לאכול כמו אמירתי – על המטבח באיחוד האמירויות

אוכל אמירתי יכול להיות אחד משיאי החופשה באיחוד האמירויות הערביות. צפו לתערובת אקזוטית של טעמים עשירים וצבעוניים, ובשל ההשפעות האזוריות הרבות, מנות שהן חדשות ומוכרות כאחד.

 
טיול מאורגן לדובאי - שולי הפנינים
שולה צדפות בדובאי - מאכלי הים פופולריים בדובאי ובאיחוד האמירויות בכלל
טיול מאורגן לדובאי - שולי הפנינים
שולה צדפות בדובאי - מאכלי הים פופולריים בדובאי ובאיחוד האמירויות בכלל

אכלת פעם בשר גמלים? הבשר מתואר לעיתים קרובות כתערובת טעימה של כבש ובקר, זוהי מומחיות של איחוד האמירויות הערביות, הנאכלת במהלך חתונות ואירועים מיוחדים. אם זה לא מושך אתכם אל תחששו – המטבח האמירתי המסורתי הוא מגוון להפליא בזכות ההיסטוריה הצבעונית של האזור וכולל מגוון של טעמים. 

ארוחת הבוקר, כמו בהרבה מקומות אחרים, היא הארוחה החשובה ביותר ביום. ארוחות בוקר מסורתיות של האמירויות הן לרוב טעימות וממלאות וכוללות את כל התזונה הדרושה כדי להתחיל את היום. קחו לדוגמא את מנת ארוחת הבוקר הפופולארית – קערת ורמיצ'לי(אטריות אורז דקות) ממותקת במי ורדים, זעפרן והל, ומעליה חביתה. המנה המלוחה הזו מלאה בכל טוב וכוללת מתיקות עדינה ומעניינת שתפתיע אתכם.

ארוחת בוקר במלון בדובאי
ארוחת בוקר טיפוסית במלון בדובאי
ארוחת בוקר במלון בדובאי
ארוחת בוקר טיפוסית במלון בדובאי

 

מאחר שאיחוד האמירויות הערביות משתרעת על פני מפרץ עומאן, פירות ים נפוצים במנות של האמירות. אחד מרגעי השיא הוא הג'שייד, מנה העשויה מאורז וכריש מפרץ!

אתם יכולים גם לנסות את המאצ'בו אל-סמאק, תערובת טעימה של אורז, תבלינים, לימונים מיובשים ודגים, מהמאכלים המועדפים במהלך הרמדאן. ישנן וריאציות של מנה זו גם עם עוף וכבש. ישנן עוד מנות פופולריות רבות באמירויות והן פשוטות וטעימות.

 

ארוחה בצום הרמדאן דובאי
ארוחה משפחתית טיפוסית בחודש הרמדאן
ארוחה בצום הרמדאן דובאי
ארוחה משפחתית טיפוסית בחודש הרמדאן

עבור צמחונים

האוכל באמירויות, כמו רוב מטבחי האזור, עשיר מאוד בבשר. עם זאת, אם אתה צמחוני, תמצא הרבה מנות ליהנות מהן באיחוד האמירויות הערביות. מנה אחת פופולרית מאוד ללא בשר (וטבעונית!) היא fattoush – פטוש. עשויה מחסה, עגבניות ומלפפונים, ומטובלת בעלי נענע, בצל, שום, לימון ושמן זית, מוגש עם לחם שטוח לבנטיני מסורתי, מה שהופך אותה לממלאת להפליא, ובריאה מאוד.

אם בסופו של יום אתה רוצה משהו מוכר יותר, יש לך מזל, הודות למספר האזרחים הזרים באזור, והפופולריות של איחוד האמירויות בקרב מטיילים מכל רחבי העולם, מנות בינלאומיות זמינות בכל פינה בערים הגדולות. 

המטבח האמירתי חולק קווי דמיון עצומים עם אוכל מרחבי הלבנט וחצי האי ערב, וכמה מדינות אף טוענות לכמה מהמאכלים של האמירויות כשלהם! סביר להניח שתמצאו אוכל מכל רחבי העולם, ממנות איטלקיות ועד המבורגר מיושן וטוב. אז לא משנה מה העדפתכם, אכילה בחוץ באיחוד האמירויות הערביות תשמח אתכם. אנו מצפים שתזכרו את האוכל האמירתי הרבה אחרי שהחופשה שלכם הסתיימה.

 

לפרטים נוספים ומסלולי טיול מאורגן לאיחוד האמירויות דובאי אבו דאבי ואל עין לחצו כאן 

 

גם בטלפון:
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם