נופים וערים באפריקה
16-17
14
SAV |
דרום אפריקה 2024 - כולל טיול בפסח

נופים וערים באפריקה

דרום אפריקה

חצי פנסיון ועוד 3 ארוחות בשמורות

 קייפטאון, כף התקווה הטובה, "דרך היין","נתיב הגנים", "מפרץ הצדפות",  אודסהורן, נייזנה, הפארק הלאומי ציציקאמה, פורט אליזבט, דרבן, סוואזילנד, שמורת פארק קרוגר, "דרך הפנורמה", קניון נהר הבלייד, שמורת חי, יוהנסבורג, מפלי ויקטוריה

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב- איסטנבול - קייפטאון

    ניפגש בשעות הערב בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונצא בטיסה דרך איסטנבול  לקייפטאון, בירת פרובינציית הכף המערבי. העיר יושבת על חצי אי הכֵּף שבקצהו מזדקר צוק כף התקווה הטובה, אשר ממנו היא קיבלה את שמה.

  • 2

    קייפטאון , הר השולחן

    נחיתה בשעות הצהריים . עם ההגעה  נצא לסיור בעיר, נראה את בית הפרלמנט, בית העיריה, מצודת התקווה הטובה הבנויה כמחומש, המוזיאון ובית הכנסת העתיק, ברובע מאלי הצבעוני המשקיף על הנוף ובגרין מרקט. במידה והזמן יאפשר נעלה  ברכבל לפסגת "הר השולחן" (מותנה גם במזג האוויר) לתצפית על קייפטאון והמפרצים של הכף.  ארוחת ערב ולינה בקייפטאון.

  • 3

    שייט אל אי כלבי הים, מושבת הפינגווינים

    הבוקר נבקר בעיר וכן נגיע  אל עיירת הדגים 'האוט ביי' בה נצא בשייט  אל אי כלבי הים, נמשיך לשמורת הטבע של כף התקווה הטובה ונעצור לצפות במושבת הפינגווינים שעל החוף. בתום הסיור חזרה למלון וארוחת ערב.

  • 4

    "חבל היין"

    הבוקר נצא לטייל בחבל היין המפורסם  באזור עטור כרמים ועצי פרי, "גן העדן" של דרום אפריקה. נראה את האחוזות המוריקות שביניהן נטועות גם עיירות יפות, לביקור באחד היקבים כולל טעימות יין . נמשיך לסטלנבוש אחת הערים העתיקות בדרא"פ ומשם אל הרמנוס עיירת דייגים שבמפרץ ווקר  שידועה כאחד המקומות הטובים ביותר לצפייה בלווייתנים. ארוחת ערב ולינה באזור הרמנוס.

  • 5

    "מפרץ הצדפות", אודסהורן

    היום ניסע למפרץ הצדפות- 'מוסל ביי',  נבקר במוזיאון דיאס, נמשיך דרך מעבר רובינסון לאודסהורן, שידועה גם  כ'ירושלים הקטנה' בשל הקהילה היהודית שהתגוררה שם.  נבקר בחוות יענים ונכיר מקרוב את פעילות החווה. ארוחת ערב ולינה באזור אודסהורן

  • 6

    אודסהורן, נייזנה

    בבוקר נצא לביקור במערות הקאנגו, מערות נטיפים הנחשבות לאחד מפלאי הטבע בדרא"פ . נמשיך לנייזנה, עיירה יפה שהיתה ידועה בעבר בתעשיית העץ, המוגנת בצידה במצוקי אבן חול, ומעוטרת ביערות. ארוחת ערב ולינה באזור נייזנה.

  • 7

    הפארק הלאומי ציציקאמה, פורט אליזבת

    היום נצא בנסיעה דרך מפרץ פלטנברג ונצפה בגשר בלוקראנס אחד הגשרים הגבוהים בעולם והגשר הגבוה בעולם לקופצי בנג'י ממנו יש נקודת תצפית מדהימה. נמשיך לפארק הלאומי החופי  ציציקמה הכולל כ 80 ק"מ של נוף סלעי ויער טבעי עם עצי ענק, הנחשב לאחד המקומות היפים בעולם. המסלול עובר דרך יער  עד שפך  הנהר, והגשר התלוי והמתוח מעל הצמחייה הענפה. בתום הסיור נמשיך לפורט אליזבת לארוחת ערב ולינה .

  • 8

    דרבן, שלושלואי , מופע שבטי ריקודים

    הבוקר נמריא לדרבן, פנינת החוף של האוקיינוס ההודי. עם ההגעה נערוך סיור היכרות קצר (כפוף לשעות הטיסה) ונתרשם מהעיר על בנייניה המרשימים בסגנון בריטי-קולוניאלי. נמשיך בנסיעה לשלושלואי, לביקור בכפר המשחזר את המסורת והמנהיגים של השבט הנחשב לגדול בעמי אפריקה. נלמד על התרבות המקומית ואורח החיים שלהם.
    בערב – נחזה במופע שבטי של ריקודים ושירים מחיי הזולו. לינה וארוחת ערב באזור.

  • 9

    שלושלואי, סוואזילנד

    בבוקר מוקדם נצא  לסיור ספארי של  4&4 בשלושלואי. ספארי. נמשיך לסוואזילנד  ונבקר בשוק אפריקאי לפריטי אמנות מקומית, במפעל נרות דקורטיבים.  ארוחת ערב ולינה באזור.

  • 10

    HAZYVIEW ,מפלי לון קריק

    הבוקר נחצה את הגבול לחבל מפומאלנגה ונתרשם מהנופים היפים,  בדרך אל סאבי שהיתה בעבר עיירת כורי זהב. העיר שוכנת בלב הדרך הפנורמית  ובאחד האזורים המיוערים במדינה שם התפתחה תעשייה ענפה למסחר בעץ. נמשיך לביקור במפלי לון קריק השוכנים בתוך נוף צוקים ויערות, בדרך לינה באזור "הנהר הלבן" למרגלות  שמורת קרוגר.  ארוחת ערב.

  • 11

    שמורת פארק קרוגר

    בבוקר מוקדם ניסע לשמורת פארק לאומי קרוגר, הגדולה  ביותר בדרום אפריקה כ 019,00 קמ"ר שטחה (כמעט כמו שטחה של ישראל). השמורה מפורסמת בשימור חיי הפרא ובצורת הניהול המתקדמת. נעבור לרכב ספארי פתוח ונסייר בשמורה שבה שישה אזורים אקולוגים ובהם שפע של צמחייה, זוחלים, עופות וכמובן חמשת הגדולים – אריות, פילים, תאואים, נמרים וקרנפים. נצפה בחיות הבר הנוספות, איילות , זברות, ג'יראפות, וגם טורפים אימתניים כמו תנים, צבועים וכלבי-בר. מעלינו חגים בעלי-כנף מגוונים,  וציפורי טרף. נלמד פרק בהלכות יום-יום, החזק שורד ומי שאינו טורף-נטרף. הימצאות בעלי החי השונים במקום ואפשרות הצפייה בהם תלויה כמובן במזג האוויר, תנאי השטח ורצונם הטוב של בעלי החיים.  בתום הביקור נשוב  למלון. ארוחת צהריים וארוחת ערב כלולות

  • 12

    דרך ה"פנורמה", "חלון האלוהים", בורק' לאק, קניון נהר הבלייד , שמורה חי פרטית.

    היום ניסע בדרך מרהיבה . נעצור ב "חלון האלוהים"  לתצפית נוף מופלאה, מלוא העין יער סוב-טרופי טבעי גדול ויפה, ומעבר לו מישורי השמורה  וערוץ הנהר. נראה את מפלי ליסבון המרשימים , נבקר בבורק' לאק פוטהולס הלא הם "סירי "המזל של בורק במפגש בין נהר הבלייד לנהר טרויר שם נוצרו מהמורת גליליות בסלע. לא נחמיץ  את התצפית המדהימה הקרויה "שלושת הרונדוולים", שלוש תצורות סלע זקופות הנראות כמו בקתות אפריקאיות עם גג ירוק  על רקע  קניון  נהר הבלייד.
    נמשיך בדרכנו לשמורת חי פרטית, אליה נגיע בשעות הצהריים. נאכל ארוחת צהריים ונערוך סיור ספארי ברכב 4X4  בשמורה נצפה בעולם החי וניהנה מהטבע במלוא תפארתו, נחזה בצבעי השקיעה היפים. לינה בשמורה . ארוחת ערב.

  • 13

    שמורת חי פרטית,  יוהנסבורג

    השכם בבוקר נצא לסיור ספארי  ונצפה בראשית היום של ממלכת החיות, בה ניתן לראות את חמשת הגדולים , מגוון  צמחים וציפורים צבעוניים ועוד ועוד . בתום הביקור חזרה לארוחת בוקר, לאחריה ניפרד מהשמורה ונצא בנסיעה  ליוהנסבורג. עם ההגעה סיור פנורמי בעיר(כפוף לשעת ההגעה) בו נראה את אנדרטת השואה (כפוף לשעות הפתיחה ) , רובע הסטודנטים מלוויל והפרברים הצפוניים היוקרתיים ככל שהזמן יאפשר. לינה וארוחת ערב ביוהנסבורג .

  • 14

    יוהנסבורג - מפלי ויקטוריה, זימבבואה

    פנינו אל אחד מפלאי תבל. נטוס מיוהנסבורג למפלי ויקטוריה– מראה רב הוד של הטבע במלוא עוזו ועIצמתו. מיליוני מטרים מעוקבים של מים גועשים ונופלים אל התהום שמתחתיהם ובעונת השיא, נתזי מים מכסים כערפל את כל סביבתם. עם ההגעה נערוך שייט בנהר הזמבזי  המרהיב  ונערוך תצפית על המפלים. לינה וארוחת ערב באזור מפלי ויקטוריה.

  • 15

    ספארי בשמורת צ'ובה

    עם בוקר ניסע לשמורת צ'ובה (יש לקחת דרכונים ) לפנינו יום חוויתי בפארק הצפוני ביותר בבוצוואנה, בעל מגוון חיות הבר הרחב ביותר בכל היבשת. הביקור כולל ארוחת צהריים. .לקראת ערב נחזור למלון.
    בערב – ארוחת ערב ומופע ססגוני של ריקודי השבטים.

  • 16

    מפלי ויקטוריה - יוהנסבורג– איסטנבול

     הבוקר נטוס ממפלי ויקטוריה ליוהנסבורג,  ומשם נמשיך בטיסת לילה  חזרה ארצה.

  • 17

    תל אביב

    נחיתה בשעות הבוקר בתל אביב.

  • מסלול עדכני  יתקבל בעת ההרשמה
  • ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים
  • בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר
    ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.
  • בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו
    שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק
    מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.
  • ייתכן כי בעת ההגעה שרות הסבלות עלול שלא להינתן בשל חוסר זמינות בעת ההגעה למלון ו/או במקומות מרוחקים ו/או במקרים בהם הלינה היא באכסניות, לודג'ים באזורי הפארקים .
  • מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

הערות ומידע כללי

המחיר כולל

טיסות בינלאומיות – בחברת תעופה טורקיש איירליינס  בנתיב ת"א – איסטנבול -קייפטאון , יוהנסבורג –איסטנבול – ת"א.

טיסות פנימיות –כולל טיסות למפלי ויקטוריה 

מיסים ודלק  – מיסי נמל ודלק * כפוף לשינויים  עד לכרטוס 

אכסון – בבתי מלון מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה  ו/או לודג'ים באזור השמורות. 

כלכלה   חצי פנסיון  ועוד 3 ארוחות בשמורות

ביקורים –  סיורים, ביקורים וכניסות כמופיע בתוכנית

תחבורה – אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית

הדרכה – מדריך מנוסה מצוות רימון  

תשר – טיפים לנותני השירותים בחו"ל למעט מדריך ישראלי

 

 

מידע כללי

 אשרות כניסה לתשלום במזומן במקום :

(אשרות הכניסה תלויות ביעד הנחיתה באזור מפלי ויקטוריה, אותו נדע סמוך למועד היציאה )

  • במידה והטיסות למפלי ויקטוריה הן לשדה"ת (VFA), עלות הויזה לזימבבואה לתשלום במקום, תהיה כ- 45$ לאדם לכניסה כפולה.
  • במידה והטיסות למפלי ויקטוריה הן לשדה"ת לוויניגסטון ( LVI), עלות הויזה לזמביה לתשלום במקום תהיה כ $155- 125 $ לאדם על פי הפרוט הבא , 45$ כניסה כפולה לזימבבואה, וכניסה לבוצוואנה ועוד כניסה כפולה לזמביה בסך 80-110$  לאדם.  (במקרה זה יש צורך להצטייד מראש באישור על חיסון קדחת  צהובה)
  • יש להקפיד על סכום מדויק בעת תשלום האשרה במקום, אין אפשרות לעודף .
  • פרטי הטיסות למפלים ובהתאם הסכום לתשלום ימסרו לנוסעים לפני מועד היציאה .
  • חיסונים: למידע כללי ובאחריות הנוסע לבדוק ולעיין באתר משרד הבריאות – health.gov.il. כמו כן, ניתן לפנות ללשכת הבריאות המחוזית בטלפון 5400*

הוראות רשויות ההגירה של דרום אפריקה לקראת היציאה לטיול:

על פי הוראות הכניסה החדשות של רשויות ההגירה של דרום אפריקה יש להקפיד על הפרטים הבאים:

  1. על הדרכון להיות בתוקף לפחות 6 חודשים מיום היציאה.
  2. ע"פ רשויות ההגירה של דרום אפריקה על הדרכון להכיל לפחות 5 עמודים נקיים מחותמות
  3. יש להיכנס למדינה אך ורק עם דרכון ממוכן בו מופיעים הפרטים האישיים בצורה ממוכנת הניתנת לקריאה ע"י הסורק הממוחשב בשדה התעופה .  
  4. אין אפשרות להיכנס לדרום אפריקה עם דרכון שנעשה בו שינוי ידני כלשהו: תוקף, שינוי שם, הוספת שם או כל שינוי אחר, במקרה כזה יש להנפיק דרכון חדש
  5. על הדרכון ו/או האשרות המוטבעות בדרכון להיות קריאות ע"י הסורק המכני באופן מוחלט.
  6. נוסעים המגיעים לדרום אפריקה מאדיס אבבה, כולל אלה אשר ביצעו חניית ביניים בלבד בשדה התעופה של אדיס , נדרשים על פי התקנות להציג בהגיעם תעודה המעידה על קבלת חיסון כנגד קדחת צהובה . 
  7. קטין מתחת לגיל 18 הנוסע עם שני הוריו נדרש להציג תעודת לידה, או בהעדר תעודת לידה – מסמך

רשמי מתאים שהונפק ע"י משרד הפנים.

  1. קטין  מתחת לגיל 18 הנוסע עם אחד מהוריו: נדרש להציג תצהיר חתום בידי ההורה השני המאשר את הנסיעה, או צו בית משפט המאשר חזקה מלאה להורה המלווה, או במקרה הצורך תעודת פטירה של ההורה השני, זאת בנוסף לדרישה של תעודה לידה .  
  2. קטין מתחת לגיל 18 הנוסע עם מבוגר מלווה אשר אינו ההורה הביולוגי: נדרשת תעודת לידה, תצהיר חתום ע"י ההורים או ע"י אפוטרופוס , העתקי ת.ז או דרכון בר תוקף של הורי הקטין או של האפוטרופוס החוקי, מסמך עם פרטי ההתקשרות של ההורים או האפוטרופוס החוקי, הכוללים, שם, כתובת, ופרטי התקשרות.
  3. קטין שלא יציג את כל מסמכים הנדרשים, או שמסמך נדרש כלשהו לא יעמוד בדרישות, עלול שלא להתקבל לטיסה, וכניסתו או יציאתו מדרום אפריקה עלולה להימנע. דמי הביטול במקרה זה יהיו מלאים!
  4. כל המסמכים הנזכרים לעיל חייבים לעמוד בדרישות הבאות: המסמך חייב להיות מקורי, או העתק נאמן למקור המאושר על ידי נוטריון. מסמך שאינו בשפה האנגלית חייב להיות מתורגם לאנגלית והתרגום צריך להיות מאושר על ידי נוטריון. אנו מבקשים למלא ולשלוח לנו את המסמך המצורף עד כ- 3 חודשים לפני מועד יציאת הטיול.

12 . כל המסמכים הנזכרים לעיל חייבים לעמוד בדרישות הבאות:

  • המסמך חייב להיות מקורי, או העתק נאמן למקור מאושר על ידי נוטריון.
  • מסמך שאינו בשפה האנגלית חייב להיות מתורגם לאנגלית והתרגום צריך להיות מאושר על ידי נוטריון.
  • מומלץ כי תצהירי ההסכמה המוזכרים לעיל יינתנו עד כ-4 חודשים לפני מועד הכניסה לדרום אפריקה והיציאה ממנה.
  1. נא ראה בנוסף תקנות מפורטות של רשויות ההגירה באשר לכניסת קטינים מתחת ל 18

 http://www.dha.gov.za/index.php/immigration-services/apply-for-a-south-african-visa

 

 

מה עושה את ההבדל

קייפטאון – סיור עיר, הר השולחן

כף התקווה הטובה – האוט ביי, שייט לאי כלבי הים, מושבת הפינגווינים

ביקור ב"חבל היין" – ביקור ביקב כולל טעימות 

"מפרץ הצדפות"

אודסהורן – חוות יענים, מערות קאנגו

פארק לאומי ציציקמה

שלושלואי – ביקור בשמורה וצפיה במופע שבטי

סוואזילנד

מפלי לון קריק

הפארק הלאומי קרוגר

דרך "הפנורמה" –מפלי ליסבון , קניון נהר הבלייד

ביקור ולינה בשמורת חי פרטית

מפלי ויקטוריה שייט בנהר הזמבזי

שמורת צ'ובה – ספארי

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
קייפטאון 2 SOUTHERN SUN WATERFRONT
https://www.southernsun.com/southern-sun-waterfront-cape-town
אזור הרמנוס 1 WINDSOR HOTEL
https://www.windsorhotel.co.za
אודסהורן 1 QUEENS HOTEL
https://bonhotels.com/hotel/queens-hotel/
נייזנה 1

PREMIER RESORT THE MOORINGS
https://www.premierhotels.co.za/hotels/western-cape/knysna/the-moorings/

פורט אליזבת 1 COURTYARD PORT ELIZABETH
https://clhg.com/hotels/460/Courtyard-Hotel-Port-Elizabeth
שלושלואי 1 BUSHLANDS GAME LODGE
https://www.sa-venues.com/visit/bushlandsgamelodge

DUMAZULU LODGE & TRADITIONAL VILLAGE
https://www.sa-venues.com/visit/dumazululodge

סוואזילנד 1 MANTENGA LODGE
http://www.mantengalodge.com
 
הזיוויו
2 HAZYVIEW SUN
https://www.southernsun.com/hazyview-sun
קרוגר פארק 1 MAKALALI PRIVATE GAME RESERVE-MAIN LODGE
https://www.makalali.co.za/accommodation/main-lodge
יוהנסבורג 1 SOUTHERN SUN ROSEBANK
https://www.southernsun.com/southern-sun-rosebank
מפלי ויקטוריה 2 A ZAMBEZI RIVER LODGE
https://rtgafrica.com/a-zambezi-river-lodge

 

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם