אטרקציות במונטה ורדה

מונטה ורדה מהווה יעד תיירותי מרכזי ביותר בקוסטה ריקה. העיירה הקטנה ממוקמת באזור הקרוי יער העננים ולא בלי סיבה. גבוה גבוה, מעל כולם וממש בין העננים ממוקמת עיירה קסומה וסביבה שפע של אפשרויות לבילוי מיטבי בטבע המדהים שיש לקוסטה ריקה להציע לנו.

קוסטה ריקה אמנם מפורסמת מאד בשל קו החוף הקסום שלה אך לא פחות בשל ההרים, הג'ונגלים והטבע הפראי כל כך. סביב מונטה ורדה תראו יערות עננים, חוות לגידול קפה, קופים מסוגים שונים, ערפל ומקומיים מסבירי פנים.

העיירה הקטנה סנטה אלנה מלאה במסעדת משובחות, בחנויות למזכרות וממש ליד נמצא יער הגשן ובו מגוון בעלי חיים ופעילות אקסטרים לכל המשפחה.

מונטה ורדה – יער העננים נמצא בגובה של 1440 מ' מעל פני הים. במקום יש לעיתים קרובות ערפל הנתפס בענפי העצים הגבוהים וגולש עד סביבת המחייה מתחת לעצים הללו בתוך יער הגשם. ביערות אלו סוגים רבים של זוחלים, ציפורים, צפרדעים, חרקים שונים ומשונים ומעל 2500 סוגים שונים של צמחים.

המבקרים יכולים לטייל ביערות בשבילי הליכה מסודרים, ליהנות מאטרקציות אקסטרים כמו קנופי ונדנדות טרזן, לטייל בגשרים התלויים בג'ונגל בגובה עצום או לבקר במוזיאונים מסקרנים. חשוב מאד לתכנן את הביקור במונטה ורדה – בשל היצע האטרקציות הרב בה.

השמש אינה מגיעה לכל מקום ביערות הגשם הללו ובשל העננים הרבים וכתוצאה מכך הצמחים זוכים ללחות גבוהה. לחות זו גורמת לצמיחה של שרכים רבים, לטחב ושאר צמחייה הזקוקה ללחות רבה בכדי להתפתח. מגוון הצמחייה רב ביותר. יש במקום גם בעלי חיים יחודיים, כגון מינים שונים של צפרדעים שמצויים רק במונטה ורדה בשל מזג האוויר הייחודי וסביבת החיים שנוצרת בעקבותיו.
שמורת הטבע מונטה ורדה הוקמה ב 1972 והיא משתרעת על פני שטח נרחב ביותר.

מספר אטרקציות שאסור להחמיץ במונטה ורדה:
SKY WALK: שילוב מדהים של גשרים ושבילי הליכה בתוך היער ובגובה רב. מדהים ללכת ממש בג'ונגל ולהרגיש את עוצמתו של הטבע. הגשרים התלויים מעץ לעץ בגובה רב מאפשרים לעבור ממקום למקום בקלות ובנוף מדהים. הגשרים באורכים שונים ובין לבין ניתן לראות מגוון של צמחייה, בעלי חיים ועוד.

SKY TREK: טיול זה מאפשר לעוף מעל יער העננים.

קנופי: אומגות ארוכות המעבירות את המבלים מעץ לעץ בתוך יער העננים ולעיתים אף מעליו – חוויה יוצאת דופן!
טיולים ליליים ביער: ניתן לחזות בנפלאות הג'ונגל בשעות החשיכה בסיורים מודרכים כמובן.

רכיבה על סוסים: ניתן לצאת לסיור צפייה בציפורים על גבי סוסים, בטיולי בוקר או בטיטלי שקיעה.

סיור באחת מחוות הקפה: סיור מסקרן ומעניין בו ניתן לראות את שלבי גידול והכנת הקפה המפורסם של קוסטה ריקה. שפע של פעילויות, מקום קסום ומיוחד במינו – מה עוד אפשר לבקש?

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם