במשעולי שדות האורז
18-19
16
BKC |
וייטנאם קמבודיה
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • חצי פנסיון + 4 א. נוספות חצי פנסיון + 4 א. נוספות

טיול מאורגן לוייטנאם וקמבודיה

וייאטנם מציעה בשפע כל מה שעשוי לקסום לתיירים ולרתק אותם. שלובים בה נופים, אמונות, דתות, אוכלוסייה מגוונת, שבטים המשמרים באורח חייהם מסורות עתיקות.

מצויים בה אזורים אקלימיים קיצוניים- מזג אוויר טרופי, חם ולח מזה, ומזג אוויר קר להקפיא ואף שלגים בהרים הצפוניים הנושקים לגבול סין.
להנאתכם המושלמת אחראים מדריך ישראלי מקצועי, מנוסה ומיומן בהדרכת טיולים לויאטנם ומדריך מקומי דובר אנגלית.

האנוי, נין בין, האלונג ביי, סאפה, לאו קאי, הוי אן, דה נאנג, גבעות בא נא, הו צ'י מין (סייגון), דלתת המקונג, פנום פן, סיאם ריפ, מקדשי אנגקור

כולל 3 לילות במרכז וייטנאם, סדנת בישול בהוי אן וגשר הזהב (הידיים) בגבעות בא נא

לכתבה מרתקת על וייאטנם לחצו כאן

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

במיוחד בשבילך

  • איור של כוס קוקטיל

    חצי פנסיון + 4 ארוחות עיקריות

    סה"כ 20 ארוחות עקריות

  • אייקון של מזוודה

    דמי סבלות

    מזוודה אחת לאדם

  • אייקון מאויר של מלון

    בתי מלון

    אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה

  • אייקון מאויר של לוח שנה

    מפגש קבוצה בזום

    לפני יציאת הטיול

  • אייקון של ג'יפ

    יותר ביקורים ואתרים

    כלולים במחיר

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – האנוי

    ניפגש בנתב"ג ונמריא בטיסה דרך יעד ביניים להאנוי, בירת וייטנאם.

  • 2

    *תל אביב – האנוי

    הגעה ביום 2 בערב, ארוחת ערב במסעדה מקומית והסעה למלון. (בטיולים אשר בטיסות אמירייטס, הנחיתה בהאנוי הינה בשעות הצהריים ולאחריה יתקיים סיור של מספר שעות בעיר לפני ההעברה למלון)

     

  • 3

    נין בין, האלונג ביי (מפרץ האלונג)

    וייטנאם עשירה בתצורות נוף רבות. ניסע דרומה מהאנוי אל המרחב הכפרי של אזור נין בין. נצא לשייט בשמורת הטבע, מתחם התיירות האקולוגית של טראנג אן. זהו נוף של נהר קסום עם הרי אבן גיר מכוסי צמחיה העולים מהשדות. אזור שדות אורז בעבר וכיום מוצף במים ובו מקננים עופות שונים בצמחייה מגוונת בין גיאיות ומערות. נמשיך להאלונג ביי. יופיו המיוחד של המפרץ העניק לו תארים רבים: אתר מורשת עולמית, אתר נוף לאומי ואחד משבעת פלאי עולם הטבע. ארוחת ערב במסעדה מקומית. העברה למלון.

     

  • 4

    האלונג ביי, האנוי

    עם בוקר נצא לשייט במפרץ הקסום, המכיל כ-3000 איים ייחודיים הנראים כעמודים המזדקרים מן המים שצבעם ירוק-טורקיז. פירוש השם האלונג הוא "המקום בו הדרקון שקע". המסורת מספרת שכאשר פלשה סין לווייטנאם, שלחו האלים דרקונים להגן עליהם. הדרקונים ירקו מפיהם אבני ירקן שהפכו לחומת איים שהסינים לא הצליחו לעבור. אז החליטו הדרקונים להמשיך לחיות במקום בשלווה ושקעו בים. במהלך השייט נחלוף על פני איים אקזוטיים, נבקר במערת נטיפים המוארת בשלל אורות צבעוניים, ונאכל ארוחת צהריים על סיפון האונייה. בסיום השיט נבקר במפעל המשלב חווה לגידול פנינים מלאכותיות. נחזור בנסיעה להאנוי.

    בערב – נחזה במופע "בובות המים" המפורסם. ארוחת ערב במסעדה מקומית, העברה למלון.

     

  • 5

    האנוי, סאפה

    נצא סיור בהאנוי השוכנת לאורך גדת הנהר האדום. זוהי הבירה ומקום מושב משרדי הממשלה. בעיר צפונית זו ניכרת הקרבה לתרבות הסינית אך משולבים בה בתי קפה קטנים בסגנון צרפתי, בהשפעת הקולוניאליזם הצרפתי שהסתיים באמצע המאה ה-20 והיה שנוא על הווייטנאמיים. נבקר בביתו של הו-צ'י-מין – מייסד ומנהיג צפון וייטנאם ובמאוזוליאום לזכרו (במידה ופתוח). נראה את בית הכלא הידוע לשמצה "הילטון האנוי", ששימש את צפון וייטנאם לכליאתם ועינויים של שבויי המלחמה האמריקאים. נצא לסיור ריקשות מהנה ברחובותיה של העירנמשיך לפגודת העמוד האחד ומקדש הספרות הקונפוציאני האוניברסיטה הראשונה במזרח אסיה ויש הסבורים שבעולם כולו. כמו כן, נסייר ברובע העתיק, המכיל סמטאות ציוריות. האנוי הינה כרך גדול אך מאופיינת גם ברוגע בזכות האגמים הפסטורליים הפזורים בה. נגיע לאגם הואן קיאם ונסייר במקדש נגוק סון שבמרכזו.
    אחה"צ נצא בנסיעה צפונה בכביש המהיר אל האזור הכפרי בו חיים שבטי המיעוטים. נגיע לסאפה, עיירה הררית השוכנת בקרבת הגבול עם סין. ארוחת ערב במלון.

     

  • 6

    סאפה, כפרי המיעוטים וטרסות האורז, לאו קאי

    סאפה ההררית שוכנת בצפון וייטנאם ומפורסמת בנוף טרסות האורז שלה המשתלבות בצורה עוצרת נשימה עם ההרים סביב. אזור סאפה מרתק את חובבי האנתרופולוגיה בגיוון האתני של אוכלוסיית האזור. קבוצות של מיעוטים לבושים בתלבושות צבעוניות, אותנטיות, משתדלים לשמר את תרבותם לצד שימוש בטלפונים סלולאריים.

    נקדיש את היום לטיול בכפרי המיעוטים טא וואן, טא פין ולאו צ'אי. נתהלך בין הכפרים ובשדות האורז המרשימים, נבקר בבית טיפוסי ונכיר באופן בלתי אמצעי את אורח חייהם של תושבי המקום. את היום נסיים בלאו קאי, עיירה הררית בקרבת הגבול עם סין. ארוחת ערב והעברה למלון.

  • 7

    השוק הגדול - האנוי

    את שעות הבוקר נקדיש לביקור ובילוי בשוק יום א' המפורסם של באק הא – השוק הגדול, התוסס והצבעוני ביותר באזור. כאן מתרכזים בני ששת השבטים השונים – שבט המונג השחור, שבט המונג הפרחוני ושבטי הזאו, הזאי, הטאי והדאו על מנת למכור את מרכולתם וכן כדי לקשור קשרים חברתיים ותרבותיים עם בני השבטים האחרים, כל זאת בלבוש המסורתי והאופייני לכל שבט. אחה"צ ניסע בכביש המהיר חזרה להאנוי. ארוחת ערב במסעדה מקומית.

    * הביקור בשוק של באק הא פעיל רק בימי ראשון. החלופה לשוק זה – לונג קאו/קאן קאו/שוק מקומי אחר

  • 8

    האנוי - דא נאנג, "הרי השיש", שייט לכפר הקדרים טאן הא, הוי אן

    עם בוקר נצא בטיסה לדא נאנג, עיר החוף הגדולה במרכז וייטנאם.

    דרומה מהעיר ממוקמים הרי השיש- קבוצה של חמש גבעות גיר. בווייטנאמית הן נקראות "הרי חמשת היסודות" על שם היסודות: מתכת, מים, עץ, אש ואדמה. בכל הגבעות יש מערות טבעיות רבות ומספר רב של מקדשים. נעלה לביקור באחת הגבעות ונמשיך להוי אן. עם ההגעה,
    נצא לשייט קסום על נהר הטו-בון לעבר כפר הקדרים טאן הא, שתושביו מתמחים בקדרות והכנת כלי חמר וקרמיקה. לאחר סיור חזרה להוי אן. במידה והזמן יאפשר, נצא לסיור התרשמות ראשוני מהעיר. ארוחת ערב במסעדה מקומית, העברה למלון.

  • 9

    הוי אן, סדנת בישול

    הוי אן, עיר עתיקה ויפהפייה, השוכנת לגדותיו של נהר הטו-בון ולחוף ים סין הדרומי. בהוי אן ניכרות השפעות יפניות, צרפתיות וכמובן סיניות. בעברה עיר הנמל החשובה ביותר בממלכת צ'אם ונותרו בה רחובות שלמים מתקופת שושלת מינג הסינית. העיר העתיקה אינה גדולה, וניתן להגיע לכל חלקיה ברגל. היא שופעת מטיילים, מסעדות וחנויות, והמון מתפרות. העיר ידועה כעיר החייטים והסנדלרים. פנסים הם אחד מסימני ההיכר הידועים של העיר כיוון שבכל אמצע חודש ירחי, כשהירח מלא, מתקיים פסטיבל פנסים ססגוני.
    עם בוקר נצא לסדנת בישול בו נלמד להכין אוכל וייטנאמי מקומי. בסיום נאכל את הארוחה שהכנו, בשילוב מנות נוספות, יאמי!

    בהמשך נצא לסיור ברחוב הראשי טראן פו. נבקר בבית טאן-קי עתיק, בגשר היפני העתיק – אחד מסמלי העיר. מדובר בגשר קטן ויפה שנבנה ב-1590 ע"י הקהילה היפנית על מנת לקשר אותם עם הרובעים הסיניים הצבעוניים. נמשיך לביקור באולם פוק-קיאן, בבית מלאכה אופייני ובשוק הצבעוני. ארוחת ערב במסעדה מקומית, חזרה למלון.

  • 10

    דה נאנג, גבעות בא נא וגשר הזהב ("גשר הידיים")

    הבוקר ניסע לדה נאנג. נבקר במוזיאון הצ'אם המוקדש לתרבות העתיקה של ממלכת צ'אמפה שהושפעה מתרבויות הודיות. ממלכת צ'אמפה שלטה באזור וייטנאם המרכזית והדרומית עד שנכחדה כליל. נעפיל ברכבל אל גבעות בא נא "היל סטיישן" בעבר ואתר נופש תיירותי שנבנה ע"י קולוניאליים צרפתים בשנת 1919 בצלע הר המשקיף אל חופה המזרחי של וייטנאם, רכסי ההרים והעמקים שמסביב. נגיע אל פגודת לין אונג שבגובה 1400 מטרים. עפ"י האמונה, זהו מקום המפגש בין השמיים והארץ. מקום הרמוני בו מתמזגים בשלמות ה-יין והיאנג. נבקר בגן האהבה, ובה תשע גינות בסגנונות שונים, לכל גינה סיפור מיוחד משלו. נבקר במרתף יין מקומי, נתהלך ברחובות הישנים של הכפר הצרפתי ונסיים בהליכה על "גשר הזהב", גשר שנחנך ביוני 2018 ונראה כמוחזק על שתי ידי ענק עשויות אבן. הגשר היפהפה והנוף עוצר הנשימה שמסביב לבטח יחסיר פעימה מלבכם. ארוחת ערב והעברה למלון בדה נאנג.

     

  • 11

    דה נאנג - הו צ'י מין סיטי (סייגון)

    העברה לשדה התעופה וטיסה להו צ'י מין סיטי, שעד 1975 שימשה כבירת דרום וייטנאם.

    הו צ'י מין סיטי, לשעבר סייגון היא העיר הגדולה ביותר בוייטנאם. סייגון הייתה בירת דרום וייטנאם עד תום מלחמת וייטנאם והפיכת האנוי לבירת המדינה המאוחדת, אז גם שונה שם העיר כהוקרה להו צ'י מין – מייסד ומנהיג צפון וייטנאם.

    הו צ'י מין היא המרכז הכלכלי של וייטנאם ויש לה מעמד של עיר עולם. העיר תוססת, תיירותית ומלאת התרחשויות ביום ובלילה. התנועה ברחובות סואנת בשל ריבוי הרכבים, האופנועים (אותם למדנו להכיר ככלי תחבורה פופולרי בוייטנאם כבר בערים הקודמות שביקרנו) ורוכבי האופניים.

    העיר שוכנת בדרום וייטנאם באזור הדלתא של נהר המקונג, ולה היסטוריה פוליטית ותרבותית מרתקת בת מאות שנים. תחילה חיו באזור בני החמר, עד שהמקום נכבש על-ידי העם הוייטנאמי במאה ה-17. הצרפתים כבשו את העיר במאה ה-.19. בעקבות תוצאות מלחמת הודו-סין הראשונה הוחלט במסגרת ועידת ז'נבה על חלוקתה של וייטנאם לשניים : צפון וייטנאם תהפוך למדינה קומוניסטית והדרום יישאר מדינה קפיטליסטית. מספר שנים לאחר מכן פרצה מלחמת וייטנאם שהייתה למעשה מלחמת כוחות בין המעצמות. נבקר במוזיאון המלחמה ונלמד את סיפור מלחמת וייטנאם. נמשיך לביקור בארמון האיחוד ששימש כארמון הנשיא, נראה את כנסיית נוטרדאם המפורסמת, ובניין הדואר הישן הבנוי כתחנת רכבת אירופאית מתחילת המאה – מפניני הארכיטקטורה הקולוניאלית שהותיר השלטון הצרפתי בעיר. נבקר גם ברובע הסיני ובשוק המקומי הגדול. ארוחת ערב במסעדה מקומית. העברה למלון.

     

  • 12

    מחילות קו צ'י, הו צ'י מין סיטי (סייגון)

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור מרתק בקו-צ'י, אתר מחילות הוייטקונג – אותם לוחמי גרילה נגד האמריקאים במטרה לשחרר את דרום וייטנאם ולאחד אותה עם הצפון בשלטון קומוניסטי. המחילות השתרעו על שטח של למעלה מ-200 קמ"ר והיו למעשה עיר תת-קרקעית ענקית ונסתרת שכללה בתי חולים, בתי חרושת לנשק וכל הדרוש להישרדות במלחמה. במקום שהו אלפי לוחמים שלעיתים לא ראו אור יום משך חודשים ארוכים. במקום תינתן אפשרות להיכנס למחילות ולהתרשם באופן אישי. חזרה להו צ'י מין להשלמת הסיור בעיר.

    בערב – נצא לשייט מהנה בשילוב מופע פולקלור מקומי וארוחת ערב.

     

  • 13

    הדלתא של המקונג, מייתו, קאן תו

    ניסע לאזור החקלאי הפורה של דלתת המקונג, שמהווה את אסם האורז של וייטנאם. דלתת "תשעת הדרקונים" – על שם תשע השלוחות המתפצלות בשפך נהר מקונג אל הים הסיני, היא הרחבה והמרשימה בעולם. דלתת הנהר הענקית הוכרזה כאוצר ביולוגי ושמורת טבע . האזור ידוע בנופיו המיוחדים, בכפרי איכרים ודייגים ציוריים הפזורים לאורכו, כפרים צפים על גבי הנהר, שווקים ססגוניים צפים אף הם. התחבורה כאן היא בסירות בתעלות השונות.

    נצא בשייט לאורך היובלים הצרים והיפהפיים של נהר המקונג. נגיע למפעל ביתי לייצור סוכריות מקוקוס ונלמד על תהליך הייצור, נבקר בחוות גידול דבורים ונאכל ארוחת צהריים. נסייר בין הכפרים המקומיים ונסיים באירוח בחווה מקומית – נאכל את פירותיהם הטריים ונשתה תה מחלת דבש מתוקה.
    בנוסף לדתות הסיניות המקובלות גם בווייטנאם, כאן נמצאת דת וייטנאמית ייחודית בשם "קאו דאי". נבקר בכנסייה של דת זו ונלמד אודות השילוב של בודהיזם, הינדואיזם, קונפוציוניזם ונצרות. נמשיך אל המלון בקאן תו. ארוחת ערב במסעדה מקומית.

  • 14

    הדלתא של המקונג, קאי ראנג, הר סאם, צ'או דוק

    יום חוויתי נוסף בדלתת המקונג המיוחדת ושונה כל כך מהמוכר לנו. נצא בשייט אל השוק הצף של קאי ראנג, מקום מפגשם של מספר יובלים היוצרים את הדלתא (מותנה במפלס גובה המים). תוך כדי השייט בסירה נצפה במסחר בפירות, ירקות ושאר תוצרת מקומית המתבצע בין הסירות המקומיות השונות. נמשיך לצ'או דוק, עיירה קטנה עם אווירה אותנטית על גבול וייטנאם-קמבודיה, במפגש נהרות מקונג ובאסאק. בעיירה וסביבה חיות בהרמוניה קבוצות אתניות בודהיסטיות לצד מוסלמיות. נעלה על הר סאם שנראה כבליטה מוזרה בלב שדות האורז המישוריים וממנו נשקף נוף יפה וניתן לראות גם את הצד הקמבודי מעבר לגבול. נבקר במקדש ליידי סו. כמו כן, נערוך שייט לכפר צ'אם ונבקר בכפר דייגים מקומי. לקראת ערב נגיע למלון בצ'או דוק, ארוחת ערב.

  • 15

    צ'או דוק - פנום פן (חציית הגבול לקמבודיה)

    בשעות הבוקר נשוט בסירה מהירה מצ'או דוק לפנום פן, בירת קמבודיה. פנום פן של היום משופעת בסגנונות בניה מגוונים מתקופות שונות: מבנים בסגנון קמרי מסורתי, בניינים מתקופת החסות והשלטון הקולוניאלי הצרפתי, מבנים מודרניים ורבי קומות. כ-90% מתושבי קמבודיה משתייכים לקבוצה האתנית- הקמר, ורובם ככולם הם בודהיסטים מאסכולת טהרוואדה. קמבודיה היא מונרכיה חוקתית. עם הגעתנו לעיר נצא לסיור במתחם המפואר של הארמון המלכותי (במידה ופתוח), שנבנה בסגנון קמרי (חמרי) במאה ה-19, הכולל את ארמון המלך והמבנים הסובבים, ואת פגודת הכסף. ארוחת ערב במסעדה מקומית. העברה למלון.

  • 16

    פנום פן, סיאם ריאפ

    קמר (חמר) רוז' הוא כינוי לתנועה הקומוניסטית ששלטה בקמבודיה בין 1975 ל-1979 לאחר שעלתה לשלטון במהפכה צבאית. משטרו של פול פוט, ראש התנועה, אחראי לביצועו של רצח העם בקמבודיה. נכנס לביקור בטול סלנג- מוזיאון רצח העם. המוזיאון פותח חלון לתקופה אפלה ומטרידה. נעזוב את פנום פן וניסע בין נופיה הכפריים של קמבודיה לעבר סיאם ריפ, עיר מודרנית השוכנת בסמוך לאנגקור, קומפלקס מקדשים יפהפה ובירת ממלכת החמר הקדומה. הגעה למלון, ארוחת ערב.

     

  • 17

    סיאם ריאפ - מקדשי אנגקור

    אנגקור- עיר המקדשים האבודה של קמבודיה, שכולה אתר מורשת עולמי של אונסק"ו. למעלה מאלף מקדשים של התרבות הקמרית נחבאים ביער. ביקור באנגקור הוא מסע אחורה בזמן, באווירה מיוחדת וקסם היסטורי בנוף פראי. דרך השער הדרומי נכנס לביקור במקדש באיון, שעל מגדליו הרבים מתנשאים כ-200 פרצופים מחייכים. נבקר בטרסת הפילים ונראה את טרסת המלך המצורע, בקומפלקס המלכותי. בטא-פרום, מנזר בודהיסטי במקור שנשאר במצבו המקורי ללא שימור וסביבו ג'ונגל ועצים שצמחו מבין הריסותיו. נמשיך אל המקדשים באנטאי קדיי ופרה קאן, כמו גם במקדשי רולוס, הידועים בתבליטים היפים המגולפים בו.

    בערב – נצא לארוחת ערב בופה עם מופע פולקלור מקומי.

  • 18

    אנגקור וואט, סיאם ריפ - בנגקוק/הו צ'י מין - תל אביב

    הבוקר נצא לביקור במפורסם במקדשים, אנגקור ואט – מקדש ענק המהווה את מוקד המשיכה העיקרי של קמבודיה.  אנגקור ואט נבנה במאה ה-12 והוא הגדול והשמור ביותר באנגקור והיחיד שנשאר כמרכז דתי. המקדש מייצג את שיאה של התרבות והארכיטקטורה הקמרית. רישום המקדש מיוצג במרכז הדגל הקמבודי.

    ניסע לנמל התעופה ונצא בטיסה לבנגקוק וממנה בטיסת אל על/ אמירייטס (דרך דובאי) / טורקיש איירליינס (דרך איסטנבול) חזרה ארצה. נחיתה בנתב"ג בשעות הבוקר/צהריים של יום 19.

     

לתשומת לבכם:

* מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

* מסלולים לטיולים השונים מהמתכונת הנוכחית יימסרו למעוניינים.

* הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

* באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של ביטול או קורונה.

 * ייתכנו שינויים בסדר הימים, הביקורים והלינות.

* בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

* בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו  שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק

   מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

* במקרים בהם זמן ההמתנה בין הטיסות הבינלאומיות יהיה ארוך מ-8 שעות, יוצע בתשלום נוסף  (במחיר עלות) סיור בעיר/לינה במלון.

* מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

* הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות/בזום עם מלווה הקבוצה כשבוע לפני יציאת הטיול.

* הודעה על מיקום והמועד המדויק תועבר במועד מאוחר יותר.

 

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות בחברת אל על/ אמירייטס/טורקיש איירליינס וטיסות פנים בהתאם למסלול הטיול

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה

כלכלה – חצי פנסיון + 4 ארוחות נוספות (סה"כ 20 ארוחות עיקריות)

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכיר והמנוסה של רימון

מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש

טיפים לנותני השירותים השונים

דמי סבלות בבתי המלון (מזוודה אחת לנוסע)

תחבורה – אוטובוס תיירים נוח וממוזג

מפגש קבוצה בזום לפני הנסיעה

דרושות אשרות כניסה לוייטנאם וקמבודיה

ד

מה עושה את ההבדל

נין בין – שייט בשמורת הטבע המרהיבה 

האלונג ביי שייט במפרץ, ביקור במערת נטיפים, חווה לגידול פנינים

האנוי מופע בובות המים המסורתי, סיור ריקשות

ביתו של הו-צ'י-מין, מקדש הספרות הקונפוציאני, אגם הואן קיאם, מקדש נגוק סון

סאפה כפרי המיעוטים וטרסות האורז, ביקור בבית מקומי

לאו קאי שוק סוף השבוע של באק הא

הוי אן – שייט בנהר טו-בון, כפר הקדרים טאן הא, סדנת בישול בשילוב ארוחת צהריים, ביקור בבית טאן קי עתיק, הגשר היפני, אולם פוק קיאן, בית מלאכה אופייני, השוק המקומי

דה נאנג מוזיאון הצ'אם, סיור פנורמי בעיר, גבעות בא נא – גשר הזהב (הידיים)

הו צ'י מין סיטי – מוזיאון המלחמה, ארמון האיחוד, הרובע הסיני, השוק המקומי, שייט לילי כולל מופע פולקלור מקומי

קו צ'י רשת מחילות הוייטקונג

הדלתא של המקונג – שייט תעלות בסירות משוטים, מפעל לייצור סוכריות

קוקוס, השוק הצף, ביקור בכנסייה של דת הקאו דאי, שייט בשוק הצף של קאי ראנג

צ'או דוק – מקדש ליידי סו, הר סאם, שייט לביקור בכפר צ'אם, כפר דייגים מקומי

פנום פן – הארמון המלכותי, פגודת הכסף, מוזיאון טול סלנג

אם ריפ מקדש באיון, טרסת הפילים, טרסת המלך המצורע

 קומפלקס מקדשי אנגקור, מופע פולקלור מקומי הכולל ארוחת ערב

 

רשימת בתי מלון

strong>בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר בית המלון
האנוי LACASA HOTEL (4*)
http://lacasahotel.com.vn/
האלונג

PARADISE SUITE (4*)
https://paradisevietnam.com/

סאפה CHAU LONG HOTEL (3-4*)
https://chaulongsapa.business.site/
לאו קאי

DUC HUY GRAND HOTEL AND SPA (4*)
https://duchuygrandhotel.com/

MUONG THANH GRAND (4*)
http://grandlaocai.muongthanh.com/

הוי אן HOI AN ANCIENT HOUSE (4*)
https://www.ancienthouseresort.com/
דה נאנג BRILIANT HOTEL (4*)
https://brillianthotel.vn
הו צ'י מין  PARAGON HOTEL(4*)
https://paragon-saigon-hotel-ho-chi-minh-city.at-hotels.com/en/
קאן תו TTC HOTEL (4*)
https://cantho.ttchotels.com/vi
צ'או דוק VICTORIA (4*)
https://www.victoriahotels.asia/en/hotels-resorts/chaudoc.html
פנום פן  LCS HOTEL & APARTMENT (4*)
http://le-castle-river-hotel-apartment.phnompenhbesthotels.com/en/
סיאם ריפ TARA ANGKOR (4*)
https://taraangkorhotel.com/

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

נוסעים ממליצים

נוסעים שטיילו איתנו ממליצים

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם