דרום אמריקה גרנד תור

אתרים נבחרים בטיול מאורגן: דרום אמריקה גרנד תור – ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, פרו – 25 יום/22 לילות

מפלי איגואסו:

מפלי האיגואסו הם למעשה סדרה של מפלים מיוחדים במינם על נהר האיגואסו. מפלים אלו  שונים מכל המפלים האחרים שראיתם בחייכם!

קיימים בסה"כ כ 275 מפלים כאשר הגובה המרבי הוא 82 מ'.  הביקור ישאיר אתכם פעורי פה ונדהמים.

כוחם ורעשם של המים הנופלים במפלים העצומים הללו הוא חוויה חזקה ומיוחדת שלא תשכחו זמן רב.

מיקומם של המפלים, בגבול ארגנטינה וברזיל, מאפשר לראותם ממספר כיוונים ולחזות בהם בכל פעם בצורה שונה.

בשנת 2011 נבחרו המפלים לחלק משבעת פלאי תבל.

בואנוס איירס:

בואנוס איירס היא בירתה של ארגנטינה. תוכלו למצוא בעיר שפע של אפשרויות בילוי והיצע גדול של מקורות הנאה.

החל מאמנות מדהימה דרך שכונות מרתקות ואופניתיות, אוכל טעים, בתי קפה מהנים, הרבה כדורגל ובעיקר, אוכלוסיה שמחה שדוגלת באמונה – צריך ליהנות בחיים!

בביקור בעיר תיהנו ממופעים שונים, כולל מופעי הטנגו המפורסמים.

תיהנו מאכילת סטייקים גדולים וטעימים תבקרו באיזור הריקולטה – בו מצוי בית הקברות המפורסם ובו קבורה אוויטה פרון, רעייתו של נשיא ארגנטינה חואן פרון.

שכונות מפורסמות נוספות בבואנוס איירס הן שכונת לה בוקה ושכונת פלרמו בהן תחזו בבתים מהתקופה הקולוניאלית – בתים רבי מידות ומפוארים.

כיכר מאיו היא הכיכר המרכזית, בה נערכו הפגנות גדולות בעבר, שכונותיה הותיקות והאופנתיות משתלבות אחת בשניה ויוצרות מרקם יחודי ועיר ייחודית בה ניתן לשהות זמן רב.

ברילוצ'ה:

ברילוצ'ה היא עיר בפרובינציית ריו נגרו אשר בארגנטינה.

העיר נראית כאילו נלקחה מהרי האלפים השוויצרים. ממש כפר שוויצרי ציורי ויפה, אירופאית ויש בה חנויות שוקולד מדהימות, ארכיטקטורה בסגנון שוויצרי ונוף ציורי של אגמים ופסגות הרים מושלגות.

ברילוצ'ה נחשבת לבירתם של התרמילאים הישראלים ומשמשת גם כנקודת מוצא לטיולים בסביבה. טיולים כמו טיפוס הרים וספורט ימי.

ברילוצ'ה היא גם עיירת סקי מפורסמת ולכן גם גולשים מקצועיים וחובבנים מגיעים אליה. מומלץ מאד לטייל בסביבה, לצאת לטרקים קצרים או ארוכים ולקחת שייט על אחד האגמים.

קרחון פריטו מורנו:

קרחון פריטו מורנו המהווה חלק מפארק הקרח לוס גלייסרס המצוי בדרומה של ארגנטינה. אורכו כ 30 ק"מ, רוחבו 5 ק"מ וגובהו 60 מ' . הקרחון מתקדם בכל יום ב 2 מטרים, מה שהופך את הצפייה בקרחון לאחת החוויות היותר מרתקות ומרגשות. זאת משום שבכל יום נופלים ממנו חלקים גדולים ברעש עצום הישר אל תוך המים. בשל כך ידוע הקרחון בשמו: "הקרחון המתנפץ". ניתן לצפות בקרחון ובהתנפצויות במרפסת טבעית המצויה מולו. אין ספק שהצפייה בקרחון היא חוויה בלתי נשכחת.

קוסקו:

קוסקו היא הבירה ההיסטורית של אימפריית האינקה ומשמשת כבסיס לסיורים באזור, לטרקים ושייט ולהעפלה אל מאצ'ו פיצ'ו ואל העמק הקדוש של בני האינקה. העיר עתיקה ביותר ולמעשה זוהי העיר העתיקה ביותר באמריקה, והיא הוכרזה על יד אונסקו כאתר מורשת עולמי כבר בשנת 1993. כיום, זוהי אחת הערים המרכזיות בפרו ומונה מעל 400 אלף תושבים.

מאצ'ו פיצ'ו:

מאצ'ו פיצ'ו הוא אתר התיירות הפופולארי ביותר בפרו והוא גם אתר הארכיאולוגיה המפורסם ביותר בעולם. המקום התגלה ב 1911 . העיר האבודה של האינקה מוקפת טרסות ומעיינות ומצויה בגובה 2100 מ'. השיחח סביב המקום מסתורי ביותר ועד היום המידע הקיים מבוסס על הערכות ולא על עובדות קיימות ואפוף בהילת מסתורין. ככל הנראה נבנתה מאצ'ו פיצ'ו במאה ה 15 כמצודה ולאחר מכן שימשה כמקום מגוריו של מנהיג בני האינקה. עם זאת, זהו אחד האתרים היפים והמרשימים בעולם.  המבנים במאצ'ו פיצ'ו בנויים מאבנים גדולות ומסותתות באופן מדויק ביותר. חלק מהמבנים הם: מקדש פולחן לשמש ולגשם ומקדשים נוספים. המאצ'ו פיצ'ו מהווה תיעוד לציוילזציה של בני שבט האינקה.

טורס דל פאיינה:

טורס דל פאיינה היא שמורת טבע גדולה מאד המצויה בדרום צ'ילה. יש בה הרים, אגמים וקרחונים מרהיבים. גולת הכותרת של שמורת הטבע שלוש פסגות גרניט גבוהות ויפות שעוצבו באמצעות כוחם של הקרחונים. הפסגות מכונות "המגדלים של פאיינה" והפסגה הגבוהה ביותר בשמורה היא בגובה 2500 מ'.
מבקרים רבים מגיעים לשמורת הטבע הייחודית ויכולים לטייל בה במסלולים קצרים יותר וארוכים. יש בשמורה שפע של בעלי חיים מיוחדים, עופות וטורפים.

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם