אטרקציות למשפחות בלפלנד

למרבית המשפחות חווית הבילוי בשלג מאופיינת בעיקר בזריקת כדורי שלג ובניית אנשי שלג ואולי גם בסקי. הביקור בלפלנד חושף את המשפחות לאטרקציות מדהימות בשלג אינסופי עם חוויות אקסטרים שלא דומות שלום דבר שהכרתם קודם לכן.

 

מעטה שלג לבן לבן ואבקתי מכסה שטחים עצומים, מפלים, יערות ואגמים קפואים (תחשבו לרגע על נרניה…) וזהו כר נרחב ומושלם לפעילויות חורף רבות ובלתי נשכחות!

 

בלפלנד, המצויה בצפונן של מדינות סקנדינביה – פינלנד, שבדיה ונורבגיה – השלג אינו מסמל פקקי תנועה או אי הגעה לבית הספר – פה זה אורח החיים ויש כאן הזדמנות לחוויות כמו נהיגה במזחלות שלג רתומות לכלבי האסקי, רכיבה משפחתית על אופנועי שלג ועוד אטרקציות משפחתיות מהנות במיוחד.

 

אפשרויות הבילוי רבות וחלקן קלאסיות ביותר כמו ביקור בכפר של סנטה קלאוס אבל יש כל כך הרבה יותר בלפלנד!

 

דמיינו כלבים סוחבים מזחלות שלג אחריהם לאורך המרחבים המושלגים, צייד ומעקב אחר הזוהר הצפוני, מפגש עם מגדלי איילי הצפון ועזרה להאכיל את האיילים הללו ובכלל עזרה בחווה. נסיעה באופנועי שלג על הים הקפוא או בילוי לילי במלון העשוי כולו משלג.

 

או למשל פארק החיות ברנואה שהוא גן חיות שונה ומיוחד במינו. זהו גן החיות הצפוני ביותר בעולם ותמצאו לבו מעלה מ 50 זנים שונים של בעלי חיים, חיות בר וציפורים רבות ובעיקר – ינשופים ותנשמות. זו בהחלט הזדמנות ייחודית לפגוש את חיות הבר האופייניות לאזור זה של העולם – החוג הארקטי ואשר אותן חיות התאימו את עצמן לחיים באזור קשה זה.

 

חלק מהחיות בפארק הן חיות טורפות כמו דוב הקוטב ודובים חומים, שועלים וזאבים וגם איילי הצפון המפורסמים כמובן. בתוך הפארק יש מסלול טיול של 2.5 ק"מ לערך ולאורכו ניתן לראות את כל חיות הבר והציפורים ממש בסביבתם הטבעית.

 

חודשי החורף הופכים את לפלנד למגרש משחקים גדול בו משפחות יכולות לבוא ולשחק. בנוסף לפעילויות שציינו יש כאלו שפחות ידועות כמו דייג, הליכה בשלג ועוד. ניתן ללמוד איך לשרוד בשלג, להכיר את דובי הקוטב, לצפות בלוויתנים ועוד.

 

בילוי של לילה במלון העשוי מקרח יכול להיות אטרקציה משפחתית מיוחדת ושונה. לישון תחת הזוהר הצפוני היא חוויה שאין שניה לה. כאשר מצליחים לראות את הזוהר הצפוני חוזים למעשה במופע אורות של הטבע שאין שני לו בעולם כולו!

 

למשפחות עם ילדים קטנים יש גם מה לעשות בחבל ארץ זה, כולל ביקור בכפר של סנטה קלאוס, ביקור קסום עם סנטה עצמו, מתנות וכל מה שכרוך בכך (: בקיצור – ביקור מגשים חלומות לקטנים ולגדולים.

 

למסלול טיול מאורגן ללפלנד לחץ כאן.

 
התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם