אגם גארדה – צפון איטליה

צפונית לורונה שבצפון איטליה, שוכן אגם גארדה, האגם הגדול ביותר באיטליה. אגם גארדה מהווה אטרקציה תיירותית למשפחות מאיטליה ומחוצה לה ורבים נוהרים אליו בחודשי הקיץ, ליהנות ממימיו, מהשייט ומהספורט הימי ומשלל האטרקציות הקיציות הסובבות אותו.

אגם גארדה הוא האגם הגדול ביותר באיטליה משתרע מהרי האלפים ולקצהו הצפונית של עמק הפו. בחופו הדרומי של האגם יש חופים וגבעות נמוכות ובצפון, ההרים והצוקים ממש נושקים לאגם, במיוחד בחוף המערבי. באגם יש מגוון רחב מאד של אטרקציות לכל הגילאים ובעיקר לתיירים חובבי ספורט, לחובבי שייט, לטיפוס הרים ולטיולים ולרכיבה על אופניים והכל עם נופים מרהיבים לאגם.

באותה נשימה, בשל מיקומו של האגם יש במקום מזג אויר נעים לאורך כל השנה ותמיד נעים לבקר בו. במקום יש גם היסטוריה עשירה מימי הרומאים ויש בסביבה מצודות רבות ואתרים היסטוריים מתקופת מלחמת העולם השניה. תוסיפו לכל זאת חופים ארוכים וחוליים, עיירות קטנות וציוריות עם טיילות לאורך האגם, בתי קפה, מסעדות וגלידריות עם גלידה איטלקית משובחת ותקבלו אתר תיירותי מרהיב שמטרתו העיקרית היא "החיים הטובים"!

מעט מהאטרקציות שמחכות לכם באגם גארדה:

סירמיונה: היעיירה הקטנה והציורית נמצאת בחופו הדרומי של אגם גארדה. קשה למצוא מקום מקסים יותר לבלות בו בערב קיצי ולהרגיש כאילו אתם לוקחים חלק בסרט כלשהו. יש בה שפע של מסעדות ובתי קפה והיא מהווה יעד נהדר בסופו של יום פעילות ספורטיבי סביב האגם. כמובן שיש עיירות נוספות, גדולות יותר או קטנות יותר המקיפות את האגם וביקור בכל אחת מהן מבטיח חוויה קסומה.

גארדלנד: זהו פארק גדול ומפורסם מאד אליו נוהרים מכל העולם. יש בו מספר רכבות הרים מהירות ומרגשות במיוחד. בחודשי הקיץ הוא עמוס מאד ויש לדעת זאת. ליד גארדה לנד יש פארק מים  פופולארי בשם אקווה פרדייז בו יש אי טרופי, מגלשות מים מדהימות וההנאה מרובה.

שרידים היסטוריים: יש סביב האגם ובאזור בכלל שרידים היסטוריים מימי הרומאים ומתקופות אחרות שחלקן אטרקטיביות וראויות לביקור.

יש בסביבת אגם גארדה מוזיאונים היסטוריים שראויים לביקור והכל עם סביבת נוף מדהימה של האגם ונופיו.

בקצהו הצפוני של האגם שוכנת ריבה דל גארדה, היושבת בין ההרים והים והיש בה שילוב נעים של רחובות עתיקים מתקופת ימי הביניים ופארקים שמשיים וטיילת לאורך האגם.

באזור אגם  גארדה יש עד כל כך הרבה אטרקציות ומה לראות שאנו ממליצים מכל הלב לבקר במקום הנחשב פנינה תיירותית מהמעלה הראשונה!

התקשרו עכשיו
03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם