טיולים נבחרים
סין - ממלכת המזרח סין - ממלכת המזרח
סין, מקאו, הונג קונג – 15 יום/13 לילות
יוון בטיול פרימיום יוון בטיול פרימיום
יוון, כולל סלוניקי – 8 ימים דלפי, מטאורה, מצובו בהרי הפינדוס, חבל זגוריה...
פלאי תאילנד - טיול משפחות לתאילנד פלאי תאילנד - טיול משפחות לתאילנד
יפן - ארץ הסושי והסאקה יפן - ארץ הסושי והסאקה
בתקופת השלכת - 13 יום
תאילנד פלטינום תאילנד פלטינום
טיול מאורגן לתאילנד כולל אמפאווה, שמורת מפלי אראוואן, פאי, פוקט – 16 יום/14 לילות
לפרטים
החלה ההרשמה לטיולי לפלנד 2020! החלה ההרשמה לטיולי לפלנד 2020!
ספארי חורף בלפלנד בטיסה ישירה לרובניימי 7 ימים
נופים וערים באפריקה נופים וערים באפריקה
דרום אפריקה- 17 ימים

מכתבי תודה - מאיר אמר

MY  TRIP  TO  JAPAN  ON  01.10.2017  TO  13.10.2017  FOR  13  DAYS  WAS  AMAZING .  NICE  GROUP , NICE  HOTELS, NICE  GUIDE  FROM  ISRAEL  AND  JAPAN  TOO .  LUCKY  NICE  WEATHER  AND  GOOD  FLIGHT .    THE  ONLY  THING  THAT  DID  NOT  GO  WILL  WAS  THE  VEG .  FOOD . ( NOT  YOUR  FAULT .  MINE  OF  COURSE .)  ON  THE  FLIGHT .  REST  EVER  THING  WAS  JUST  O . K .    MANY  THANKS  TO  YOU  ALL  AND  OF  COURSE   TO  OUR  GUIDE  MR .  MEIR  AMAR .  THANKS  AGAIN .     GOOD  MORNING  AND  A  AMAZING  DAY  BY  THE  GRACE  OF  G-D .    THANKS .

טיול למרוקו – קבוצת רימון מ 21/7/15 עד 31/5/15
הטיול אומנם תם אבל אנו נושאים עמנו הרבה זכרונות, הערים הרבות שבקרנו בהן, קזבלנקה, רבט, מקנס, פס, ארפוד, וורזאזאת ומרקש .
שמענו  מפי מאיר המדריך הרבה הסטוריה על הערים הנ"ל , אבל ידע בהרבה חוכמה להעלות את הפן היהודי, את יהדות מרוקו ולפאר אותה בהסטוריה ובחותם שהשאירו במדינת מרוקו. אתם ילידי מרוקו צריכים להיות גאים בהשגים הללו, היהודים הגיעו לעמדות גבוהות ושמרו על הקהילה היהודית שלא יאונה כל רע,  ביקרנו בהרבה בתי כנסת ומדרשות ובעיקר בקשנו בקשות בקברי צדיקים, רבי חיים פינטו באסווירה, הרב אבוחצירה בארפוד ועוד, מאחלת לכולם שכל הבקשות שבקשנו ובזכות הקדושה שלהם, הבקשות יתקיימו.
בקרנו בוורזאזאת, עברנו במעבר ה"טיזן טיצ'קה". אחת הדרכים המרהיבות בהרי האטלס, הגענו למרקש ומאיר לקח אותנו אל ג'אמע אל פנע, הכיכר המפורסמת. אבל אחד הדברים המרשימים ביותר היה הטיול שלנו בסהרה, השקמנו בשעה ארבע בבוקר כדי לראות את הזריחה בסהרה ומי שלא ראה זאת לא ראה דבר יפה ביותר, הרכיבה על הגמלים, השמש העולה וזורחה מצהיב את הדיונות, ראינו גם את מפלי אוזוד המרשימים ביותר.
אני בטוחה שאנו מודים למאיר שהוביל אותנו לאורך כל הדרך, הוסיף הרבה ידע, יופי בנופים שראינו, אבל כל זה התקיים בזכות הקבוצה הנפלאה שטיילה., היינו האוטובוס המזמר בראשותו של יובל שהיה מסמר הקבוצה – בהומור בשירה ובצחוקים , קבוצה מאוחדת ועוזרת איש לרעהו, לא עוזבים אף אחד מאחור, רוצה לציין שני אנשים שמגיע להם מחיאות כפיים שעשו כל משימה ולא ויתרו על אף אתר – ראובן ופרלה, כל הכבוד לכם. היינו שותפים למספרי הסיפורים בקבוצה, אלברט, יוסי ואבי שספרו על ילדותם במרוקו ובקרו בביתם כמו דליה וגילה ודניאל גילתה את אבות אבותיה והתרגשה והתרגשנו יחד איתה.
אנו חוזרים לארץ עמוסי זכרונות ומתנות כפתנים לרוב, ניזכר בטז'ינים שאכלנו אבל הגענו לסוף הטיול, סוף טוב ומוצלח וכל מי שלא הזכרתי לא שכחתי, שמורה לכל אחד ואחת פינה חמה בלב ואסיים במילה אחת – מרוקו
מ ה נעים שבת אחים יחד

סימה גולן

11.10.2015
לכבוד : חברת "רימון טיולים",

רצינו להביע את תודתנו על הטיול שערכנו במרוקו בין התאריכים : 8.10.15 – 28.9.15 .
הגענו לטיול עם ציפיות גדולות להכיר ארץ ששמענו עליה רבות, וחלקינו הגדול שנולד במרוקו או שהוריו ומשפחתו נולדו בה,הגיע עם ערגה וכיסופים למקום.
הטיול היה מרתק ומהנה עם מסלול מקיף הכולל ביקור בערים החשובות, שילוב של טיול בטבע עם הכרת ההיסטוריה, הכרנו את החלקים החדשים והעתיקים של הערים.
נפלה בחלקינו הזכות לקבל מדריך מעולה ונעים הליכות, חכם, חונך לכל אחד לפי דרכו עם המון סבלנות וסובלנות, מאיר אמר . היה הראשון שקיבל ויזות כשהגענו לשדה התעופה הודות לחריצות והיעילות והכרת המקומיים.
הטיול היה ממצה ביותר מבוקר ועד לילה כולל זמן חופשי לטייל ולספוג את הריחות והאוירה של השווקים ומרכזי הערים, כמעט בכל ערב טיילנו בלוית מאיר אמר במקום בו שהינו והיה ממש מהנה ומקסים, מיותר לציין כי שני ערבי הבילוי שאליהם יצאנו (חפלה בפס ופנטזיה במרקש) היו מיוחדים , אותנטיים ולא נשכח אותם לעולם.
בתי המלון בהם שהינו היו בדרגת תיירות טובה מאד ואנו שבעי רצון על כך.
הנהג המקומי ועוזרו היו מקצועיים, מנומסים ואדיבים ללא רבב,
אנו שמחים על כך שבחרנו לטייל באמצעות חברת רימון, סמוכים ובטוחים כי נבחר לטייל עמכם בעתיד הקרוב.

ברגשי כבוד והוקרה
       איריס בודקוב
     בשם חברי קבוצת "מרוקו הקסומה"  2015

מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם במהרה!