פורטוגל וגן העדן במדירה
11
10
PME |
פורטוגל, מדירה

טיול מאורגן לפורטוגל ומדירה

ליסבון, אובידוש, אלקובאסה, נזארה, אביירו, פורטו, עמק הדואורו, שייט בנהר הדואורו, טרנקוסו, בלמונטה, רכס "הרי הכוכב", קואימברה, בוסאקו, בטאלייה, פטימה, טומר, קשקאייש, אשטוריל, קאבו דה רוקה, סינטרה
מדירה – פונצ'אל, איירה דו סראדו, פיקו דה ברסלוס, מונטה, קאמרה דה לובוש, קאבו ג'יראו, ריביירה בראבה, פול דה סרה, פורטו מוניז, סאו ויסנטה, קמאצ'ה, סנטו דה סרה, פורטו דה קרוז, סנטנה, ריביירו פרייו

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – ליסבון,  אובידוש, אלקובסה, נזארה, אוויירו, פורטו

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא בטיסת בוקר לליסבון, בירת פורטוגל. עם הנחיתה ניסע לאובידוש, עיירת ימי-ביניים מקסימה וציורית, המוקפת חומה שניתנה בעבר כמתנה על ידי מלכי פורטוגל לנשותיהם. נמשיך לאלקובאסה, בה נראה את מנזר מריה דה אלקובסה, מהמונומנטים החשובים בפורטוגל, הקשור לסיפור אהבתם הטראגי של המלך פדרו הראשון ובת האצולה אינס דה קסטרו, שהייתה בת למשפחה יהודית שהתנצרה. הלאה לנזארה, כפר דייגים לבן היושב למרגלות צוקים המזדקרים מעל חוף האוקיינוס האטלנטי. מכאן נגיע לאביירו, שזכתה לכינוי "ונציה הקטנה" בזכות הלגונה היפה שלצדה היא בנויה ותעלות המים הרבות החוצות אותה. נסיים את היום בפורטו וארוחת ערב.

     

  • 2

    פורטו, סיור לילי בעיר העתיקה

    היום נסייר בפורטו התוססת, בירת צפון פורטוגל. נבקר בתחנת הרכבת סאו בנדטו – הידועה באריחי הקרמיקה היפהפיים המכסים את קירותיה. נראה את כיכר אליידוש היפה ובית העירייה, נמשיך לעבר כיכר הקתדראלה (סה) ונערוך תצפית על  נהר הדואורו, שתי גדותיו וגשריו. נמשיך לעבר מגדל קלריגוש – מבנה מהמאה ה-18, הבולט בקו הרקיע של העיר. נבקר בארמון הבורסה העתיקה וממנו נמשיך למדרחוב התוסס סנטה קתרינה. נסייר ברובע ריביירה הציורי, שלמרגלות גשר דום לואיש, נערוך שייט בנהר הדואורו החוצה את העיר ונצפה על העיר היפה על שלל מבניה וגשריה. נסיים את הביקור בגדה הדרומית של נהר הדואורו, ברובע וילה נובה דה גאיה, שבו ממוקמים מרתפי היין שבהם מיוצר יין הפורט המפורסם בעולם כולו. נבקר במרתף יין מקומי ונטעם את יין הפורט. ארוחת ערב ולאחריה נצא לסיור לילי, כולל תצפית על הגשרים המוארים והמפורסמים של פורטו.

     

  • 3

    עמק הדואורו, שייט בנהר הדואורו, טרנקוסו, גוארדה

    ניפרד מפורטו ונצא לעמק הדואורו, שהוכרז ע"י ארגון אונסקו כאתר מורשת עולמית. תוך כדי שייט בנופי נהר הדואורו, נצפה בנוף הגבעות העטורות טרסות ציוריות וכרמי גפנים שמהם מיוצר יין הפורט. נמשיך לטרנקוסו, עיירה מוקפת חומה בה שגשגה במאות ה-14-15 קהילה יהודית. כאן נכיר את סיפורם של האנוסים ואת "שפת הסימנים" החרוטה על קירות הבתים ונבקר בבית הכנסת החדש (במידה ויתאפשר). ינה באזור גוארדה וארוחת ערב.

     

     

     

  • 4

    בלמונטה, רכס "הרי הכוכב", קואימברה

    פנינו מועדות לבלמונטה, עיירה קטנה בה חיים בין היתר צאצאי האנוסים שחזרו ליהדותם ונבקר בבית הכנסת שבמקום (במידה וסגור, נבקר במוזיאון היהודי). נמשיך לטייל בדרכים היפות של רכס "הרי הכוכב". נהנה מנופי הטבע המרשימים בדרכנו לקואימברה, בירת פורטוגל בעבר, השוכנת על גדות נהר מונדגו. נערוך סיור היכרות ונבקר באוניברסיטה ובספרייתה המיוחדת (ייתכנו מקרים בהם המקום נסגר ללא הודעה מוקדמת ובמקרים אלו לא יתבצע הביקור). בתום הסיור נגיע למלון וארוחת ערב .

    בערב – נצא לבילוי במופע פאדו.

  • 5

    יער בוסאקו, בטאלייה, פטימה, טומר, ליסבון

    נצא ליער בוסאקו – שמורת הטבע המפורסמת, אשר במרכזה מלון/ארמון מפואר עטור אריחים כחולים ומצויירים, המוקף בגנים בוטניים. נמשיך לבטאלייה, בה נראה את המנזר העצום שנבנה לציון ניצחונה של פורטוגל על קשטיליה. המבנה הגדול נחשב בין המבנים היפים בפורטוגל בזכות סגנונו האדריכלי. הלאה לפטימה, הנחשבת כמקום הקדוש ביותר בפורטוגל ואחד המקודשים באירופה עבור הנוצרים הקתולים. מכאן אנו בדרכנו לטומר ועם ההגעה נבקר במבנה בית הכנסת העתיק בפורטוגל (המאה ה-15), המשמש כיום כמוזיאון יהודי (במידה ופתוח). לעת ערב נגיע לליסבון וארוחת ערב.

    בערב – נצא לסיור לילי בעיר המוארת, על כיכרותיה ושדרותיה המוארות.

  • 6

    סינטרה, קאבו דה רוקה, קשקאייש, אשטוריל, ליסבון

    פנינו מועדות לקשקאיש ואשטוריל – עיירות דייגים בעבר, וכיום עיירות נופש. נמשיך לקאבו דה רוקה, הנקודה המערבית ביותר באירופה ונערוך תצפית על האוקיינוס האטלנטי. הלאה לעיירת הנופש המלכותית סינטרה ונבקר בארמון המלכותי הלאומי, שימחיש לנו את הפאר וההדר בו חיו שליטי הממלכה ואציליה בעבר. נחזור לליסבון ונערוך סיור בעיר הנפלאה השוכנת על גדות נהר הטז'ו. במרכז העיר נבקר ברובע באייש'ה, שם נראה את שלל הכיכרות המרשימות והתוססות – קומרסיו, סאו דומינגו, פיגיירה, ורוסיו – שם הועלו יהודים אנוסים על המוקד ע"י האינקוויזיציה במאות ה-16-17. נראה את שדרות החירות המרשימות וכיכר פומבל המרשימה שלמרגלות פארק אדוארדו ה-7. בהמשך נבקר באזור אקספו 98', שהוקם לרגל התערוכה העולמית של 1998, לציון 500 שנה למסעו של ואשקו דה גמה להודו. בתום הסיור נחזור למלון וארוחת ערב.

     

  • 7

    ליסבון – מדירה (פונצ'אל, איירה דו סאדו, פיקו דוס ברסלוס)

    נטוס לפונצ'אל, עיר הבירה של האי מדירה – "פנינת האטלנטי", אי וולקני יפהפה, השוכן כ-700 ק"מ מערבית מחופה של צפון מערב אפריקה. גן עדן ירוק, עשיר בצמחיה יפה ובעל מזג אויר נוח בכל עונות השנה. עם הנחיתה ניסע לנקודת התצפית המפורסמת "איירה דו סראדו" ונערוך תצפית על "עמק הנזירות". הלאה לפיקו דוס ברסלוס לסיומו של יום נגיע למלון. ארוחת ערב.

     

  • 8

    פונצ'אל, מונטה

    לאחר ארוחת הבוקר נעפיל ברכבל למונטה, נהנה מהנוף המרהיב של פונצ'אל וניסע במזחלות הסלים המפורסמות של האי. נחזור לפונצ'אל ובקר ב"מרקדו דוס לאבראדורס" – שוק האיכרים הייחודי בו נתרשם משפע הפרחים, הפירות, הירקות ומגוון הדגים. נמשיך לביקור בגנים הבוטנים שבו עושר רב של עצים, שיחים ופרחים מרהיבים. נבקר גם במפעל רקמה שבו מייצרים את התחרה היקרה המפורסמת בעולם כולו ונסיים בביקור במרתף יין, בו נתנסה בטעימת יין מדיירה המפורסם. נמשיך ונטייל במרכז העיר פונצ'אל, נראה את  אבנידה דל מאר (שדרת הים), הקתדראלה ואת כיכר העירייה. ארוחת ערב.

     

  • 9

    מדירה המערבית, ערב פולקלור

    יום טיול מקסים בו נהנה מנופיו הנפלאים של האי. נצא מפונצ'אל מערבה, לכפר הדייגים קאמרה דה לובוש ("קניון הזאבים"), בו שהה בשנות ה- 50 ווינסטון צ'רצ'יל, שאף צייר את המקום. נמשיך לקאבו ג'יראו, מצוק תלול בגובה של 589 מ' בזווית אנכית לים, השני בגובהו בעולם. טיולנו ימשיך לפול דה סרה, האזור היחיד השטוח באי בגובה של 1,400 מ' ממנו נשקפים שני החופים של האי. נחלוף על פני מטעי הבננות על הגבעות המשופעות בדרכנו לצפון מערב האי לפורטו מוניז, בה נוצרו בריכות אוקיינוס טבעיות. ארוחת צהריים כלולה. לעת ערב נחזור למלון.
    בערב – נצא לארוחת ערב "אשפטדה", מלווה במופע פולקלור מקומי.

  • 10

    מדירה המזרחית, פונצ'אל – ליסבון

    היום יוקדש לסיור בחלקו המזרחי של האי. נתחיל בביקור בכפר קמאצ'ה, המפורסם בעבודות האומנות של ייצור דברי קש. הלאה לסנטנה הידועה בבתים המסורתיים עם גגות הקש המשולשים. נמשיך לריביירו פריו (הנהר הקר), שם נראה המדגרות לגידול דגי פורל. נמשיך לנמל התעופה של פונצ'אל ונטוס חזרה לליסבון..

  • 11

    ליסבון - תל אביב

    הבוקר נשלים את הביקורים בליסבון. נבקר בכנסיית מנזר סנט ז'רונימו, הבנויה בסגנון המנואליאני (סמל לתור הזהב של פורטוגל). נמשיך לאנדרטת המגלים – מונומנט המסמל את ההפלגות לגילוי העולם החדש וייסוד מושבות באפריקה, באסיה ובאמריקה. נצפה על מגדל בלם, סמלה של ליסבון ונמשיך לנמל התעופה לטיסה חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

     

– מסלול מעודכן ישלח בעת הרישום ו/או לפני היציאה .

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת יעד הטיול .

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות, ומטען כולל כיסוי לביטול   ולמקרה קורונה.

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול,

ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

–  מומלץ לעיין בתנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר .

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות ת"א-ליסבון-ת"א.

טיסות פנים ליסבון-פונצ'אל-ליסבון.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.

כלכלה –  חצי פנסיון משך כל ימי הטיול.

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות).

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

מערכת שמע אישית.

אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

 

מה עושה את ההבדל

אובידוש – עיירת ימי ביניים ציורית

אלקובאסה – בה נמצא מנזר מריה דה אלקובאסה

נזארה – כפר הדייגים לחוף האוקיינוס האטלנטי

אביירו – "ונציה של פורטוגל"

פורטו – ארמון הבורסה

פורטו – שייט מהנה של כ-50 דקות

פורטו – ביקור וטעימות יין במרתף יין אופייני

פורטו – סיור לילי בעיר המוארת

עמק הדואורו- שייט בנהר הדוארו

טרנקוסו – בית הכנסת החדש

בלמונטה – בית הכנסת

רכס "הרי הכוכב" – נופי הטבע ההרריים בצפון פורטוגל

קואימברה – האוניברסיטה העתיקה והספרייה המיוחדת

קואימברה – בילוי ערב במופע פאדו

יער בוסאקו

בטאלייה – בה שוכן המנזר להנצחת הניצחון על קשטיליה

פטימה – סיור ערב רגלי לאתר ההתגלות

טומר – המוזיאון היהודי

קשקאייש ואשטוריל – עיירות הנופש

קאבו די רוקה -הנקודה המערבית ביותר ביבשת אירופה   

סינטרה – ארמון המלכותי הלאומי

ליסבון – כנסיית מנזר ז'רונימו

ליסבון – אזור מרכזי הקניות אקספו 98'

מדירה

מונטה – רכבל ומזחלות סלים

פונצ'אל – השוק האזורי המפורסם, הגן הבוטני

יום טיול למדירה המערבית

יום טיול למדירה המזרחית

ערב פולקלור כולל  "ארוחת אשפטדה"

 

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
פורטו 2 HOTEL IPANEMA PARK
HOTEL BESSA BOAVISTA
AXIS PORTO
גוארדה 1

LUSITANIA

קואימברה 1

HOTEL VILA GALE TIVOLI COIMBRA
TRYP COIMBRA

ליסבון 2+1

HOTEL VIP ART'S
HOTEL SANTA METROPOLITANA
TRYP LISBOA ORIENTE
VILA GALE OPERA

פונצ'ל 3

GOLDEN RESIDENCE HOTEL
FOUR VIEWS BAIA

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם