איך להתחיל לתכנן טיול משפחתי לארה"ב?

ההחלטה לקיים טיול לארה"ב בהרכב משפחתי בו יקחו חלק הורים והילדים בגילאים השונים אינה החלטה פשוטה כלל ועיקר. יש לתכנן את הטיול באופן יסודי כדי לתת מענה לצרכיהם של כל המשתתפים בו. אז איך עושים זאת? איך מתחילים לתכנן טיול שכזה, אשר בדרך כלל הוא לפרק זמן ארוך יותר מאשר טיול ליבשת אירופה?

ראשית יש לשבת עם כל בני הבת ולדון על הרעיון עצמו, לברר מהם רצונותיו של כל אחד, להתחשב בתחביבים של כולם, גם של הקטנים וגם של הגדולים ומה הם היו רוצים לראות ולחוות בטיול שכזה.

יש לחשוב האם אתם כמשפחה אוהבים יותר לטייל בטבע, לטייל בערים ובמוזיאונים, לחוות חוויות אקסטרים ועוד ועוד… אלמנט חשוב נוסף שיש להביא בחשבון כבר בתחילת התכנון הוא משך הזמן שאתם יכולים לטייל והעונה בה תטיילו – שני פרמטרים אלו יקבעו את האזור ואת התכנים במידה משמעותית. הטיסה הארוכה, עלויות הלינה והשהייה, כניסה לאתרים ולאטרקציות הם פרמטרים נוספים שישפיעו על התכנון כבר מראשיתו.

ארה"ב היא מדינה מאד ידידותית לתיירים בכלל ולמשפחות בפרט. החל בשילוט הנוח, בכבישים הרחבים והנוחים, במגוון המסעדות ובמגוון האטרקציות המתאימות לכל בני המשפחה.  טיול עם כל בני המשפחה יכול להיות חוויה מאתגרת במיוחד אולם גם חוויה מהנה ביותר כאשר בוחרים בתמהיל הנכון של בילויים המתאימים לכולם.

כך מתחילים את התכנון ולאחר שהמבנה העקרוני של הטיול קיים מתחילים ליצוק בו את התכנים – והם רבים ומגוונים כל כך!

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם