם.

לא צריך לנסוע לאנטארטיקה כדי לפגוש פינגווינים!

בדרומה של דרום אמריקה – פטגוניה תפגשו נוף ובעלי חיים שונים לגמרי מאשר בפרו ובאקוודור. מישורי פטגוניה מתחילים בארגנטינה ועוברים להרים של צ'ילה ולבסוף מגיעים ל "קצה העולם". דרך מעולה להתחיל את הטיול היא באי מגדלנה המשמש ביתם של הפינגווינים.  טיול באי, מפגיש אתכם עם היצורים החמודים האלו. מצלמה היא חובה בעת הטיול באי – אתם לא רוצים להחמיץ תמונות של החיות הלבושות בטוקסידו.

הטיול ממשיך בצ'ילה, בשמורה המפורסמת טורס דל פיינה בה תחזו בצוקי גרניט עצומים, פסגות הרים מושלגות, אגמים קפואים ויערות עבותים. נופים עוצרי נשימה. ניתן גם לשוט בקיאק באגמים השונים.

גם למשפחות עם ילדים יש מה לעשות בדרום אמריקה. תוכלו לבקר בפרו, לצאת לטיול ביערות הגשם ולחזות בחיות הפרא, לשוט בנהרות ובאגמים ואף להגיע לקוסקו ולמאצ'ו פיצ'ו – והכל עם הילדים. זוהי חופשה בה הילדים יהיו פעילים ויצאו קצת מהמסכים.

 

מעיינות חמים והרי געש באקוודור

אם אתם מבקשים, בנוסף לשפע טיולי ההליכה, גם לנוח קצת… אקוודור היא המקום בשבילכם. באקוודור הרי געש וגם מעיינות חמים בהם ניתן להירגע.
אלו היו רק חלק מהסיבות מדוע כדאי לבלות את החורף הקרוב בדרום אמריקה!

 
התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם