בתי מלון מובילים בצפון איטליה

צפון איטליה הוא אזור תיירותי מהמעלה הראשונה בו שילוב קסום של נופים וערים מיוחדות ושל מסללי טיול ברגל וברכב. היצע הלינה בצפון איטליה גדול ומגוון ביותר, החל מצימרים דרך טירות גדולות ומפוארות ועד בתי מלון יוקרתיים במיוחד המצויים במבנים היסטוריים ומודרניים. אנו מציגים בפניכם את בתי המלון המובילים בצפון איטליה בה המגוון רחב ביותר.

אזור האגמים בצפון איטליה

גראנד הוטל טרמאזו באגם קומו

המלון שנבנה בראשית המאה ה 20 מעוצב בסגנון נובו ובו ריהוט עתיק ומיוחד וציורים רבים על קירות המלון. החדרים מעוצבים בצבעי פסטל ובריהוט יוקרתי ומכל החדרים נשקף נוף מדהים של האגם. למלון מסעדה על המרפסת המציעה אוכל איטלקי יצירתי ומשובח.

מלון בלוודרה באגם קומו

המלון נמצא על הגבעות הסמוכות לאגם ומוקף בעצי זית. נשקף ממנו נוף מדהים של אגם קומו. החדרים נחלקים לבנין הראשי ולוילות הפזורות ברחבי הגנים. למלון והופכות אותו למה שהוא. האווירה רגועה ולא רשמית. החדרים הם סטנדרטים ומעוצבים בסגנון קלאסי איטלקי ולחלקם יש יציאה ישירות לגנים. הנגיעות הקטנות כמו עגלת ספרי קריאה ליד הבריכה, הן אלו שמוסיפות למלון והופכות אותו למה שהוא.

גראנד הוטל וילה סרבלוני, אגם קומו

המיקום של המלון הוא הטוב ביותר שיכול להיות: מגני המלון נשקף נוף קסום של האגם. עיצוב הפנים של המלון מדמה את אווירת המאה ה 19, עם משטחי שיש, שאנדלירים ופרסקאותממסוגרות ועל תקרת המלון יש קישוטים בצבעי אפור וורוד. מסעדת המלון מגישה אוכל איטלקי בסגנון מולקולרי וקיימת מסעדה נוספת המעוצבת בצורה של סירה ומציעה אוכל איטלקי מסורתי.

ליפיי ריזורט וספא באגם גרדה

המלון נמצא בסמוך להרים המקיפים את האגם, בסמוך לגרגאנו – עיירה יפה וקטנה עם עצי תפוזים בקו החוף. בחדרים יש רצפת עץ זית וריהוט איטלקי. אמבטיות משיש. מכל החדרים נשקף נוף של האגם.

וילה פלטרינלי, אגם גרדה

במלון זה בלובי יש תקרה קורית מהמאה ה 19, ספרייה ובה אח בוערת וחמימה, סלון אלגנטי המשקיף על האגם וריהוט עתיק בכל מקום, כמו גם מראות ומנורות בסגנון ארט נובו. יש במלון 21 חדרים בלבד והאווירה נעימה ואינטימית. בחדרים הריהוט אף הוא עתיק ועל הקירות ציורים רבים. במקום מסעדה המעוטרת בשני כוכבי מישלן.

וילה ארכדיו – אגם גרדה

המלון הזה ממוקם במבנה מהמאה ה 13. יש בו פרסקאות מקוריות בכל רחבי הוילה, הן באזורים הציבוריים והן בחדרים. במקום 18 חדרים בלבד והאווירה אינטימית ולא רשמית וכמובן שיש גם נוף לאגם. השף המקומי והמנוסה מכין מנות עונתיות עם מצרכים מגן הירק של המלון.
מלון איל בורומיס – אגם מג'ורה

המלון הוא ריזורט על חוף אגם מג'ורה ומשמש כנקודה מצויינת ליציאה לטיולים בסביבה. הסגנון במלון הוא ארט נובו. ישישה מסדרונות במלון הפכו למעין מוזיאונים קטנים לאמנות, עם אוסף של רפרודוקציות של עבודות אמנות עוד מהמאה ה 15. במקום יש מגרש טניס, 3 ברכות שחייה, סאונה, חדר אדים, גן יפני ואזור ספא.

וילה אמינטה – אגם מג'ורה

המלון היה בעבר בית פרטי שהוסב למלון. המקום מלא בריהוט עתיק ומעוטר בשנדלרים. גנים רבים סביב המלון ובריכת שחייה חיצונית ואף חוף ים פרטי. לכל החדרים יש מרפסות עם נוף לגנים או לאגם. במקום יש גם ספא עם מגוון טיפולים.

ונציה

ארמון גריטי

המלון במצוי ארמון עתיק מ 1475 שהיה שייך לאנדראה גריטי,הדוג'ה של ונציה בשנים 1523 עד 1528. לפני זמן לא רב המלון עבר שיקום ושיפוץ של כל הבנין והחדרים. במקום מאות ציורים יקרים ועבודות אמנות אחרות. מסעדה מפוארת ויקרה בה יש את אולם האוכל היפה ביותר בעיר!

אמאן קאנאל גרנדה

למלון זה יכולים האורחים להגיע בסירה ישירות ללובי המעוטר בפרסקאות עתיקות. גרם מדרגות מתעקל מוביל לאולם נשפים בסגנון רוקוקו עם מראות, פרסקאות, שנדלירים מזכוכית מורנו, רצפת טראצו וחלונות המשקיפים על התעלה הגדולה של ונציה.

פירנצה

מלון ארבע העונות

ברגע שנכנסים ללובי מבינים שאין זה מלון מפואר רגיל…המלון מתפרש לאורכו של בנין מהמאה ה-15 ובנין מהמאה ה-16 ויש לו את הגינה הפרטית הגדולה ביותר בפירנצה. המלון מעוטר בציורי שמן, עתיקות בטעם משובח.

מלון JK

מלון אלגנטי ביותר המשלב סגנון איטלקי וב=סגנון צרפתי עם נגיעות מרוקאיות. העיצוב הוא תוצאה של מפגש מוחות של איש המלונאות הישראלי אורי קפרי ומעצב הפנים מפירנצה מישל בונן. התחושה היא כאילו נכנסתם לביתו של אספן עתיקות ואמנות.

מילאנו

מלון יארד

הריהוט במלון נאסף משוקי פשפשים בכל רחבי אירופה. בכל חדר יש נושא אחר ובהתאם לו הריהוט, התמונות ועוד. במרבית החדרים יש גם מרפסות פרטיות.

מלון מנדרין אוריינטל

המלון ממוקם בבנין מהמאה ה 18 אשר שימש בעבר כמטה של בנק גדול. העיצוב הפנימי מדמה את העיצוב במילנו של המאה ה 20 עם נגיעות אוריינטליות מהמזרח הרחוק. הצבעים סגול ובז' הם הצבעים השליטים במלון, עם כרוסאות בצבע שזיף ובדים ממשי.

פארק הייאט

המלון ממוקם במיקום הטוב ביותר בעיר! הוא נמצא בליבה של מילנו ומשקיף על גלריית ויטוריו עמנואל וממוקם בארמון יפהפה שנבנה ב 1870. העיצוב הפנימי הוא בסגנון קלאסי בצבעים של קרם ושחור. במלון 106 חדרים וסוויטות. כל החדרים מאובזרים בכל הציוד הנדרש וההנאה מרובה!

רוזה אלפינה בהרי הדולומיטים

המבקרים במלון בחודשי הקיץ יכולים ליהנות מהליכה, רכיבה על אופניים וטיפוס הרים בעוד שהמבקרים במלון בימות החורף, מוקפים בהרי הדולומיטים המושלגים ובנוף מרהיב ביופיו. המבנה המקורי של בית המלון נבנה ב 1850 ויש בו הריהוט עתיק, תמונות ותקרות מצויירות ומרשימות ביותר. החדרים מעוצבים בטוב טעם בריהוט מעץ ובאח בוערת. במקום מסעדה המעוטרת בשני כוכבי מישלן. בכל אחד מבתי המלון המפוארים הללו מובטחת לכם הנאה מושלמת!

לסיכום, בין אם בסופו של דבר תבחרו בטיול מאורגן לצפון איטליה או טיול עצמאי, אין ספק שבתי המלון באיטליה מציעים חוויה מיוחדת, עם רמת שירות גבוהה המשולבת במסעדות גורמה. גם אניני הטעם מביניכם בוודאי לא ישארו אדישים לחוויה איטלקית וחיובית שכזו.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם