פניני דרום צרפת
8
7
מאי
KFD |
דרום צרפת - הריביירה הצרפתית, חבל פרובנס
  • טיסות ישירות טיסות ישירות
  • מערכת שמע מערכת שמע
  • ארוחות בוקר + 3 א. ערב ארוחות בוקר + 3 א. ערב

טיול מאורגן לדרום צרפת

פניני דרום צרפת

פרובנס והריביירה: לדרום צרפת יש קסם שאין לאף מקום אחר בעולם. מצד אחד האווירה הים תיכונית נוכחת במזג האוויר הנוח ובחופים המרהיבים של הריביירה; מצד שני אי אפשר להתעלם מהשיק הצרפתי האירופאי ושני אלה יחדיו הופכים את הביקור באזור לתענוג מיוחד. אנחנו נבלה כאן 8 ימים של חגיגות לכל החושים. בחוף המפורסם של עיר הסרטים קאן "נתאבק" באבק הכוכבים, ומשם נמשיך לנסיכות מונאקו, המוכרת בין היתר בזכות השחקנית גרייס קלי, נסיכת מונאקו, שהיתה אחת הנסיכות המפורסמות והיפות במאה ה-20. אחרי הריביירה נתענג על הנופים, היין והקולינריה הנפלאה של חבל פרובנס ועל האווירה התוססת בעיר הנמל המיתולוגית מרסיי.

מרסיי, קאסיס, ניס, אֵז, מונקו, מונטה קרלו, קאן, גראס, סנט פול דה ואנס, קניון ורדון, אקס אן פרובנס, אביניון, פונטיין דה ווקלוז, איל סור לה סורג, קמארג, מונפלייה, פונט דו גאר, סנט רמי דה פרובנס, ארל

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - מרסיי, קאסיס- שייט בקאלנקים, הריביירה הצרפתית

    נצא מנתב"ג בטיסת אל על למרסיי, בירת פרובנס והעיר השנייה בגודלה בצרפת. עם הנחיתה נעלה לכנסיית "נוטרדאם דה לה גארד", החולשת על העיר כולה ממנה נשקפת תצפית מרשימה. נראה את שאטו ד'איף, האי בו כלא אלכסנדר דומא את גיבוריו ובהם היחיד שנמלט ממנו- הרוזן ממונטה כריסטו. נטייל במרינה ונמשיך לעיירת הקיט קאסיס ממנה נצא לשייט במפרצים התכולים המכונים "קלאנקים" (מותנה במזג האוויר). נעשה דרכנו מזרחה, לינה באזור הריביירה הצרפתית.

  • 2

    ניס, אֵז, מונקו ומונטה קרלו

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בניס, בירת הריביירה הצרפתית. נסייר בטיילת "פרומנד דז אנגלה". נמשיך אל הכיכר המרכזית – פלאס מסינה. נראה את בית האופרה ובית העירייה ונגיע לרחבת השוק על שלל הריחות המשכרים והצבעים השובים את העין. נצא בנסיעה בדרך הקורניש הציורית, העוברת בין כפרים קטנים לצוקים המשתפלים אל הים התיכון. נגיע לאֵז – כפר תלוי ויפהפה השוכן על מצוק תלול בגובה של כ-400 מ' מעל הים וצופה על מפרץ תכלת בים התיכון. נטייל בסמטאות הציוריות ונמשיך אל מונקו, הנסיכות הקטנה בעולם. נראה את הקתדרלה בה נישאה שחקנית הקולנוע גרייס קלי לנסיך רנייה ובה אף נקברה לאחר מותה. נטייל בסמטאות העיר העתיקה ולא נחמיץ תצפית אל המפרץ ואת המרינה המשופעת ביאכטות מפוארות.
    נסיים את היום בסיור ערב במונטה קרלו, בה נמצא הקזינו המפורסם. חזרה למלון.

  • 3

    קאן, גראס, סנט פול דה ואנס

    עם בוקר נצא לסיור בעיר הנופש המפורסמת קאן, שבריביירה הצרפתית. מידי שנה מתקיים בעיר פסטיבל סרטים נוצץ בהשתתפות מיטב שחקני הקולנוע ומפורסמים רבים. נתרשם מחנויות הבוטיק, שלל המסעדות ומלונות היוקרה. נתהלך בטיילת לה קרואזט המעוטרת בדקלים ונמשיך אל גראס, ערש תעשיית הבושם הצרפתי. ניכנס לביקור במפעל לייצור בשמים, בו נלמד את רזי תהליך הייצור. נשים פעמינו לסנט פול דה ואנס, כפר עתיק ומבוצר אשר משך אליו אמנים ידועים ובהם מאטיס, שאגאל, פיקאסו, ואף איב מונטאן בילה כאן חלק מחייו עם סימון סיניורה. נשוטט בסמטאות הצרות המשופעות בגלריות, נצפה בשחקני ה"פטאנק" ונתבשם מאווירת המקום המיוחדת. חזרה למלון.

  • 4

    קניון ורדון, אקס אן פרובנס

    לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל קניון ורדון. אורך של 25 ק"מ ו-700 מטר עומק מקנה לו את התואר – הקניון הגדול ביותר באירופה. טבע פראי, קירות סלעי גיר תלולים, נהר ורדון הזורם בתחתיתו והאגם אליו מתנקז – חוויית טבע במיטבה. נמשיך לאקס אן פרובנס, "עיר מזרקות" תוססת ששימשה בעבר כבירת חבל פרובנס. נסייר לאורך שדרת מיראבו האלגנטית וברחובות העיר העתיקה ונזכר בציוריו של פול סזאן, יליד המקום. לינה באזור חבל פרובנס.

  • 5

    אביניון, פונטיין דה ווקלוז, איל סור לה סורג

    הבוקר נצא אל אביניון השוכנת על גדות נהר הרון ואשר שימשה במאה ה-14 כמקום מושבם של האפיפיורים, בתקופת "גלות בבל של האפיפיורים" שנמשכה 68 שנים. נסייר בעיר העתיקה ובכיכר השעון. נראה את בית העירייה, ארמון האפיפיורים המרשים, המבנה הגותי הגדול באירופה ואת גשר בנזה השבור. נמשיך אל פונטיין דה ווקלוז, הכפר בו חי המשורר וממבשרי הרנסנס האיטלקי- פרנצ'סקו פטרארקה. הכפר יושב על אחד ממעיינות הקארסטיים הגדולים בעולם. נסיים יומנו בביקור באיל סור לה סורג, בתרגום חופשי – האי שעל נהר הסורג. עיירה ציורית מהמאה ה-12 ובה גשרים ותעלות מים המשווים לה מראה ונציאני. חזרה למלון.

  • 6

    קמארג, סנט מארי דל לה מר, שייט בלב שמורת הקמארג, איג מורט, מונפלייה

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בקמארג, שמורת טבע אקולוגית ייחודית השוכנת על דלתת הרון וידועה בגידול שוורים, סוסי הקמארג ושדות אורז. בשמורה לגונות רדודות, אגמים ואדמות ביצה בהם שוכנים עופות מים רבים. נבקר בסנט מארי דל לה מר, השוכנת על חוף הים ומשמשת כמרכזם של הצוענים, החוגגים בכל שנה את חגיגת "שרה הקדושה" והמקום אליו הגיעה מריה מגדלנה. נצא לשייט רגוע בנהרות ולגונות בלב שמורת הטבע ונכיר את החי והצומח בשמורה. נמשיך לאיג מורט, עיירה מבוצרת המוקפת חומה מתקופת מסעות הצלב. נשים פעמינו אל מונפלייה המשלבת ישן וחדש ובה אף נוסד ביה"ס לרפואה הראשון באירופה. נטייל ברחובותיה העתיקים, בטיילת פירו, בכיכר לה קומדי. נראה את שער הניצחון ואמת המים ששמרו על צביונם. חזרה למלון.

  • 7

    פונט דו גאר, סנט רמי דה פרובנס, ארל, ביקור ביקב מקומי כולל טעימות יין

    הבוקר נתחיל בפונט דו גאר – מוביל מים רומי תלת קומתי, העומד על תילו מעל 2,000 שנה. נשים פעמינו לעיירה סנט רמי דה פרובנס, פנינה ייחודית המייצגת את הארט דה-ויורה (אומנות החיים) של דרום צרפת. העיירה מתמחה כיום בגידול ומסחר בעשבי התיבול של פרובנס וידועה כבית הולדתו של נוסטרדמוס המפורסם בנבואותיו, וכן כמקום אשפוזו של הצייר וינסנט אן גוך בו צייר את "ליל הכוכבים". נשוטט ברחובותיה הצרים ונשתכר מאווירת המקום. נשים פעמינו לארל, אחת הערים החשובות בתקופת האימפריה הרומית ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. העיר הפכה ליעד תיירותי בשל העובדה שואן גוך חי וצייר בה מאות מציוריו. העיר משופעת בשרידים רומים עתיקים. נראה את האמפיתיאטרון ונבקר בארנה שנשתמרה מהמאה הראשונה לספירה. נגיע אל כיכר העיריה ונראה את כנסיית סנט טרופים, הנחשבת לאחת מיצירות הפאר של התקופה הרומנסקית. נמשיך לביקור ביקב מקומי הכולל סיור בכרם וטעימות יין. חזרה למלון.

  • 8

    מרסיי - תל אביב

    העברה לנמל התעופה של מרסיי וטיסת חזרה ארצה.

תאריכי יציאה קרובים

KFD - טיול מאורגן לדרום צרפת

יציאה חזרה מדריך סטטוס הערות הורד מסלול הזמן טיול
17/05/2024 24/05/2024 כרמי ינקוביץ
11/06/2024 18/06/2024 גיורא ברנט
21/06/2024 28/06/2024 גיורא ברנט
06/09/2024 13/09/2024 מדריך רימון
29/09/2024 06/10/2024 מדריך רימון
13/10/2024 20/10/2024 מדריך רימון
15/10/2024 22/10/2024 מדריך רימון

לתשומת לב:

 – מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של ביטול או קורונה.

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו    שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק  מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

– מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

 

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות ישירות בחברת אל על: ת"א-מרסיי-ת"א.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה

כלכלה – ארוחות בוקר למשך כל הטיול + 3 ארוחות ערב

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים, בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת

מדריך ישראלי מצוות מדריכי הבית של רימון

טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות)

אוטובוס תיירים נוח וממוזג צמוד לקבוצה

מערכת שמע אישית

מה עושה את ההבדל

  • מרסיי – סיור בעיר
  • קאסיס – שייט בלשוניות הים (קלאנקים)
  • ניס – "פרומנד דז אנגלה", כיכר מסינה
  • אֵז – הכפר "התלוי" בריביירה הצרפתית
  • מונקו ומונטה קרלו
  • קאן – עיר פסטיבל הסרטים
  • גראס – ערש תעשיית הבשמים הצרפתית
  • סנט פול דה ואנס – כפר האומנים העתיק
  • קניון ורדון
  • אקס אן פרובנס – סיור בעיר
  • אביניון – סיור בעיר
  • פונטיין דה ווקלוז – המעיין המפורסם
  • איל סור לה סורג – עיירת תעלות המים בעמק לוברון
  • קמארג – סנט מארי דל לה מר, שייט בלב שמורת הקמארג, איג מורט,
  • מונפלייה – פלאס דה לה קומדי
  • פונט דו גאר – מוביל המים הרומי התלת קומתי
  • סנט רמי דה פרובנס – עיירת התבלינים
  • ארל – ביקור ביקב הכולל טעימות יין, האמפיתיאטרון והארנה, כנסיית סנט טרופים

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

 

עיר מס' לילות מלון
אזור הריביירה הצרפתית 3 RADISSON HOTEL NICE AIRPORT (4*)

https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/radisson-nice-airport?

אזור פרובנס  4 HOTEL C SUITES NIMES (4*)
https://www.c-suites.fr
GRAND HOTEL DE NIMES (4*)
https://www.grand-hotel-de-nimes.com/  

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם