טיולים נבחרים
סין - ממלכת המזרח סין - ממלכת המזרח
סין, מקאו, הונג קונג – 15 יום/13 לילות
יוון בטיול פרימיום יוון בטיול פרימיום
יוון, כולל סלוניקי – 8 ימים דלפי, מטאורה, מצובו בהרי הפינדוס, חבל זגוריה...
פלאי תאילנד - טיול משפחות לתאילנד פלאי תאילנד - טיול משפחות לתאילנד
יפן - ארץ הסושי והסאקה יפן - ארץ הסושי והסאקה
בתקופת השלכת - 13 יום
תאילנד פלטינום תאילנד פלטינום
טיול מאורגן לתאילנד כולל אמפאווה, שמורת מפלי אראוואן, פאי, פוקט – 16 יום/14 לילות
לפרטים
החלה ההרשמה לטיולי לפלנד 2020! החלה ההרשמה לטיולי לפלנד 2020!
ספארי חורף בלפלנד בטיסה ישירה לרובניימי 7 ימים
דרום אפריקה- 17 ימים

מכתבי תודה - שושי בריל

שלום שחר

שמי ענת זיסוביץ ובני בן ה 8 ואני חזרנו מטיול מאורגן לרומניה בהנחייתה של שושי בריל.
כאשר נרשמים לטיול מאורגן לפעמים לוקחים הימור גדול כמו בקזינו. ופה תחושתי שזכינו בכל הקופה.
כבר מהשיחה הראשונה עם שושי בטלפון התחושה היתה נינוחה. הרגשתי כאילו אני מכירה אותה שנים ואנחנו יכולות לקשקש ולשבת על כוס קפה.
תחושה זו חזרה על עצמה גם בטיול.
שושי ארגנה ודאגה לכל הפרטים הקטנים, היתה שם מבלי ששמנו לב  ודאגה לכך שהטיול יזרום בלי תקלות.
סיפוריה וההסברים היו מעניינים עד כדי כך שהבן שלי בן ה 8 הכריח אותי למצוא את הספר "אופקים אדומים" אותו שושי הזכירה.
שושי פשוט נחמדה!!!
קשובה, מתחשבת ומתגמשת לרצון כל הקבוצה. חלק חשוב מהצלחת הטיול הנו המדריך ואין ספק שבקבוצה שלנו התגבשה בצורה כזאת שכולם תוך יום כבר נהיו חברים.
יש לציין את העצמאות של הילדים שהלכו לשחק כדורגל בפארק בסינאיה גדולים עם קטנים נגד הרומנים. מדהים.
חזרנו מהטיול בתחושה של הנאה רבה. נהנינו מאוד משושי כמדריכת הטיול ואין לי ספק שהייתי שמחה לנסוע איתה שוב.
מפרגנת לה באהבה רבה
ענת זיסוביץ

״סיגל , כל החברות אותו דבר , אותו מסלול , אותם מקומות ואותם מלונות , למה לשלם לרימון יותר ? ״׳
-״שי , רימון הכי טובים , זה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל , עד שאנחנו נוסעים אני רוצה להנות כמו שצריך״
״ממי סתם שטויות , חבל על הכסף״
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-״שי , איזה מזל שנסענו עם רימון , היינו בכל המקומות , קיבלנו הסברים מצויינים , הייתה אווירה מיוחדת , מלון מצויין , נהג מקסים , החבר׳ה שנוסעים עם רימון ברמה ועל הכיפאק והמדריכה !! , המדריכה הזאת שושי אלופת עולם , גם דואגת לכולם , מתחברת לכולם , מקצועית , חמודה וחברמנית , לא יכלנו לצפות למדריכה יותר טובה , ממש מקסימה ומקצועית ואפילו שפעם אחת האוטובוס נתקע , תוך כמה דקות הגיע אוטובוס אחר , רימון זה לא סתם , עובדים עם האנשים הכי מקצועיים !! ״
- ״אבל ברור סיגוש , הרי אמרתי לך!! רק רימון״

שחר בן מנחם , מנכ״ל רימון טיולים ,
תודה על טיול מלא עד הסוף במתנות בלי סוף.
תודה שבחרת לנו את האנשים הכי טובים
תודה על שושי , מותג בתוך מותג.
    שי רוקח , שגיב וליאל.
    סיגל מונטיפיורי ונדב.

לכבוד מנ"כל רימון. 19/5/3
מר שחר בן מנחם שלום רב!
אני חש צורך עז להודות בשמי ובשם כל הקבוצה )למיטב ידיעתי(. יצאנו לטיול מאורגן בגאורגיה
בתאריכים 19/4/29-21 בהדרכתה של שושי בריל. טיול שהשאיר בנו רושם נהדר וטעם מעולה,
טיול שסך כל המרכיבים בו היו פשוט מושלמים, החל ממסלול שנראה שהושקעו בו מחשבה ואירגון.
בתי מלון ברמה גבוהה ביותר עם שרות יחס ואוכל מעולים ,
וכלה ובעיקר עם שושי המדריכה בה' הידיעה. כאחד שמכיר מדריך או שניים... אציין ששושי היא
פשוט מצרך נדיר. בידע הרב שהפגינה וביכולת המדהימה להעביר אותו בקלילות ובחכמה. ההבנה
והאמפטיה כלפי כל אדם בקבוצה. האסרטיביות והאנושיות בשילוב ומינון נכון...
כזאת שיצרה קבוצה מגובשת בפרק זמן קצר, וההרגשה כאילו מכירים המון זמן...
הפינוקים אקסטרות... ארוחות. גלידות. בקבוקי מים... ועוד ועוד תופינים... העמידה בכל המטלות
והמטרות...
ולסיום. תודה ענקית על טיול מהנה מושלם ואיכותי. ותודה על הזכות להיות תחת שרביטה של שושי.
כהן יואל מקבוצת גאורגיה אפריל 2019

3-5-19
לכבוד: שחר בן מנחם,
מנכ"ל רימון טיולים.

הנדון: שביעות רצון מטיול מאורגן בפסח לגאורגיה עם רימון טיולים

שלום רב,

בשנים האחרונות אנחנו יוצאים לטיולים מאורגנים עם רימון טיולים. בכל שנה מחדש אנחנו מרוצים שוב ושוב מהבחירה שלנו בחברתכם לטיול מאורגן.
השנה החלטנו לצאת לטיול עמכם לגאורגיה. כבר לאחר הרישום שושי בריל, מדריכת הטיול, יצרה עמנו קשר, ערכה עמנו היכרות ונתנה לנו מידע להתארגנות טובה, יעילה ומותאמת.
בשדה התעופה קבלה את פנינו בפנים מאירות וחיוך רחב שליווה את הדרכתה לאורך כל ימי הטיול. אנו היינו שבעי רצון מהדרכתה של שושי, היה ניכר כי היא הכירה היטב את מסלול הטיול, נתנה לנו מידע רב אודות האתרים בהם ביקרנו, על ההיסטוריה, התרבות ומנהגי המקום. היא היטיבה לתבל כל העת את דבריה בסיפורים מעניינים, אגדות, דברי חוכמה, חידות והומר שהנעימו מאוד את זמננו. שושי נתנה לנו תחושה כאילו אנחנו מטיילים פרטיים שלה וכמונו עוד רבים חשו, היא העניקה  לנו יחס נהדר והייתה עבורנו בכל צעד ושעל לאורך כל הדרך ואנו מודים לה מאוד, נשמח אם תעבירו תודתנו גם אליה. גם המדריך המקומי שנבחר ללוות את הקבוצה היה לבבי מאוד וסייע רבות לאורך הטיול, האוטובוס שלנו היה נוח מאוד, נעים וברמה גבוהה ונהג האוטובוס היה מקסים, נהג בבטחה בדרכים ובכבישים ביום ובערב. המלונות שנחרו עבורנו בערים השונות היו ברמה טובה  לשביעות רצוננו. היה ניכר כי הייתה מחשבה רבה על תכנון מסלול הטיול, צוות ההדרכה, האוטובוס, המלונות, האתרים בהם ביקרנו, בכל יום היה נראה כי בין כל האתרים בהם ביקרנו היה תמיד אתר שהיה "שוס" ושיא עבורנו שהקפיץ את יום הטיול, ומעבר לזה, לא פעם זכינו לקבל צ'ופרים ופינוקים על חשבון הבית דוגמת מסעדה מסורתית, גלידה מקומית ועוד,  אשר העניקו לנו תחושה טובה שבאמת אכפת לכם לפנק את הלקוחות שלכם מעבר לתוכנית הטיול וזה לא מובן מאליו, זה בדיוק ההבדל בינכם לבין חברות טיולים אחרות ומה שמציב אתכם ברמה אחת יותר מהאחרות מבחינתנו.
אנו מודים לכם על טיול קבוצתי מאורגן שהיה חוויה נפלאה עבורנו מא' ועד ת', אנו נמליץ בחום לחברנו ומכרנו על טיולים מאורגנים עם חברתכם ובטוחים כי בעתיד נבחר שוב לצאת לטיול מאורגן עם חברת רימון טיולים.

בכבוד רב-
משפחת אשכנזי, מושב חדיד.

לשושי
פגשתי בקבוצה   שאני וחגית נהנינו  להיות בחברתם , קבוצה הומגנית ,דייקנית יותר משעון ישראלי ,וממושמעת  כמו קבוצת טירונים  בצבא .
עד כדי שבתור מאחר כרוני ...  ממש הרגשתי לא נוח ..אם אפשר לאחר מדוע לבוא בזמן?
ולשושי המדריכה אני חושב שאת הזכיה שלנו..ובאמת  אני לא מפריז , ולא מחלק מחמאות ללא סיבות .
אנחנו ,נוהגים לקטלג בספריה הפנימית  שלנו אנשים  שאנו פוגשים במהלך חיינו.  כשראיתי את שושי  בנמל התעופה  חשבתי  לעצמי... מדריכה..אשה... איך היא תשתלט על 34 ישראלים ?.  ואני מדגיש ישראלים.
אבל  ,    עם הנחיתה   בגאורגיה ,ולאחר חצי היום הראשון  הדיסק יצא מהספריה  ועבר לספריה  אחרת .

שושי! את   כמו  תמר המלכה..ידעת להיות  האמא של כולנו.  וגם הפסיכולוגית  והמטפלת האישית של כל אחד מאיתנו.   ידעת להכיל  אותנו  ,וזה לא פשוט להכיל ..... את  הגחמות והרצונות של כל אחד... והכל  באמפטיה וסימפטיה .
התמודדת  עם האתגרים  שהטיול זימן לך. ידעת להקיף את גאורוג ה בידע שלך מההיבט ההסטורי והכלכלי . הגשת לנו את הכל  על מגש . מאידך  ידעת לתת לנו לנמנם בצהרי היום וגם לחלק חידונים לאיתגור עצמי.

אנחנו יודעים שזה לא היה  קל . אבל   עשית הכל  עם המון נשמה .
תודה לך שצבעת את ה=פקיד של המדריך בצבעים  יפים וחמים יותר.

תודה לקובה שתמיד דאג  שהכל יתקתק   והוסיף נקודת מבט גיאורגית לכל נושא .עזר.סחב הוביל . וטיפל  בכל דבר.
  תודה  לממוקה   שהפגין כישורים מעל ומעבר ..  לא קל לנהוג בכבישים  ובגבהים  כאלו.

תודה לחברת  רימון שאיפשרה לנו טיול שכזה.  בתי המלון ,אירגון,לוגיסטיקה .

משה חלד

טיול לגיאורגיה 4/19.

כל יעד טיול הוא עולם ומלואו ולטייל עם חברת רימון זו חוויה שלעולם לא נשכחת מהזיכרון. תוכנית הטיול הייתה נהדרת, בעזרתה הצלחנו ללמוד על גיאורגיה ומיצינו כל יעד בצורה המקסימלית. נהננו מבתי מלון שהעניקו שירות ברמה גבוהה.
ברצוננו להוקיר תודה מיוחדת לשושי בריל. היא מדריכה מושלמת! שושי הובילה אותנו למסע קסום באהבה וחיוך, מתוך דאגה כנה לכל הקבוצה, היא מלאה בידע וחכמה, רגישות, סבלנות וכושר לאלתר והתאמה. זכינו ובגדול!
הטיול היה מהנה ואנו מתכוונים להמשיך לטייל עם חברת רימון.
משפחת צייטלין וקאברמן.

לכבוד מנ"כל רימון. 19/5/3
מר שחר בן מנחם שלום רב!
בתאריכים 19/4/29-21 בהדרכתה של שושי בריל. טיול שהשאיר בנו רושם נהדר וטעם מעולה,
בתי מלון ברמה גבוהה ביותר עם שרות יחס ואוכל מעולים ,
והאמפטיה כלפי כל אדם בקבוצה. האסרטיביות והאנושיות בשילוב ומינון נכון...
כזאת שיצרה קבוצה מגובשת בפרק זמן קצר, וההרגשה כאילו מכירים המון זמן...
והמטרות...
כהן יואל מקבוצת גאורגיה אפריל 2019

לכבוד
מנכ"ל רימון טיולים
מר שחר בן מנחם

אדון נכבד

הנדון: טיול לגן העדן הסלובקי מתאריך 6.8.2018 ועד 13.8.2017

כנוסעת וותיקה של חברת רימון חזרתי אתמול מטיול מקסים בהדרכת שושי בריל .

ברצוני לציין את שביעות רצוני ממסלול הטיול וכן מהדרכתה המצויינת, הנעימה, החייכנית והסובלנית של שושי אשר ידעה להוביל ולהנהיג את הקבוצה וגרמה
לגיבוש מיידי בין המטיילים שהגיעו מכל המגזרים ושלא היה ברור מאליו שיווצר גיבוש כל כך מושלם ביננו.
אני מאחלת לכם עוד מדריכים כמו שושי ומקווה מאד שגם בעתיד אוכל להצטרף לעוד טיולים בהדרכתה.

מצרי אסתר

לכבוד, 18.8.18
מנכ"ל "רימון" טיולים

הנדון: טיול לסלובקיה בהדרכת שושי בריל
בתאריך 6.8.18 יצאנו אמי ואני לטיול ב"גן העדן הסלובקי" בהדרכת שושי בריל.
גם בשנה שעברה נסענו לטיול עם שושי בריל לגאורגייה וכשנודע לנו כי שושי תדריך בטיול זה מיהרנו להירשם, משום שהטיול לגאורגייה השאיר לנו "טעם של עוד" טיולים בהדרכת המדריכה המדהימה, שושי בריל, ואכן שושי הדהימה אותנו שוב בידע וביחסי האנוש המדהימים המיוחדים לשושי.
אמי ואני נוהגת לצאת לטיולים מאורגנים כפעמיים בשנה. בעשור האחרון אנחנו מטיילות רק בחברת "רימון" ולפעמים מצטרפת אלינו בתי. אין ספק ששושי היא המדריכה הטובה מכול המדריכים שליוו אותנו עד כה, ומהווה דוגמה ומופת למדריכים. היא ניחנה ביידע עצום, ביחסי אנוש ובחוש הומור שנון.
שושי הפגינה ידע בהיסטוריה של סלובקיה. בכל בוקר פתחה בהסבר מלווה במפה על המקומות שביקרנו ועל המקומות שנגיע אליהם. היא חזרה שוב ושוב על הסבריה כדי שנזכור את הטיול ואת המקומות שבהם ביקרנו. בנוסף לכך כמו בכל טיול שבו יש מגוון רחב של אוכלוסייה שושי נתנה מענה לכל אחד לפי צרכיו תוך התחשבות בצרכיו של כל אחד ואחד מן המטיילים. בחוכמה ובשנינות שושי משכילה לגבש את חברי הקבוצה. דבר התורם לאווירה נעימה ומכבדת לכל אורך הטיול.
מיותר לציין כי שושי הקפידה למלא אחר תכנית הטיול, אך פעלה בשיקול דעת בהתאם לתנאי מזג האוויר ומסלול הטיול תוך התחשבות מוחלטת בטובת המטיילים. באוטובוס שושי חילקה תשרים, כמו שוקולד, סוכריות ואפילו מטליות לחות לאחר טיול שבו חזרנו מזיעים מן האתרים השונים.
שושי ניחנה בכל התכונות של מדריכה איכותית ממדרגה ראשונה: ידע נרחב, מקצועיות ויחסי אנוש נפלאים.
אין ספק שגם בשנה הבאה נרצה לשוב ולטייל עם שושי.
תודה על טיול נפלא ל"גן העדן הסלובקי"!
בכבוד רב,
לאה דרבינובסקי

לכבוד חברת רימון 22.08.2018
במשך כמעט 20 שנה אנחנו, אלה ושמעון כצמן ,טיילנו עם מס' חברות שונות בטיולים מאורגנים.
השנה בחודש אוגוסט החלטנו לראשונה להיעזר בשירות חברת רימון.
בחרנו לנסוע לטיול " אל גן העדן הסלובקי"
הטיול היה מאורגן ללא ימים חופשיים וכלל חצי פנסיון.
חזרנו ב13.8.1 והחלטנו לכתוב לכם מכתב.
בקבוצתינו היו 35 איש, גיל הממוצע סביב 65, הקבוצה הייתה הטרוגנית מאוד, שכללה מגזרים שונים וכולם בעליי ותק בטיולים.
*ביקרנו בכול האתרים והמקומות שפורטו בתוכנית הטיול שבחוברת הטיול.
התוכנית בוצעה בשלמותה.
הטיול היה מתוכנן יפה מאוד, חכם ונעים : שילב מסלולים בהרים וביקורים ביערות ועמקים.
העלייה להרים ,טיול ביערות ואגמים התחלפו יפה מאוד יחד עם עיירות ציוריות ומקומות בעלי משמעות היסטורית, מדרחוב, חנויות מזכרות, בתי קפה.
התוכנית היה גמישה : ביום גשום לא ניתן היה לנסוע בכרכרה עם סוסים, המדריכה מיד הציעה תוכנית חלופית לזמן הזה.
* המלון היה ברמה מהגבוהות ביותר שראינו, רוב האנשים בקבוצה קיבלו חדרים משודרגים, מרווחים שהכילו 2 חדרים יחד , אמבטיות גדולות ומרפסת ענקית שנהנינו בכול בוקר וערב לשבת ולצפות בנוף המדהים שנשקף מהמרפסת.
ארוחות בוקר וערב הוגשו בזמן והיו מגוונות מאוד. היו הרבה פירות וירקות.
* לטיול יועד אוטובוס בעל 50 מקומות, הכול עבד מצוין כולל מזגן ומיקרופון.
היה לנו נהג בשם פסטור. בכול בוקר חיכה לנו אוטובוס נקי ומסודר.
הנהג היה אדיב מאוד לקבוצה הישראלית ואף הכין מראש דיסק עם מוזיקה ישראלית אותה היה מפעיל בנסיעות ארוכות.
בין הנהג והמדריכה היה שיתוף פעולה מצוין, כבוד והבנה הדדית.
* את הטיול הדריכה שושי בריל. בקבוצה שלנו היו מס' זוגות שמראש נרשמו לטיול בגלל המדריכה, מתוך הכירות עימה בטיולים קודמים.
לא רק נוף מהמם, ערים יפות, מזג אוויר טוב או אנשים נחמדים עושים את הטיול, זה רק 50% מטיול מוצלח.
50% נותרים של הצלחת הטיול זה בזכות המדריכה! וזו המדריכה שלנו!!!
תמיד עם חיוך, סבלנית, מוכנה לחזור על ההסבר שוב ושוב, מאפשרת לאנשים מבוגרים לראות כמה שיותר מהאתרים, להרגיע את הרוחות ולומר מילה טובה לכול אחד בקבוצה, ויחד עם כול זאת לשמור ולהחזיק את כולם כקבוצה אחת מאוחדת ביד חזקה.
תודה רבה לחברת רימון בעד טיול נהדר שלנו. המלצנו לחברים שלנו להצטרף לטיולים של רימון.

אשתי ואני בטיול מאורגן של "רימון" לגאורגיה בתחילת יוני 2018
עם המדריכה גב' שושי בריל...
מה נאמר ומה נספר, ואם נעשה זאת, אז איפה נתחיל?
לא נמנה כאן את יתרונותיה של שושי, כי ודאי נחסיר את רובם,
ולא נגולל על המקלדת, אלא חלק קטן ועיקרי מהתרשמותנו משושי:
מסירותה אלינו היתה כה רבה...
כל יום ויום (יותר נכון כל רגע ורגע), היא עשתה הכל למעננו, המטיילים,
כדי שהרגשתנו תהיה לא פחות מנפלאה.
שושי נתנה את כל כולה והנשמה, כדי שנהיה מרוצים ואף נבין מה אנחנו רואים.
היא "סיפרה" לנו את גאורגיה. היא הגישה לנו אותה. לא סתם אמרה עובדות יבשות.
ידיעותיה רחבות משמעותית ומעמיקות הרבה יותר מ"החומר" אותו העבירה, והקשור לטיולנו.
משך כל הטיול, כולנו היינו קשובים לה מאוד, וחיכינו למוצא פיה.
שושי מעניינת, מרתקת, צבעונית, ...,
בנסיעות ארוכות היא גם שיחקה איתנו בזירה הלשונית,
חדה חידות וסיפרה בדיחות. היא משעשעת ויש לה חוש הומור
(גם מתוחכם... בוגר כזה. למבינים. לא זה הרגיל, שלפעמים "קורע" אותך מצחוק.
כזה שאתה אומר לעצמך: "בוא'נה, איזו שנינות").
הקול שלה והאינטונציה נעמו לאוזני כולם, שזה פקטור חשוב ביותר להנאה בטיול מאורגן.
היא העשירה ידיעותנו בכל נושא שנגעה בו על גאורגיה, ובכל  תחום:
פוליטי, מדיני, גיאוגרפי, דמוגרפי, אומנותי, חוקים, זכויות, מנהגים, טקסים...,
שושי שולטת בכל נושא ועניין.
יצאנו כבר לחו"ל, אשתי ואני, בשבעה או שמונה טיולים מאורגנים,
ומשום מה, אף לא פעם אחת עם "רימון".
עם מדריכה כמו שושי - יצאנו נשכרים "עד הסוף" מהטיול.
הרבה מעבר למה שהיינו מצליחים "להוציא" מטיול כזה,
לו נסענו עם חברה אחרת, בה, מן הסתם, שושי לא מדריכה,
או באופן עצמאי - עם ספרים, הצעות והמלצות, חומר מהאינטרנט,
וכתובות של מקומות שכדאי לאכול או לבקר בהם.
תודה ענקית לשושי.
עשית לנו את גאורגיה.
(מחכים שנה הבאה לסלובקיה איתך)
חגית ואלברט (אבי) ונטורה, ירושלים

17/07/2018
לכבוד
מנכ"ל רימון טיולים
מר שחר בן מנחם.

כנוסע ותיק שנסע בעבר לטיולים עם חברת רימון שמחנו להצטרף לטיול גן העדן הסלובקי
בתאריך 09/07/18  שהובל ע"י מלוות הקבוצה שושי בריל.

הופתעתי לגלות כי חברת רימון לא רק ששמרה על הרמה הגבוהה אליה הורגלנו בטיולים בעבר אלא הוסיפה ושיפרה.
מסלול  הטיול  שנבנה היה מאד מעניין וסיפק חוויות בלתי נשכחות.

המדריכה שושי בריל הובילה את הטיול תוך הפגנת ידע , ובדרכה המיוחדת בנועם ובחיוך יצרה אווירה נעימה, לכל אורך הטיול הקבוצה הייתה רגועה  תענוג של מדריכה וקבוצה.

מדריכה כזו מהווה נכס הן לנוסעים והן לחברה.

בית המלון בסלובקיה שממוקם באזור מדהים ביופיו היה ברמה טובה מאד.
חדרים מרווחים , האוכל מצוין ומגוון בארוחת הבוקר והערב.

האפשרויות שמעמיד בית המלון לרשות משתתפי הטיול כגון בריכת שחיה סאונה וספא היו נהדרים,
בערבים המלון סיפק הופעת אמנים שיצרו אווירה נינוחה.

האוטובוס הצמוד היה ברמה טובה נקי ופעל לכל אורך הטיול ללא שום בעיות.
איתרע מזלנו והנהג בן המקום היה מיומן חביב לנוסעים ורגוע ,מומלץ  להעסיקו .

לסיכום אני רוצה להוסיף הערה בונה.
א. שייט הרפסודות בנהר הדונייץ היה חוויה נהדרת.
ב. התוספת של בילוי ערב עם ארוחת ערב הייתה הפתעה נהדרת שהרימה את המורל שגם ככה היה גבוה.
תענוג של טיול רגוע בארץ ירוקה ויפה מאד .
וודאי שבעתיד נחזור להיות בין לקוחות רימון טיולים
בתודה
גילה ומוטי יולס

אשתי ואני בטיול מאורגן של "רימון" לגאורגיה בתחילת יוני 2018
עם המדריכה גב' שושי בריל...

מה נאמר ומה נספר, ואם נעשה זאת, אז איפה נתחיל?
לא נמנה כאן את יתרונותיה של שושי, כי ודאי נחסיר את רובם,
ולא נגולל על המקלדת, אלא חלק קטן ועיקרי מהתרשמותנו משושי:
מסירותה אלינו היתה כה רבה...
כל יום ויום (יותר נכון כל רגע ורגע), היא עשתה הכל למעננו, המטיילים,
כדי שהרגשתנו תהיה לא פחות מנפלאה.
שושי נתנה את כל כולה והנשמה, כדי שנהיה מרוצים ואף נבין מה אנחנו רואים.
היא "סיפרה" לנו את גאורגיה. היא הגישה לנו אותה. לא סתם אמרה עובדות יבשות.
משך כל הטיול, כולנו היינו קשובים לה מאוד, וחיכינו למוצא פיה.
שושי מעניינת, מרתקת, צבעונית, ...,
בנסיעות ארוכות היא גם שיחקה איתנו בזירה הלשונית,
חדה חידות וסיפרה בדיחות. היא משעשעת ויש לה חוש הומור
(גם מתוחכם... בוגר כזה. למבינים. לא זה הרגיל, שלפעמים "קורע" אותך מצחוק.
כזה שאתה אומר לעצמך: "בוא'נה, איזו שנינות").
הקול שלה והאינטונציה נעמו לאוזני כולם, שזה פקטור חשוב ביותר להנאה בטיול מאורגן.
היא העשירה ידיעותנו בכל נושא שנגעה בו על גאורגיה, ובכל  תחום:
פוליטי, מדיני, גיאוגרפי, דמוגרפי, אומנותי, חוקים, זכויות, מנהגים, טקסים...,
שושי שולטת בכל נושא ועניין.
יצאנו כבר לחו"ל, אשתי ואני, בשבעה או שמונה טיולים מאורגנים,
ומשום מה, אף לא פעם אחת עם "רימון".

עם מדריכה כמו שושי - יצאנו נשכרים "עד הסוף" מהטיול.
הרבה מעבר למה שהיינו מצליחים "להוציא" מטיול כזה,
לו נסענו עם חברה אחרת, בה, מן הסתם, שושי לא מדריכה,
או באופן עצמאי - עם ספרים, הצעות והמלצות, חומר מהאינטרנט,
וכתובות של מקומות שכדאי לאכול או לבקר בהם.

תודה ענקית לשושי.
עשית לנו את גאורגיה.
(מחכים שנה הבאה לסלובקיה איתך)

חגית ואלברט (אבי) ונטורה, ירושלים

לכבוד,
גילה, מנהלת ההדרכה בחברת "רימון"

הנדון: טיול לגאורגיה בהדרכת שושי בריל
בתאריך 15.8.17 יצאנו אמי ואני לטיול בגאורגיה בהדרכת שושי בריל.
אמי ואני נוהגת לצאת לטיולים מאורגנים כפעמיים בשנה. בשנים האחרונות אנחנו מטיילות רק בחברת "רימון" ולפעמים מצטרפת אלינו בתי. אין ספק ששושי היא המדריכה הטובה מכול המדריכים שליוו אותנו עד כה, ומהווה דוגמה ומופת למדריכים. היא ניחנה ביידע עצום, ביחסי אנוש ובחוש הומור שנון.
שושי חכמה מאוד והפגינה ידע עצום בהיסטוריה הקדומה והעכשווית של גאורגיה. בכל בוקר פתחה בהסבר מלווה במפה על המקומות שביקרנו ועל המקומות שנגיע אליהם. היא חזרה שוב ושוב על הסבריה כדי שנזכור את הטיול ואת המקומות שבהם ביקרנו. בנוסף לכך בתבונתה הרבה נתנה מענה לכל מטייל לפי צרכיו, גם כאשר הדרישות היו מופרזות (מבלי לפגוע בשאר המטיילים).
מיותר לציין כי שושי הקפידה למלא אחר תכנית הטיול, אך פעלה בשיקול דעת בהתאם לתנאי מזג האוויר ומסלול הטיול תוך התחשבות מוחלטת בטובת המטיילים. בתחנות מסוימות העניקה לנו תשרים נחמדים – לחם סוכרייה, אבטיח ועוד.
אין ספק שגולת הכותרת של הטיול לגאורגיה הייתה כאשר ביקרנו בבית המשפחה בגאורגיה. בביקור זה נוכחנו עד כמה הגאורגים אוהבים אותנו ואנו חושבות שלמדריכה שושי בריל יש חלק נכבד באהדה זו. החיוך של שושי והמקצועיות שלה הם שילב מנצח.
שושי ניחנה בכל התכונות של מדריכה איכותית: ידע נרחב, מקצועיות ויחסי אנוש נפלאים.
תודה על טיול נפלא!
בכבוד רב,
לאה דרבינובסקי

צהרים טובים. אני רוצה להודות לכולכם נהניתי בטיול גאורגיה ארמניה בהדרכת שושי בריל. ההדרכה היתה מעולה הילס מעולה הדאגה הכל. יש לציין שכל הטיולים שהשתתפתי עם המדריכים אבן סימה שהיתה מעולה הדרכה מעולה יחס הכל מעולה. כמו כן טיולים בהדרכת איציק אהרוני שגם הדריך מעולה דאג. אבקש. מכם לחשוב. שכל הטיולים יצאו מוקדם בבוקר ועם. ההגעה מיד להתחיל בטיול כך שלא יתבזבז יום אחד. להתראות ולהשתמע/

BASHISTA MENASHEROFF/JOCHEVED

מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם במהרה!