הרוקי'ס הקנדיים ואלסקה
18
16
UCA |
קנדה - הרי הרוקי וקרוז לאלסקה

הרוקי'ס הקנדיים ואלסקה

קנדה - הרי הרוקי, קרוז לאלסקה

הכי 'צפון' אמריקה שאפשר: טיולי הקיץ של רימון לרוקיס הקנדיים ואלסקה. 18 ימים קסומים (כולל טיסות) במהלכם נחווה את האטרקציות המרכזיות בשטח הפראי העצום החולש על פני הים, האוויר והיבשה. נתחיל את המסע שלנו בעיר הציורית קלגארי שתשמש לנו כשער הכניסה לרוקיס הקנדיים. בין היתר נטייל על קרחון אטבסקה, נבקר במפלי ספאהטס ושמורת ג'אספר וניקח את הרכבל למעלה הר גראוס. את הפרק הקנדי של הטיול נחתום בוונקובר שנחשבת לאחת הערים היפות והמוצלחות בעולם. מוונקובר ניקח קרוז מפואר של 8 ימים באלסקה במהלכו נעגון ונטייל באתרים המרכזיים כמו ג'ונו בירת אלסקה (ממנה נצא לסיור בקרחון מנדנהול), אנקורג' וסיוורד.

קנדה – קלגארי, באנף, "שדות הקרח", ג'אספר, קמלופס, ונקובר, ויקטוריה
אלסקה – המעבר הפנימי, קצ'יקאן, אייסי סטרייט פוינט, ג'ונו, סקגוואי, קרחון הובארד, סיוורד, אנקורג'

 4 טיולי חוף כלולים במחיר

.

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - קלגארי

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס דרך טורונטו לקלגארי, בירת הנפט של קנדה ושער הכניסה לשמורות הרי הרוקי הקנדיים המרהיבים. נחיתה בשעות הערב המאוחרות והסעה למלון.

  • 2

    קלגארי, באנף

    עם בוקר נערוך סיור היכרות בקלגארי. נראה את בית העירייה החדש והישן, מגדל התצפית ונטייל במדרחוב המעוטר בפרחים, מרכז העיר ונבקר בגני דבוניאן הססגוניים. בתום הסיור נצא בנסיעה לאורך נהר Bow באזור הפארק הלאומי באנף, הנחשב לפארק הלאומי הראשון של קנדה והמובחר שבהם. נעפיל ב"גונדולה" (רכבל) להר הגופרית, על שם מעיינות מי הגופרית השוכנים לרגליו. ההר מתנשא לגובה של כ-2,500 מ' ומספק תצפיות נוף מרהיבות של 360 מעלות. נראה רכסי ההרים, היערות ובימי ראות טובה ניתן לראות גם את אגם מיננו ונקה והעיירה באנף כמובן. לקראת ערב נגיע למלון באזור באנף.

  • 3

    פארק באנף ופארק יוהו

    לפנינו יום של הטבע במלוא הדרו. נתחיל באגם מורין, אחד האתרים הציוריים ביותר בעולם, המדהים בצבע מימיו על רקע היערות וההרים עם הפסגות המושלגות. נראה את  ה"מנהרות הספירליות", דמויות הספרה "8", שנחצבו בתוך ההרים על מנת לאפשר לרכבות להתגבר על הפרשי גובה של 16 מ'. נמשיך ל"גשר הטבעי" – סלע קשתי תחתיו שוצף הנהר ולאגם האזמרגד (אגם אמרלד) הנפלא ובהמשך נערוך סיור רגלי בקניון ג'ונסטון, בו נראה את המפל התחתון .
    אחה"צ – נבקר באגם לואיז הידוע, שצבעו ירוק בוהק והוא מוקף יערות. על שפת האגם שוכן המלון המפורסם "שאטו לייק לואיז". נבקר במרכז המבקרים ונחזור למלון.

  • 4

    "שדות הקרח", קולומביה אייספילד, ג'אספר/הינטון

    ניסע צפונה אל "שדות הקרח". בדרך נראה את קרחון קראופוט וערוץ מיסטאיה. נעבור לרכב שטח מיוחד וניסע אל קרחון אטבסקה, שהוא חלק משטח הקרחונים הענק – כ 320 קמ"ר, הקרוי קולומביה אייספילד. נטייל רגלית (בזהירות רבה) על קרחון  אטבסקה הגדול והפופולרי. נמשיך לביקור במפלי סנוואפטה ובמפלי אטבסקה ונסיים את היום במלון באזור ג'אספר או באזור הינטון.

  • 5

    פארק ג'אספר, קמלופס

    היום נטייל בפארק ג'אספר, אחד הפארקים הגדולים המקיפים את הרי הרוקי'ס. נבקר באגמים פטריסיה ופירמיד. מכאן נמשיך לביקור בקניון מלין, בו איתני הטבע יצרו עשרות מפלים בגדלים שונים. נערוך מסלול רגלי קצר ונתרשם מהצמחייה העשירה ומצבעי הסלע השונים. נמשיך בנסיעה ונחצה את רכס ההרים בדרך הנקראת "ראש צהוב".  נראה את הר רובסון – ההר הגבוה ביותר בהרי הרוקי ונבקר במפלי ספאהטס, בשמורת וולס גריי. נסיים את היום במלון באזור קמלופס, בלב אזור חקלאי שופע מטעים.

  • 6

    קניון פרייזר, ונקובר, שמורת גשר קפילנו, רכבל להר גראוס

    לאחר ארוחת הבוקר פנינו מועדות לונקובר. בדרכנו נעצור בקניון נהר הפרייזר, בנקודה המכונה "שער הגיהינום", שם נרד ברכבל עד לנהר ונתרשם מכמויות המים הגדולות היורדות בשצף קצף. נמשיך דרומה לונקובר, העיר השלישית בגודלה במדינה והמטרופולין הגדול במערב קנדה ועם ההגעה נבקר בשמורת גשר קפילנו ונהלך על גשר החבלים הגדול, התלוי מעל נהר קפילנו. נעלה ברכבל  לפסגת הר גראוס, המתנשא לגובה של 1200 מ', ממנו נשקפת תצפית פנורמית מרהיבה על העיר והמפרץ. שייט וחציית המיצרים ב-Seabus, כשנופה המדהים של העיר לנגד עינינו. לינה באזור ונקובר.

  • 7

    ויקטוריה וגני בוצ'ארט

    נחצה בשייט את מפרץ הורסשו לאי ונקובר (להבדיל מהעיר ונקובר) לויקטוריה, בירת בריטיש קולומביה. שונה ויוצאת דופן בנוף המקומי ומעין מוזיאון פתוח לאנגליה הישנה בקנדה, בה ניכרים תרבות ורוגע בריטיים. אופייה של העיר עוצב במשך 150 שנה ובנייני הפרלמנט ומלון "אמפרס" מעידים על ההיסטוריה הקולוניאלית שלה. נערוך סיור בעיר בו נראה את בנין הפרלמנט ואת המוזיאון המלכותי. נבקר בגני בוצ'ארט, בהם תצוגות פרחים מרשימות. בערב נחזור למלון בונקובר.

     

  • 8

    ונקובר

    היום נערוך סיור מודרך בונקובר. נבקר במרכז העיר ובצ'יינה טאון – שנחשב לשני בגודלו בצפון אמריקה (אחרי סאן פרנציסקו). נמשיך לגסטאון – הרובע העתיק והמרכז ההיסטורי של העיר, שהפך לאזור בילוי עם שפע של בתי קפה, חנויות, וגלריות, כמו גם מבנים משוחזרים מהתקופה הוויקטוריאנית ונראה את הרחוב המרכזי של הרובע הלא הוא רחוב "ווטר". נמשיך לפארק סטנלי, אחד מסמלי העיר. הפארק משתרע על

    כ- 4,050,000 מ"ר ומהווה ריאה ירוקה גדולה ומטופחת ובו מרחבים ירוקים, פסלים, תצפיות נוף ואפילו חופי רחצה. לא ניפרד מהפארק לפני שנראה את עמודי הטוטם. בהמשך נבקר באי גרנוויל, שהיה בעבר מרכז תעשייתי וכעת מהווה מוקד בילוי אטרקטיבי  ובו חנויות, גלריות, מסעדות ושוק מזון צבעוני.

  • 9

    ונקובר, קרוז לאלסקה

    לאחר ארוחת הבוקר ולפני שניפרד זמנית מונקובר, נשלים את הביקורים וההיכרויות, כולל שייט וחציית המיצרים ב-Seabus, כשנופה המדהים של העיר לנגד עינינו.

    בשעות הצהריים  – ניסע לנמל ונעלה לאנייה המפוארתCelebrity Millennium  שתיקחנו לשייט מרשים של 8 ימים/7 לילות לאלסקה. את הערב הראשון נוכל להקדיש להיכרות ראשונה עם האנייה וכמובן ארוחת ערב.

  • 10

    שייט במעבר הפנימי

    יום מהנה של שייט באחד המעברים היפים והמפורסמים בעולם, וזמן ליהנות מאפשרויות הבילוי והפעילויות השונות באנייה.

     

  • 11

    קצ'יקאן וטיול חוף

    הגעה בשעות הבוקר לקצ'יקאן, הידועה כ"עיר הבירה העולמית של הסלמון", אחת העיירות היפות באלסקה ואשר כלכלתה מבוססת על תיירות ודייג. עם העגינה ובלוויית מלווה הקבוצה נצא לביקור בעיירה הציורית שרחובותיה מעוטרים בעמודי טוטם, נטייל ברחוב קריק ונראה את מבני העץ הישנים ובהם ביתה של דולי, ה"מאדאם" של מחפשי הזהב בו נבקר. יינתן זמן חופשי לראות גם את החנויות המיוחדות. בתום הביקור חזרה לאנייה והמשך ההפלגה.

     

  • 12

    אייסי סטרייט פוינט וטיול חוף

    הבוקר נעגון במיצר הקרח אייסי סטרייט פוינט, מרחב פראי ויפהפה של אלסקה השוכן באי  צ'יצ'יגוף המעוטר ביערות גשם אפופי ערפל ואחד המקומות הבודדים בעולם בו חיות הבר עולות במספרם על בני האדם. נערוך סיור רגלי בטבע המהודר, נראה את צמחיית יער הגשם הענפה בצבע ירוק עז לצד חופי המפרץ הכחול, נמשיך ללכת לאורך המפרץ לכפר הונא ששמו בטליניג" ,XUNNA מוגן מהרוח הצפונית".

    אחה"צ – נמשיך בהפלגה.

     

  • 13

    ג'ונו, שייט לצפייה בלוויתנים

    בשעות הבוקר נעגון בג'ונו, בירת אלסקה – הבירה היחידה בארה"ב שאין אליה גישה בדרך יבשתית ושוכנת למרגלות שדה קרחונים ובהם קרחון מנדנהול  המרהיב. ג'ונו נחשבת גם לאחד המקומות הטובים לצפות ביונקים הימיים כמו קטלנים ולווייתני מינקי לצד מינים שונים של דולפינים. נערוך שייט לצפייה בלווייתנים מרגש ומסעיר, נצפה ביצורים המרהיבים והעוצמתיים האלה בתפאורה המושלמת שהטבע ברא. בסיום השייט נחזור לעיר ונערוך סיור בו נראה את בתי הפרלמנט של אלסקה, את בניין האוניברסיטה ונתרשם מהבוטיקים והגלריות לאמנות. למעוניינים אפשרות להצטרף לטיסה בהליקופטר מעל הקרחונים או לסיור במטוס הימי. חזרה לאנייה

  • 14

    סקגוואי וטיול חוף

    עגינה בשעות הבוקר בסקגוואי, שנודעה בעבר מתקופת הבהלה לזהב. בלוויית מלווה הקבוצה נצא לסיור רגלי בו נראה את המוזיאון המקומי המתעד את תקופת ה"בהלה  לזהב" במקום ונערוך תצפיות נוף מהנות.
    בערב – המשך ההפלגה.

     

  • 15

    קרחון הובארד

    לאחר שייט לילי נגיע בשעות הבוקר לתצפית תוך הפלגה, לקרחון הובארד, המשתרע לאורך של כ-122 ק"מ, החל מיוקון שבקנדה ומהווה את משטח הקרח הארוך ביותר באלסקה – אכן מראה מרשים מאין כמוהו. נמשיך בשייט וזמן לבילוי והנאה משפע הפעילויות באנייה.

  • 16

    סיוורד, אנקורג', ונקובר

    עגינה בסיוורד בשעות הבוקר, משם נצא לראות את קרחון אקזיט המדהים, אחד הקרחונים הבודדים באלסקה, הנגישים במרחק הליכה למבקרים (כפוף לשעת הטיסה) . נמשיך בנסיעה לאנקורג', ממנה נטוס לונקובר. עם ההגעה העברה למלון .

     

  • 17

    ונקובר - תל אביב

    הסעה לנמל התעופה וטיסה דרך טורונטו לתל אביב.

     

  • 18

    תל אביב

    נחיתה בנתב"ג . תם ונשלם טיול מקיף ומלא רשמים וחוויות בקנדה.

מטען בטיסת הפנים מונקובר לאנקורג':

חברת התעופה תגבה תשלום לכל מזוודה, אשר ישולם במקום ע"י המטיילים

(כ-30$ למזוודה ראשונה וכ-40 $ למזוודה שנייה). תנאי הטסת המטען (גודל ומשקל) נקבעים ע"י חברות התעופה וכפופים לשינויים.

לתשומת לב:

* מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

* מסלולים לטיולים השונים מהמתכונת הנוכחית יימסרו למעוניינים.

* הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

* באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי  במקרה של ביטול או קורונה.  

* ייתכנו שינויים בסדר הימים, הביקורים והלינות.

* בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

* בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

* מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

  חשוב ביותר!!!

עקב סכומם הגבוה של דמי הביטול, מומלץ להצטייד בפוליסת ביטוח (כבר בעת ההרשמה לטיול) הכוללת ביטוח נגד ביטול.

 

אוכל כשר בקרוז:

למעוניינים באוכל כשר בקרוז, יש להזמין זאת עד 60 יום לפני יציאת הטיול. האישור כפוף לקבלת האישורים המתאימים מחברת האניות.

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות בינלאומיות בחברת איר קנדה ת"א-קלגארי, ונקובר-ת"א (דרך טורונטו).   

טיסה פנימית אנקורג' – ונקובר

בתי מלון – אכסון בחדרים זוגיים בבתי מלון דרגה ראשונה, דרגת תיירות

טובה ולודג'ים/אכסניות כפריות באזור באנף, ג'אספר וקמלופס (9 לילות).

אכסון בשייט – 7 לילות אכסון באנייה  Celebrity Millenniumבתאים פנימיים.

קיימת אפשרות לתא חיצוני או תא עם מרפסת בתוספת מחיר ובכפוף   לקבלת האישורים המתאימים, תוספת המשתנה בהתאם לסוג התא שהוזמן ואושר. היצע התאים המשודרגים מוגבל ולמעוניינים מומלץ לבצע את ההזמנות בהקדם.

כלכלה בטיול – ארוחות בוקר אמריקאיות (9 ארוחות בוקר).

כלכלה בשייט – פנסיון מלא, כולל שתייה קלה (לא כולל משקאות אלכוהוליים בירה, יין וכו').

כלכלה באנייה במקומות העגינה – למצטרפים לטיולים השונים המוצעים בתשלום, ארוחת צהריים או ערב אינן כלולות, למעט אלו החוזרים אל האנייה לארוחות הצהריים או ארוחות הערב.

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

טיפים לנותני השירותים השונים.

דמי סבלות בבתי המלון (מזוודה אחת לאדם), כולל בשייט.

פגישת קבוצה בזום. מועד המפגש יעודכן כשבועיים לפני יציאת    הטיול.

אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

דרוש נוהל כניסה לקנדה

דרושה אשרת כניסה לארה"ב

 

מה עושה את ההבדל

באנף – העפלה ב"גונדולה" להר הגופרית

פארק באנף ופארק יוהו – אגם מוריין, אגם האזמרגד

"המנהרות הספירליות"

"שדות הקרח" – סיור ברכב שטח/שלג מיוחד לקרחון אטבסקה

מפלי סנוואפטה ומפלי אטבסקה

פארק ג'אספר – אגם פטריסיה, אגם הפירמידה

קמלופס – שמורת וולס גריי, תצפית אל מפלי ספאהטס

קניון נהר הפרייזר – רכבל ל"שער הגיהינום"

ונקובר – שמורת גשר קפילנו וגשר החבלים התלוי

ונקובר  – רכבל להר גראוס

ויקטוריה – גני בוצ'ארט

ונקובר – סיור עיר מקיף

קצ'יקאן – טיול חוף

אייסי סטרייט פוינט – טיול חוף

סקגוואי – טיול חוף

ג'ונו – טיול חוף כולל שייט לצפייה לוויתנים

קרחון הובארד – תצפית על הקרחון המהווה את משטח הקרח הארוך ביותר באלסקה

 

 

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
קלגארי 1 SANDMAN SIGNATURE CALGARY DOWNTOWN
אזור באנף 2

HIGH COUNTRY INN

ג'אספר 1 MOUNT ROBSON HOTEL
קמלופס 1

COMFORT INN & SUITES

ונקובר 4 SANDMAN SIGNATURE AIRPORT

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם