אטרקציות בטיול משפחות בסין

טיול בסין יחד עם המשפחה יכולה להיות חוויה יוצאת דופן הן לגדולים והן לקטנים. סין לא תהיה היעד שעולה בראש כאשר חושבים על טיולי משפחות אבל, סין מלאה במקומות המתאימים למשפחות ולילדים בכל הגילאים. אז מה יש לעשות בסין ומהן האטרקציות המתאימות למשפחות.

מבקרים רבים בסין לא מבינים עד כמה בטוח וקל לטייל בה עם המשפחה.

מחוז יונאן בדרום מערב סין

זהו מקום נפלא אם אתם מגיעים לסין ליותר משבוע.  בקונמינג יש מספר אתרים מפורסמים כמו יער האבן, בו ילדים יכולים לראות סלעים במבוך של צורות וצבעים בני מיליוני שנים. גם דאלי, העיר העתיקה, ראויה לביקור בדרככם לקיזהו – כפר מקומי בו ניתן לראות כיצד חיים תושבי המקום. בלי ג'יאנג מתקיימים מופעים מרשימים תחת כיפת השמיים בהר ושמו הר הדרקון. ניתן ללון באחד הכפרים שמצויים באזור וסתם לצאת לטיול אופניים שקט בסביבה. מחוז יונאן מציע גם אפשרויות רבות לטיולים רגליים בקניון "ערוץ דילוג הנמר" המפורסם בו יש מספר שבילים לאורך גדות הנהר המתאימים לטיולים קצרים או ארוכים יותר.

יאנגשו סין

בדרומה של סין נמצאת העיר יאנגשו המציעה למשפחות פעילויות רבות כמו: שחייה בנהר, ראפטינג על רפסודות מבמבוק, צפייה במקומיים דגים דגים באמצעות ציפורים, צפייה במופעי אורות. משפחות יכולות גם לטייל בהרים שמסביב לעיר, ללמוד לבשל מאכלים מקומיים בסדנאות בישול ולטייל בשדות האורז.

חרבין סין

מצויה בצפון מזרח סין. זוהי עיר מחוז והיא קרה מאד בחודשי החורף, בו הטמפרטורה עלולה להגיע למינוס 40 מעלות. אבל, אל תתנו לקור לעצור אתכם ואל תבואו בחורף. בחרבין יש את פסטיבל הקרח המפורסם. בפסטיבל הקרח יש מקבץ של פסלי קרח מדהימים כמו גם אזורים למשחקי ילדים בקרח. שלבו את הביקור בעיר עם פארק הנמרים הסיביריים לראות את הנמרים המדהימים מקרוב.

צ'נגאדו ועמק ג'יוג'איגואו

צ'נגאדו היא בירת מחוז סצ'ואן ועיקר הביקור בה הוא במרכז לגידול דובי פנדה – ביקור שירתק את כל בני המשפחה כמובן. כאן ניתן להיות קרובים לדובי הפנדה המפורסמים ולפעמים ניתן אפילו להאכיל אותם ולחבק אותם.
בעיר יש גם פארק מים מקסים שבו הילדים יוכלו ליהנות משפע של מתקנים, משופינג, ממסעדות ומקולנוע.

כדי להשביח את הביקור מומלץ מאד לבקר בפארק הלאומי ג'יוג'איגואו – אחד מפלאי הטבע שיש בסין בו יש צמחייה מדהימה וכן פרחים רבים, אגמים ושבילי הליכה וזה הופך את זה לגן עדן עבור משפחות עם ילדים.

שיאן סין

בשיאן תקבלו שיעור בהיסטוריה הסינית. צבא לוחמי הטרקוטה וזהו ממש אחד השיאים של הטיול. פסלי לוחמי הטרקוטה הם מחזה מרהיב. המוזיאון ממוקם קצת מחוץ למרכז העיר וניתן להגיע אליו בטיול של יום.
שיאן ידועה גם בכופתאות המפורסמות שלה, המוגשות מטוגנות או מאודות עם בשר או ירקות.

לסיכום, סין היא יעד נהדר למשפחות עם ילדים ויש בה מגוון אטרקציות האימות לכל הילדים.

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם