אתרים נבחרים בטיול מאורגן: גלגל ענק – טיול משפחות

פריז:

פריז – העיר הנצחית והיפהפיה, עם האייקונים הארכיטקטוניים המוכרים כמו מגדל אייפל ושער הניצחון, עם ריח הקוארסון והבגטים הנישא באוויר ועם המוזיאונים והתרבות הניבטת מכל פינה בעיר. כל זאת, בשילוב עם אוכל משובח הופך את הביקור בה לחוויה בלתי נשכחת. פריז היא עיר מעוררת השראה ואינטימית. הרובעים שבה הם כמו אסופה של כפרים קטנים, ולמרות שזוהי אחת הערים הגדולות בעולם, עדיין יש בה תחושה של קהילתיות עם חנויות קטנות מקומיות, שווקים ובתי קפה שלא השתנו שנים רבות. לכל רובע כזה יש את האופי שלו – אופי יחיד ומיוחד. מגדל אייפל הגבוה נועץ את חודו בשמיים, שער הניצחון המפואר משקיף על שאנז אליזה הנוצצת וכנסיית הנוטרדאם.. הגשריםן החוצים את נהר הסיין ובתי הקפה המשבצים את העיר בכל פינה ובעיקר האווירה הקסומה – כל זאת תחושו בבואכם אל פריז. כשם שתחושו את העבר בין רחובותיה, פריז מייצגת גם מודרניזם כפי שנשקף ממרכז פומפידו ועד הגנים התלויים. פריז ידועה גם באוכל המשובח שבה ובמגוון המסעדות – תוכלו לסעוד את ליבכם בביסטרו שכונתי חמים ונעים או במסעדה עם שלושה כוכבי מישלן, במעדניות מדהימות או בבתי קפה משובחים. תחום נוסף הוא כמובן השופינג – פריז ידועה כבירת האופנה העולמית ושלל הבוטיקים וחנויות האופנה של כל מעצבי העל הידועים גם הם ראויים לביקור כמובן (: ולסיום – שפע המוזיאונים המצויים בעיר – המפורסם בינהם הוא הלובר אבל קיימים מוזיאונים רבים אחרים המעניקים לחובבי התרבות חוויה מרתקת!

דיסנילנד:

דיסנילנד פריס (או בשמו הקודם – יורודיסני) הוא פארק השעשועים הגדול ביותר באירופה ומצוי בפרבריה של העיר פריס. הפארק נפתח ב 1992 כשלוחה של חברת דיסני באירופה. במקום קיימים למעשה שני פארקים: דיסנילנד ודיסני סטודיוס וביקור במקום מהנה במיוחד! בשני הפארקים יש מתקנים שונים המתאימים לכל הגילאים, חנויות דיסני, מופעי ראווה ומצעדים מהנים! סמוך לפארקים נמצא דיסני וילג' אשר בו בתי מלון בהשראת דיסני וכן חנויות, מסעדות ובתי קפה.

בריסל:

בריסל, בירתה של בלגיה, היא עיר המגלה לנו את יופייה הנסתר, את האוכל, ההיסטוריה וכמובן… השוקולד המשובח. בעיר קיימים מרכזי בילוי חדשניים ועכשוויים כמו האטומיום המפורסם. זהו למעשה מבנה עצום המייצג יחידת מולקולה מברזל הגדולה פי 165 ביליון מהגודל האמיתי. כאשר עומדים מתחת למבנה הענקי – מרגישים כמו קטנים… האטומיום נבנה לתערוכת אקספו שהתקיימה בבריסל בשנת 1958 ומאז הוא שם. סמוך לאטומיום נמצא פארק מיני אירופה – פארק מיניאטורות בסגנון מאדורדאם אולם עם מבנים מכל אירופה בהקטנה של 1:25. המבנים כוללים את מגדל פיזה, ביג בן הלונדוני, האקרופוליס, שער הניצחון ושער ברנדנבורג מברליון ועוד ועוד. במרכז העיר ניתן לבקר בקתדרלת סנט מישל הממוקמת על גבעה. זוהי הכנסייה המכובדת והמוערכת ביותר בבריסל שנבנתה כבר בשנת 1047. פסל הילד המשתין Manneken Pis. הוא אייקון פופולארי מאד בבריסל וזהו למעשה פסל קטנטן של ילד קטן העושה פיפי… סביב הפסלון יש תעשייה שלמה כמו למשל מגוון תחפושות לפסל ומדי פעם או לרגל אירוע מסוים מלבישים אותו באחת מהן. הפסל מצוי במרחק הליכה מהגרנד פלייס – הכיכר הגדולה אשר בה מצוי בית המלך ובתוכו את הפסל המקורי של הילד המשתין הגדול פי 3 מהפסל המפורסם.

ברוז':

ברוז' היא אחת מהערים העתיקות והיפות במערב אירופה אשר השתמרה באופן נהדר. עובדה זו הפכה אותה ליעד התיירותי הפופולארי ביותר בבלגיה. זוהי עיר יפיפייה מימי הביניים, סמטאותיה מתפתלות סביב תעלות צרות בין הבניינים העתיקים. העיר גורמת לכל המבקרים בה פשוט להתאהב! כאשר מטיילים בעיר יש תחושה שהיא קטנה יותר מכפי שהיא בפועל. השילוב של המבנים ההיסטורים, הסימטאות הצרות וחנויות השוקולד נותן תוצר של עיר עם קסם רומנטי הממיס את ליבם של הקשוחים ביותר. קל מאד לטייל בעיר ברגל מפני שכל האטרקציות מרוכזות סביב המרכז ההיסטורי של העיר, אשר הוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. אתרים מרכזיים כמו: כיכר השוק העתיקה, קתדרלת הדם הקדוש בה מצוי בקבוקון שאמור להכיל טיפה מדמו של ישו, בית העירייה המפואר ומוזיאונים שונים, בהם גם מוזיאון השוקולד.

מדורדאם:

מדורדאם היא עיר מיניאטורית המצויה בהאג ובה שלל מבנים מרחבי הולנד בקנה מידה קטן. תוכלו לראות בה טחנות רוח, אוניות ומטוסים וכן מבנים מפורסמים מהערים הגדולות. הביקור בעיר המיניאטורית אורך כשעתיים.

אמסטרדם:

אמסטרדם היא בירתה של הולנד ואחד מיעדי התיירות המובילים בעולם. זוהי עיר נוחה מאוד, שכן מרכזה קומפקטי ורוב האתרים המעניינים נמצאים במרחק הליכה זה מזה או במרחק נסיעה קצר בתחבורה ציבורית. תעלות המים היפות של אמסטרדם, הכיכרות והרחובות היפים, האווירה הצעירה והקוסמופוליטית של העיר וניגודים מרתקים שבין ישן לחדש הופכים אותה ליעד חובה. נהר האמסטל חוצה את העיר ועל שמו היא קרויה. קל להתנייד בעיר באופניים, ברגל ובתחבורה ציבורית. אטרקציות מרכזיות בעיר הן: כיכר דאם וארמון המלכה שבו, מוזיאון מאדאם טוסו, ביתה של אנה פרנק, שוק הפרחים, שייט בתעלות העיר במגוון אפשרויות וכן ביקור במוזיאונים כמו מוזיאון ואן גוך, הכריככסמיוזיאום ומוזיאון המדע נמו לילדים.

קוקנהוף: פארק פרחים עצום בגודלו. בעונה המתאימה פורחים שם אלפי צבעונים ובימי האביב המוקדמים – אלפי נרקיסים. מקסים ביופיו, נקי מאד.

אפטלינג:

פארק אפטלינג מוגדר כ"ספר האגדות היחיד בעולם שאפשר לטייל בו" והוא מבטיח לכם ביקור חלומי וקסום במיוחד. אפטלינג הוא ביתם של גמדים חמודים, פיות מתוקות, מכשפים וגם של מספר פחי זבל מדברים. ברגע שתיכנסו לפארק, תרגישו שאתם חלק מאגדה. מערות גמדים טירות אבירים, גינות עם פרחים ססגוניים ומה לא. בפארק שלל אטרקציות וביניהן: טירת רפאים ,(Haunted Castle) תיאטרון, סירת פיראטים, סירות אבוב, רכבות הרים, קרוסלות ועוד, כאשר בכל אטרקציה מלווה אתכם מוזיקה ייחודית.

כפרי הדייגים:

כפרי הדייגים וולנדאם ומרקן (Volendam, Marken מצויים 12 ק"מ צפונית לאמסטרדם. הכפרים נשתמרו עוד מזמן הקמתם וכיום משמשים בעיקר כאטרקציה תיירותית ואנשיהם "כאילו" חיים את אורך החיים ההולנדי המסורתי. ניתן לראות את הלבוש המסורתי, את שיטות הדייג השונות. בוולנדאם יש חנות בה ניתן ללבוש בגדים מסורתיים ולהצטלם כמשפחה הולנדית והחוויה נחמדה מאד. ניתן גם לשוט בין שני הכפרים או לנסוע ברכב הפרטי או לעשות טיול אופניים.

כפר טחנות הרוח: 

הכפר הסמוך לזאנדאם הוא למעשה מוזיאון פתוח הסמוך לעיר זאנדאם (Zaandam) . העיר מצויה כ- 24 ק"מ מוולנדאם וכ- 20 ק"מ צפונית לאמסטרדם . כפר תחנות הרוח Zannse Schans: זהו כפר עתיק ששימר 6 תחנות רוח ובכל אחת ייצרו ועדיין מייצרים משהו אחר (חרדל, קמח, צבעים וכד'). ניתן להיכנס לתחנות רוח ולראות איך משתמשים באנרגית הרוח לייצור והפעלת התחנות. יש בכפר גם בית חרושת קטן לייצור גבינות ולעבודות עץ (ייצור קבקבי עץ – יש הסבר כל שעה כיצד מייצרים את הקבקבים).

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם