אטרקציות בצפון איטליה עם ילדים

ביקור בצפון איטליה עם ילדים ובאזור האגמים בפרט, מהווה יעד נהדר לחופשה משפחתית. בה תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים, מפעילויות חוץ רבות ומהנות המתאימות מאד לילדים, מחופים ומרחצה באגמים השונים והיפים המצויים בכל צפון איטליה. מטיילות לבילוי והליכה ומשניים מפארקי הנושא הגדולים ביותר באיטליה שמהווים אטרקציה לילדים הן מאיטליה והן מכל העולם.

בחופשה בצפון איטליה תוכלו ללון באחד מ"בתי החווה" אשר נהוג ללון בהם ולטייל בטיול כוכב בכל האזור.

צפון איטליה הוא אזור נהדר לבילוי עם ילדים ומשפחות מתקבלות בסבר פנים יפות.

 

מילאנו

היא העיר הגדולה באזור. יש בה את מוזיאון המדע הטוב ביותר במדינה, טירה יפה ופארק גדול ובנוסף ניתן לעשות ממנה שייט תעלות. עיר ידידותית לילדים. כמובן שיש ערים נוספות כמו ורונה וונציה היפה והמיוחדת במינה.

באזור אגם מג'ורה תוכלו לטייל בהרים שסביב בטיול רכבלים או פוניקולר, לרכב על אופניים או לטייל ברגל, לעשות פיקניקים לאורך האגם או לשוט באגם הנהדר.

באזור אגם קומו ובסביבתו יש מסלולי הליכה רבים המותאמים לכל הגילאים. כמובן שניתן לשחות באגם וכמובן שיש את אגם גארדה – האגם הגדול ביותר לבילוי בצפון איטליה עם ילדים. יש שפע של פעילויות המתאימות לכל המשפחה ובמיוחד לילדים. יש במקום פארקי מים מהנים, מספר אינסופי של פעילויות וריגושים, גלישת רוח, טיולים, רכיבה על אופניים, מסלולי הליכה ברגל ורכיבה על סוסים והנאה גדולה.

אז אם אתם מחפשים חופשה משפחתית מהנה שבה לא ישעמם לילדים לרגע ותוכלו לבחור ממגוון של שפע פעילויות ותעברו מאטרקציה לאטרקציה בהנאה מרובה ובמזג אויר נפלא. אזור האגמים הוא ללא ספר האזור בו אתם צריכים לבחור. יש בו מגוון פארקים, מוזיאונים, גנים, חופי האגמים, פעילויות רבות אחרות וגם קניות וכל זה יגרום לכל אחד מכם ליהנות ולמצוא את הפעילות המועדפת.

צפון איטליה עבור ילדים, מהווה "נקודה חמה" של פעילויות המציעה טיפוס הרים, גלישה במפלים ופעילויות מים רבות. מסלולי הליכה רבים בהרים, רכיבה על אופניים ואגמים המציעים פעילויות משפחתיות מהנות במיוחד.

מוזיאונים רבים באזור צפון איטליה מציעים הנחות או שהכניסה לילדים בהם היא חינם – נצלו זאת!

צפון איטליה עם ילדים

העיירות שסביב האגמים הן עיירות יפות וציוריות ומשמשות את תושבי מילאנו וורונה כערי קיט בחודשי הקיץ ובחופשות. ילדים מתקבלים בעיירות אלו בשמחה בטרטוריות השונות ויהיה תמיד משהו בתפריט אשר מתאים לילדים.

נקודה חשובה שאותה יש לבחור בקפידה היא מקום הלינה ממנה תצאו לטיול כוכב איטלקי לצפון איטליה. בחרו "מקום טוב באמצע" ותיהנו!

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם