אטרקציות ברייקיאוויק בירת איסלנד

ריקיאוויק היא עיר הבירה הצפונית ביותר בעולם! לרבים מהמבקרים באיסלנד העיר משמשת כבסיס וכשער כניסה לאיסלנד ולמגוון האפשרויות להרפתקאות שהיא מציעה.

בריקייאויק תוכלו לטעון מצברים באחד משפע המעיינות החמים והספא שיש בעיר. זוהי עיר פתוחה ואנרגטית ויש בה גם סצנת אמנות מפורסמת, אוכל נהדר וחיי לילה תוססים.

העיר משלבת בניינים צבעוניים, אנשים יצירתיים, עיצוב מנקר עיניים וחיי לילה פראיים עם נשמה.

אוכל וחיי לילה בריקיאוויק:

ריקייאוויק היא עיר קוסמופוליטית יחסית לגודלה. זוהי עיירה בסדרי גודל עולמיים או אם משווים אותה ללונדון או פריס, עם זאת, היא עמוסה באמנות, באפשרויות קולינריות רבות ובתי קפה שווים במיוחד ובברים. יש בעיר מסעדות ברמה גבוהה מאד ויש מגוון קולינרי רחב ויצירתי מאד. בתי קפה הופכים בערב למסעדות ולברים. יש ארוחות בסגנון טאפאס, אוכל איסלנדי והמבורגרים. יש מסיבות לילה שמחות וסצנת מוסיקה חזקה במיוחד ואפילו מספר להקות מקומיות טובות מאד.

ההיסטוריה של ריקיאוויק:

ממש במרכזה של ריקייאויק תוכלו להיחשף להיסטוריה האיסלנדית, מתערוכת ההתיישבות והבניה של הויקינגים למוזיאון הלאומי העצום.

אמנות ועיצוב בריקיאוויק:

מוזיאון האמנות בעיר והגלריות הרבות המקשטות את הרחובות הוא בדיוק הדבר שאליו התכוונו ראשוני המתיישבים באיסלנד. תוכלו לבקר בתערוכות שונות, קבועות ומתחלפות, כמו זו שבגלריה הלאומית ויש גם המון חנויות עיצוב המוכרות את העיצוב האיסלנדי. בגלריות השונות ובמוזיאונים מוצגות עבודותיהם של אמנים איסלנדיים עכשוויים.

גם אם אתם מגיעים לריקייאויק לזמן קצר, צאו גם לאיזורים הכפריים יותר. ניתן להבין את תושבי העיר הזו על ידי הבנת המדינה והאנשים בה. רובם של האיסלנדים מתגוררים בעיר הבירה אך היו בטוחים שנשמתם חופשיה ומשוחררת ונעה על פני האי כולו. כל מה שתראו, תשמעו, תטעמו ותריחו הוא חלק מהמורשת העשירה של איסלנד. ריקייאויק, הרים מושלגים, אויר נקי ותתאהבו באי ובעיר היפים הללו.

הלגונה הכחולה מפורסמת ברחבי העולם וחייבים לבקר בה.

ליד הנמל הישן תוכלו לבקר בשוק הפשפשים של העיר וזהו בילוי נהדר.

ריקייאויק היא עיר קטנטנה ומצויה אלפי קילומטרים מכל מקום אחר. רבים מגיעים אליה בשל הפעילות הגעשית שסביבה והמעיינות החמים אולם, יש עוד הרבה יותר מה לראות וזהו רק קצה הקרחון.

 

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם