דברים שכדאי לדעת לפני שיוצאים להפלגה בקרוז

חלמתם פעם על קרוז חלומי ומהנה? שייט בו דואגים בו לכל הצרכים שלכם… ואתם? לא צריכים לדאוג לכלום! כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את הלב והנפש וליהנות מבילוי מדהים עם שפע של פינוקים והנאות. אנחנו ברימון קרוז מציעים לכם קרוזים במגוון סוגים אשר יעניקו לכם חוויה קסומה שלא תישכח במהרה.

דברים שכדאי לדעת לפני שיוצאים להפלגה בקרוזאם בעבר קרוז היה משהו שראינו רק ב"ספינת האהבה" והיה למעשה נחלתם של עשירי העולם, היום הכל השתנה והפלגות נופש כאלו הפכו לפופולאריות ביותר ולנחלתם של אוכלוסיות רבות ברחבי העולם. אנחנו מציעים לכם להצטרף למגמה ולחוות חוויה קסומה במחירים אטרקטיביים ביותר אצלנו ברימון קרוז. ספינת פאר מספקת לכם רמת פינוק יוצאת דופן והנאות מהשהייה בספינה ומכל מה שיש לה להציע לכם: אוכל ברמה גבוהה במיוחד ובשפע, מועדוני לילה, ברים ומסעדות, פעילויות ספורט כמו גולף ובריכה, מועדוני ספא, חדרי כושר. כשאתם מתארחים בספינת פאר אתם אורחיה של הספינה ואנשי הצוות יעשו ה כ ל כדי לפנק את אורחיהם והעניק להם חוויה קסומה ומיוחדת.

אם מעולם לא הייתם בקרוז אז לפני שיוצאים לקרוז חלומי ומפנק אנו ברימון פלוס ממליצים על מספר דברים שצריך לדעת לפני כן:
עליכם להחליט על משך השייט (הקרוז) המתאים לכם. יש קרוזים קצרים ויש ארוכים יותר ואחרי שתחליטו הזמינו  את השייט הרצוי (אחרי שבחרתם מהמגוון הרחב הקיים) מספיק זמן מראש. כך תוכלו לבחור את המועד הרצוי לכם ואת החדר הרצוי לכם ולא יהיה צורך להתפשר. כמו כן, השיטה של לחכות לרגע האחרון ולזכות במחיר זול יותר לא תופסת בקרוזים.
כדי לבחור את החדר המתאים לכם כדאי לדעת שהחדרים שונים הן בגודל והן באבזור שלהם ויש לדעת אותם בטרם בוחרים את החדר הרצוי. כמו גם להיות מודעים לתקציב שלכם ולהתאים את החדר לתקציב הקיים.

עניין חשוב נוסף שעליכם לדעת בטרם תבחרו את קרוז החלומות הוא: מה כלול במחיר? מה יש בספינה שאינו כלול בה ומה עם סיורי החוף בערים אליהן תגיעו במהלך הקרוז.
האוניה בקרוז מציעה שפע של הנאות ופינוקים וכדאי לדעת מראש מה מחכה לכם שם כמו גם לדעת מה טיב האוכל והאם הוא מתאים לכם. בנוסף, מומלץ להצטייד בלבוש מתאים הן לנופש ושהיה בבריכה ובמתקני הספור והן לבוש ערב חגיגי ולבוש ליציאה לסיורי החוף השונים.

בכל קרוז שתבחרו מובטחת לכם חוויה ייחודית ושונה והנאה רבה!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם