אטרקציות מרכזיות בבואנוס איירס – ארגנטינה

בואנוס איירס, בירתה של ארגנטינה היא אחת המדינות השמחות בדרום אמריקה ובעולם כולו. תוכלו למצוא בעיר שפע של אפשרויות בילוי והיצע גדול של מקורות הנאה.  יש בה: אמנות מדהימה, שכונות מרתקות, אוכל טעים, הרבה כדורגל ואוכלוסייה מלאת תשוקה הנאמנה למוטו – לעשות חיים כל הזמן! תוכלו ליהנות ממופעי טנגו מהנה, לאכול סטייקים מצוינים או לשוטט שעות ברחבי העיר. יש כל כך הרבה מה לראות ובכתבה זו נמנה בפניכם את האטרקציות המרכזיות בעיר אותן אסור שתחמיצו.

בעת ביקור בבואנוס איירס תיהנו ממופעים שונים, כולל מופעי טנגו מפורסמים. תיהנו מאכילת סטייקים גדולים וטעימים (בכל זאת טיול לדרום אמריקה), תבקרו באיזור הריקולטה – בו מצוי בית הקברות המפורסם ובו קבורה אוויטה פרון, רעייתו של נשיא ארגנטינה חואן פרון. שכונות מפורסמות נוספות בבואנוס איירס כמו שכונת לה בוקה ושכונת פלרמו בהן תחזו בבתים מהתקופה הקולוניאלית – בתים רבי מידות ומפוארים. כיכר מאיו  –  הכיכר המרכזית, בה נערכו הפגנות גדולות בעבר, שכונותיה הוותיקות והאופנתיות משתלבות אחת בשנייה ויוצרות מרקם ייחודי ועיר ייחודית בה ניתן לשהות זמן רב.

שיטוט ברחובות העיר בעלת הפארקים הרחבים והרחובות הסואנים עם בתים קולוניאליים יפים יספקו לכם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת!

בואנוס איירס משלבת בתוכה ישן וחדש ולכן האטרקציות שיש בה הן שילוב של ישן וחדש גם הן.

הנה מספר הצעות לאטרקציות שפשוט אי אפשר לוותר עליהן בעת ביקור בעיר:

1.     ביקור בבית הקברות ריקולטה: בית הקברות המפואר שבעיר. הביקור במקום מזמן סיור במעברים צרים בין קברים של אנשים מפורסמים יותר או פחות בסגנון ארט נובו או בסגנון גותי. הקבר המפורסם ביותר הוא קברה של אוויטה פרון, רעייתו של נשיא ארגנטינה חואן פרון.

2.     צפייה במשחק כדורסל באיצטדיון בומבונרה: בבואנוס איירס כדורגל הוא לא סתם משחק. הכדורגל הפך למעין דת שמרוקנת אנשים מהרחוב בזמנים של משחק. אנו ממליצים לצפות במשחק באיצטדיון הכדורגל, בעיקר בשל החוויה התרבותית – זו תהיה חוויה שלא תישכח במהרה!

3.     שיטוט ברחובות של קווינט סן טלמו: רובע סן טלמו הוא בעל אופי בוהמייני. הרובע מאופיין בארכיטקטורה מהמאה ה 19 ויש בו וילות קולוניאליות רבות עם ניחוח של אריסטוקרטיה ספרדית. הרובע מרוצף באבן. במקום מוכרי עתיקות, מועדוני טנגו ומסעדות וראוי לביקור ולבילוי.

4.     שתיית קפוצ'ינו באחד מבתי הקפה הקלאסיים של העיר: בואנוס איירס מלאה בבתי קפה קסומים בהם ניתן לנוח לרגע קל וללגום ספל קפוצ'ינו טעים.

5.     קניות בשווקים הפתוחים בעיר: השמש זורחת ואין כמו ביקור בשוק אמנות פתוח ביום ראשון בבוקר. בסופי השבוע השווקים הפתוחים בבואנוס איירס מלאים במחפשי אוצרות חבויים כמו תכשיטים, מגפי עור או כל דבר אחר.

6.     טעימת יינות ביקבים מצויינים: בארגנטינה מייצרים יין במקומות רבים. אנחנו ממליצים לא לותר על היין של בואנוס איירס.

7.     פלאצה דה מאיו: הכיכר הוקמה ב 1580. זוהי כיכר מרכזית ביותרשראתה אירועים היסטוריים רבים. היו בה הפגנות רבות ואוויטה פרון נאמה בה את נאומיה המפורסמים מן המרפסת ב 1945, הפגזות ב 1955 וירי של המשטרה ב 2001. הכיכר המפורסמת שקטה במרבית ימות השבוע.

8.     בילוי בפארקים היפים של בואנוס איירס: כל מטייל זקוק מדי פעם להפסקה ולמנוחה קלה בפארק ירוק ויפה. תוכלו לערוך פיקניק קטן…

מאחלים לכם הנאה מהטיול לדרום אמריקה ומהעיר המדהימה – בואנוס איירס.

 
התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם