פניני היופי של גרמניה
8
7
יוני
KG |
עמק נהר הריין, היער השחור ו"הדרך הרומנטית"
  • טיסות ישירות טיסות ישירות
  • ללא סיורי בחירה ללא סיורי בחירה
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • חצי פנסיון חצי פנסיון

טיול מאורגן לגרמניה – כולל עמק הריין, היער השחור והדרך הרומנטית

פניני היופי של גרמניה

גרמניה האחרת: המעצמה השוכנת במרכזה של אירופה היא לא רק ערים מודרניות, כלכלה מפותחת ותעשייה מתקדמת, אלא גם יערות, עיירות עתיקות וטירות. ב-8 ימים קסומים נחווה את הפן האחר והרומנטי שיש למדינה להציע. נתחיל בעיירת המרחצאות באד הומברג וההווי המיוחד שלה, שמרגיש כאילו נלקח מרומן של תומס מאן על המאה ה-19; נמשיך בקלן העיר העתיקה בגרמניה ובקתדרלה הגותית שעדיין עומדת על תילה מאז נבנתה בימי הביניים; ניסע ב'דרך הרומנטית' המתפתלת בין הערים הקסומות פוסן ווירצברג; נעבור בוורמס, העיר העתיקה המזוהה עם יהודי אשכנז; נחצה את חבל אלזאס בעל הניחוח הצרפתי ונבקר בבירתו שטרסבורג; ניכנס ל'יער השחור' שבהשראתו נרקמו חלק מאגדות האחים גרים ונבקר בעיירות הסביבה. נסיים את הטיול במינכן בירת חבל בוואריה.

פרנקפורט, באד הומבורג, קובלנץ, צוק לורלי, היידלברג , שטרסבורג, מומלזיי, באדן-באדן, פריי בורג, טריברג, טיטיזיי, טובינגן, שטוטגארט, הדרך הרומנטית, מינכן

חצי פנסיון 

 

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - פרנקפורט, באד הומבורג

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא לפרנקפורט. עם הנחיתה ניסע לעיירה הציורית באד הומבורג, המשלבת בתוכה היסטוריה עשירה וסגנון חיים תוסס ומפורסמת במרחצאות מעיינות המים המינרלים והספא. נטייל בסמטאות הפתלתלות, במדרחוב השוקק עם בתי הקפה והחנויות ונהנה מאווירת המקום. נסיים את היום בפרנקפורט, המכונה "מנהטן של גרמניה", הודות למאות גורדי השחקים ולהיותה העיר שמרכזת את הפעילות הפיננסית של גרמניה. נערוך סיור היכרות במרכזה המשוחזר של העיר העתיקה של פרנקפורט. נראה את בית העירייה, כנסיית ניקולאי ואולם הבחירה של קיסרי האימפריה הרומית הקדושה.

    נגיע למלון באזור פרנקפורט. ארוחת ערב.

  • 2

    קובלנץ, שייט בנהר הריין, רכבל ברודסהיים

    הבוקר ניסע דרומה לקובלנץ, אחת הערים היפות והעתיקות בגרמניה, השוכנת על מפגש נהרות המוזל והריין, מוקפת בארבעה רכסי הרים ושטחים נרחבים של יערות היוצרים תפאורה ייחודית סביבה. נערוך סיור בו נראה את המבנים המרשימים, המעידים על היסטוריה בת ה-2000 שנה – כנסיות, טירות, חצרות אצילים ונטייל אל הפארק השוכן ב"פינה הגרמנית", הלשון היבשתית בין שני הנהרות. נמשיך לאורך הריין בין מבצרים וכרמים לתצפית אל צוק לורלי, הידוע בשל האגדה על לורלי שבורת הלב, בקטע הצר והמתפתל ביותר של הריין. בהמשך מצפה לנו שייט בנהר הריין, הארוך ביותר באירופה המערבית (1,320 ק"מ) אשר יוביל אותנו אל רודסהיים הקסומה שם נעלה ברכבל לתצפית מהפסל המרכזי על הריין "נידרוואלד".

    נטייל בעיירה הקסומה ונחזור למלון, ארוחת ערב.

  • 3

    חלונות שאגאל במיינץ, היידלברג

    היום נבקר באחת  מעיירות שו"מ, אשר היו במשך שנים רבות הערים המרכזיות של קהילת יהודי אשכנז. ניסע למיינץ, עיר הבירה של המחוז, ומקום הולדתו של גוטנברג, ממציא הדפוס היא "מגנצא" היהודית. נסייר בעיר העתיקה ונבקר בכנסייה בה מותקנים חלונות שאגאל, אותם עיצב האומן היהודי בשנותיו האחרונות. מכאן נעשה דרכנו להיידלברג, פנינת ימי הביניים השוכנת על גדות נהר הנאקאר. נסייר בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק והמפורסם מהמאה ה-18 ונבקר בטירת היידלברג, ממנה נשקף נוף פנוראמי מרהיב ובה מצויים מוזיאון הרוקחות המרשים וחבית היין הגדולה בעולם, המופיעה בספר השיאים של גינס.

    לעת ערב נגיע למלון וארוחת ערב.

  • 4

    שטרסבורג, מומלזיי, באדן-באדן

    זה לצד זה שוכנים חבל אלזאס הצרפתי ומערב היער השחור. נתחיל את היום בביקור בשטרסבורג, אחת משלוש הבירות של האיחוד האירופי. נערוך סיור בעיר. נתרשם מקתדראלת נוטרדאם היפהפייה, מבנה גותי מרהיב וענק מאבן אדומה שנחצבה בהרי הווג' הסמוכים ומעוטרת בדמויות מהתנ"ך ומהברית החדשה. נבקר ברובע "צרפת הקטנה" – הרובע המקסים בו תעלות מים, בתים ציוריים, בתי קפה וחנויות מזכרות. נמשיך בנופי הטבע הנפלאים של היער השחור לביקור במומלזיי, פנינת גן עדן בה אגם מתקופת הקרחונים. מכאן תיקחנו דרכנו לבאדן באדן היוקרתית, השוכנת בפאתי היער השחור, עיר מרחצאות מרפא עוד מתקופת האימפריה הרומית ועד היום. נראה את ארמון הקורהאוס המרשים, נטייל במדרחוב ליאופולד המפואר ונראה גם את בית הקזינו הראשון באירופה. נחזור למלון וארוחת ערב.

  • 5

    היער השחור - פרייבורג, שייט באגם טיטיזי, טריברג

    נצא ליום טיול ליער השחור. תחילה ניסע לפרייבורג, בירת היער השחור – עיר אוניברסיטאית יפה ותוססת עם שפע של בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי. נראה את בית הכנסת עם האנדרטה המעניינת שבחזיתו, את הקתדראלה הגותית המרשימה בגודלה ואת כיכרות ראטהאוז ומינסטר. נמשיך לטיטיזי, עיירת הנופש שקיבלה את שמה מהאגדה המספרת כי טיטוס טבל באגם, כאשר שימש בתפקיד המושל הצבאי של האימפריה הרומית. נטייל לאורך האגם ובין חנויות המזכרות ושעוני הקוקייה, נערוך שייט חוויתי באגם ונהנה מזמן חופשי. בהמשך נצא לטריברג, עיירה אופיינית ליער השחור – מפלי מים, עבודות עץ, מזכרות וכמובן שעוני קוקייה מהגדולים והיפים בעולם. הלאה למפלי טריברג לביקור במפלי המים הגבוהים בגרמניה.

    לקראת ערב נגיע למלון באזור שטוטגארט. ארוחת ערב.

  • 6

    הדרך הרומנטית

    פנינו מועדות לטיול בדרך הרומנטית המפורסמת, דרך נופית הנחשבת ליפה ביותר בגרמניה בין וירצבורג לפוסן, המתפתלת בין כפרים צבעוניים, עיירות קסומות וערים עתיקות. ניסע תחילה לביקור בדינקלסבול, עיירה קסומה קטנת מידות אשר היוותה אתר צילומים לסרט "העולם המופלא של האחים גרים". נשוטט בין סמטאותיה. נשמע את אגדת הצלת העיר מפני השבדים במאה ה17 ונוכל ליהנות באחד מבתי הקפה הציוריים. נמשיך אל רוטנבורג, עיר מימי הביניים המוקפת חומה ומגדלי שמירה וגולת הכותרת של הדרך הרומנטית, שהמטייל מרגיש בה כאילו הזמן עצר מלכת. נראה את הבתים הציוריים שנשתמרו ואת רחוב היהודים, בו התנהלו חיי הקהילה היהודית במאות ה-13 וה-14. לקראת ערב נחזור למלון. ארוחת ערב.

  • 7

    טובינגו, שטוטגארט - מוזיאון מרצדס בנץ

    את היום נתחיל בסיור בטובינגן, עיר אוניברסיטאית השוכנת על גדות נהר הנקר, יובל של נהר הריין. נסייר ונטייל בעיר העתיקה, ששמרה על אופייה וצביונה ולא נהרסה במלחמת העולם השנייה. נמשיך ונגיע למרכזה של העיר שטוטגארט. נראה את המבנים המרשימים ובהם בית האופרה והארמון העתיק .נבקר במוזיאון מרצדס-בנץ. במוזיאון מוצג אוסף של מכוניות עתיקות וכן אוסף של מכוניות מרצדס שהיו ברשותם של מפורסמים כמו מכוניתה של הנסיכה דיאנה וה"פופ מובּיל" הממוגן, ששימש את האפיפיור. חזרה למלון וארוחת ערב.

  • 8

    אולם, מינכן - תל אביב

    ניפרד משטוטגארט ונגיע לעיר המפורסמת אולם אשר משלבת מסורת עם מודרנה. נראה את צריח הקתדרלה הגבוה בעולם , נטייל ברובע הדייגים הציורי ונמשיך למינכן לסיור בבירת בוואריה. נסייר בכיכר מריאן, המהווה את לב העיר העתיקה והמרכז ההיסטורי שלה. נראה את "בית העירייה החדש" הבנוי בסגנון ניאו גותי מרהיב ומפורסם במשחק הפעמונים (קלוקן שפיל) הנערך במרפסתו. נמשיך לכיכר קארל (שטאכוס), מהמפורסמות בעיר עם מזרקה במרכזה, נעבור ברחוב מקסימיליאן האלגנטי ונבלה את זמננו במדרחוב הגדול והמפורסם של מינכן.
    בערב – ניסע לנמל התעופה של מינכן, לטיסתנו חזרה ארצה.

תאריכי יציאה קרובים

KG - טיול מאורגן לגרמניה – כולל עמק הריין, היער השחור והדרך הרומנטית

יציאה חזרה מדריך סטטוס הערות הורד מסלול הזמן טיול
09/06/2024 16/06/2024 אביבה שטפלר
26/06/2024 03/07/2024 בתיה מאיר
04/07/2024 11/07/2024 אביבה שטפלר
10/07/2024 17/07/2024 שלומי לחנה
17/07/2024 24/07/2024 בתיה מאיר
23/07/2024 30/07/2024 יפתח לוי
04/08/2024 11/08/2024 חגי רקוביץ
15/08/2024 22/08/2024 דרור דקל
24/08/2024 31/08/2024 אביבה שטפלר
16/09/2024 23/09/2024 בתיה מאיר
30/09/2024 07/10/2024 חגי רקוביץ
13/10/2024 20/10/2024 מדריך רימון

לתשומת לב:

* טיולים KG 4704, KG 4710   טיסות הפוכות, הטיול יתחיל במינכן ויסתיים בפרנקפורט.

** טיול KG 4723 טיסות הפוכות, הטיול יתחיל במינכן ויסתיים בפרנקפורט. כמו כן, יהיה לילה נוסף בטיול. תוכנית מפורטת תינתן לנוסעים.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות, ומטען כולל כיסוי לביטול ולמקרה קורונה.

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

– כפוף לתנאים ומידע הכללי המפורסמים באתר האינטרנט.

–  מומלץ לעיין בתנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר.

הערות ומידע כללי

מידע כללי

  • טיסות ת"א-פרנקפורט, מינכן-ת"א.
  • בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.
  • כלכלה – חצי פנסיון משך כל ימי הטיול
  • סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.
  • מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.
  • אוטובוס תיור נוחים וממוזגים.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות).
  • אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

מה עושה את ההבדל

  • באד הומבורג
  • פרנקפורט – סיור עיר
  • קובלנץ – סיור בעיר
  • תצפית על צוק לורלי
  • שייט בנהר הריין
  • מיינץ – חלונות שאגאל
  • היידלברג – הטירה ומרתף חבית היין
  • שטרסבורג – "צרפת הקטנה"
  • מומלזיי – האגם המקסים ביער השחור הצפוני
  • באדן באדן – עיר מרחצאות המרפא
  • פרייבורג – בירת היער השחור
  • טיטיזי – שייט באגם
  • טריברג – המפלים ומרכז שעוני הקוקייה
  • טובינגן – העיר העתיקה
  • הדרך הרומנטית – דינקלסבול, רוטנבורג
  • שטוטגארט – מוזיאון מרצדס
  • מינכן – סיור עיר

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מס'

לילות

מלון
אזור פרנקפורט 2 INTERCITY HOTEL FRANKFURT AIRPORT

http://bit.ly/2r3vDjU

LEONARDO ESCHBORN

https://www.leonardo-hotels.com/frankfurt/leonardo-hotel-eschborn-frankfurt

שטרסבורג/ קרלסרוהה 2 HOLIDAY INN EXPRESS STASBOURG

https://www.booking.com/hotel/fr/sstrasbourg-sud.he.html

 

LEONARDO KARLSRUHE

https://www.leonardo-hotels.de/karlsruhe/leonardo-hotel-karlsruhe

אזור שטוטגארט 3 MERCURE HOTEL STUTTAGART SINDELFINGEN

http://bit.ly/2QxPBfa

LEONARDO ESSLINGEN

https://www.leonardo-hotels.com/esslingen-am-neckar/leonardo-hotel-esslingen

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם