לב אירופה
8
7
KM |
אוסטריה, שווייץ
  • טיסות ישירות טיסות ישירות
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • חצי פנסיון חצי פנסיון
  • 10 תשלומים 10 תשלומים

טיול מאורגן לאוסטריה ושוויץ

לב אירופה

קסם היערות: מסביבכם יערות ירוקים וצפופים מלאי הוד שפלגים קטנים חוצים אותם וברקע הרים עם פסגות מושלגות – נוף שממלא את הלב בהוד ויראה. זה המאפיין הגיאוגרפי הבולט למדינות להן נקדיש 8 ימים מענגים – שוויץ, אוסטריה.  את הטיול נפתח בזלצבורג היפה, עירו של מוצרט המקושטת בארמונות וטירות מהאגדות. משם נמשיך לטייל בין כפרים, טירות ואגמים ציוריים ודרך חבל טירול הירוק הנושק לאלפים. נתקדם בטבע הבווארי למפלי הריין שזרימתם היא החזקה באירופה, ואת חלקו האחרון של הטיול נקדיש לשוויץ, מדינה שכל פינה בה מרגישה כאילו נלקחה מתוך גלויית נוף מושלמת.

וינה, לינץ, באד אישל, האלשטאט, סנט וולפגנג, סן גילגן, הלברון, זלצבורג, ליכטנשטיינקלאם, מפלי קרימל, גרוסגלוקנר,אינסברוק, גארמיש פארטנקירכן, פלדקירך, קונסטנץ, מאינאו, לינדאו, לוצרן, ציריך, מפלי הריין, טירת נויישוואנשטיין, מינכן

 חצי פנסיון משך כל ימי הטיול

 

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – וינה, לינץ

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונמריא לוינה , בירת אוסטריה – עיר הוואלסים השוכנת על גדות נהר הדנובה ובה מאות גנים, עשרות מוזיאונים, ארכיטקטורה מהודרת. וינה היא עירם של מוצרט, בטהובן, היידן, שוברט, ברהמס, שטראוס וגם עירו של פרויד. עם ההגעה נערוך סיור במרכז התיירותי המוקף בשדרות המכונות רינג (טבעת) ונראה את בית האופרה המפורסם, את בית הפרלמנט ובית עיריית וינה המרשים. נתרשם מארמון שיינברון ונטייל בגנים המזכירים את גני ורסאי. בתום הסיור ניסע ללינץ, בירת אוסטריה עילית השוכנת על גדות נהר הדנובה. הגעה למלון וארוחת ערב.

     

  • 2

    אזור האגמים – באד אשל, הלשטאט ומכרות המלח, סנט וולפגנג, שייט לסן גילגן, זלצבורג

    לפנינו יום טיול ליופיו הטבעי של אזור האגמים – פרחי בר בין יערות, כפרים ועיירות קטנים על גדות מפרצונים של האגמים. ניסע לבאד אישל, שם נהג הקיסר פרנץ יוזף לנפוש עם אשתו סיסי. נראה את בתי המרחץ והמרפא, בהם בילו אצילי אירופה במאה ה-19 ונטייל ב"קור פארק" הגדול שבמרכז העיירה. בהמשך נגיע להלשטאט, הנחשבת ל"דובדבן שבקצפת" בין עיירות אזור האגמים ונבקר במכרות המלח. ניסע ברכבת למעמקי המכרה לבושים בסרבלי כורים ובמגלשות עץ נגיע לעומק המכרה. נבקר במוזיאון תת קרקעי, בו גבישי מלח צבעוניים ונלמד על תהליכי הפקת המלח. בהמשך נגיע לסנט וולפגנג, ממנה נצא בשייט קסום לעיירת הנופש לסן גילגן, כפר יפהפה על גדות אגם ונטייל בסמטאות הציוריות המקיפות את הכיכר המרכזית. כאן נולדה אמו של מוצארט ואחותו גרה כאן לאחר מותו. בערב נגיע למלון באזור זלצבורג ללינה וארוחת ערב.

     

  • 3

    ארמון הלברון, זלצבורג

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור אותו נתחיל בביקור בארמון הלברון, שנבנה בתחילת המאה ה-17 ומפורסם בעיקר הודות למזרקות ופעלולי המים שבו, שבידרו את האורחים כבר לפני כ-400 שנה. נמשיך לסיור בזלצבורג, עיר עתיקה וציורית המעוטרת במבנים עתיקים ומפוארים ומפורסמת גם כעיר הולדתו של המלחין הדגול, מוצארט. נטייל במרכז העיר, בסמטאות ובמדרחוב הציורי, נראה את בית הולדתו של מוצארט, את הקתדראלה ואת הבתים מתקופת הבארוק, ששמשו את אצולת העיר. נעפיל ברכבל למצודה, השוכנת על גבעה וחולשת על העיר, ממנה נצפה על הנוף היפה של העיר העתיקה והאזור. נבקר בגני מיראבל הססגוניים, שהוקמו אף הם לפני כ-400 שנה, נפתחו לקהל ב-1854 והתפרסמו בעיקר הודות למחזמר המפורסם, "צליל המוסיקה". נראה את המדשאות המוריקות והפרחים המעוצבים בצורות שונות, את שלל המזרקות והפסלים וגן הגמדים המפורסם. בערב נחזור למלון וארוחת ערב.

     

     

  • 4

    ליכטנשטיינקלאם, מפלי קרימל, גרוסגלוקנר

    לפנינו יום טיול נפלא בטבע. נצא לטיול ומסלול הליכה בטבע בקניון ליכטנשטיין, במקום בו יצר נהר שפילס דרכו וחרץ בסלעים קניון מרשים בעל קירות גבוהים וזקופים. הלאה לביקור במפלי קרימל, הנופלים בשלושה מפלסים מגובה של 380 מטר ונחשבים למפלים הגבוהים ביותר באירופה. נמשיך לגרוסגלוקנר, ההר הגבוה ביותר באוסטריה שפסגתו מתנשאת לגובה של 3,978 מ'. ניסע באחד הכבישים היפים בהרי האלפים, שנסלל ב-1935, בדרך בה עבר נתיב המסחר בין צפון אירופה לדרומה בימי הביניים ולצדנו נופים מרהיבים. נעצור לתצפיות נוף ממתחם "פרנץ יוזף" ולעת ערב נחזור למלון. ארוחת ערב.

  • 5

    אינסברוק, גארמיש פארטנקירכן, פלדקירך

    לאחר ארוחת הבוקר נעשה דרכנו לאינסברוק היפה – בירת חבל טירול, שהייתה בירתם של הקיסר מקסימיליאן והקיסרית מריה תרזה ובה נערכה אולימפיאדת החורף ב-1964. נערוך סיור היכרות ונראה בין היתר את גגון הזהב, ארמון הופבורג והבזיליקה. נמשיך לגארמיש פארטנקירכן, אתר נופש באלפים הבוואריים, השוכן למרגלות הצוגשפיצה, ההר הגבוה ביותר בגרמניה. נטייל ברחובות המטופחים והמעוטרים בפסלים קלאסיים ומודרניים, נתרשם מהמבנים המצוירים והמעוצבים. נסיים את היום במלון באזור פלדקירך, השוכנת באזור משולש הגבולות של אוסטריה, שווייץ וליכטנשטיין. ארוחת ערב.

  • 6

    קונסטנץ, מאינאו - אי הפרחים, לינדאו

    ניסע לקונסטנץ, השוכנת על גדות אגם בודן. נערוך סיור היכרות ונמשיך לביקור במאינאו – אי הפרחים המקסים, חלקת אלוהים קטנה ובה צמחיה עשירה ומגוונת עם צבעונים, נרקיסים, וורדים – חגיגת ריח וצבע. נחצה בשייט את אגם בודן ללינדאו – עיירה ציורית  השוכנת על אי באגם בודן. נטייל בעיר העתיקה ובטיילת היפה ונחזור למלון. ארוחת ערב.

  • 7

    לוצרן, ציריך, מפלי הריין

    יום טיול לשווייץ הציורית. נגיע תחילה לפנינה התיירותית של שווייץ – לוצרן, הנראית כלקוחה מתוך גלוית נוף שוויצרית. נבקר בגן הקרחונים ונראה את פסל האריה ה"גוסס". נטייל דרך סמטאות העיר העתיקה אל גשר העץ המפורסם, לאורך האגם ונהנה ממראה הברבורים. נמשיך לציריך, בה נכיר את מרכז העיר – הבנהופשטרסה ואגם לימט. נמשיך לביקור במפלי הריין המרהיבים, הנחשבים לעוצמתיים באירופה, 137 מ' רוחבם ו-21 מ' גובהם. לעת ערב נחזור למלון וארוחת ערב.

  • 8

    נויישוואנשטיין, מינכן – תל אביב

    ניסע לביקור בטירת נויישוואנשטיין, אשר שימשה מקור השראה לעיצוב טירת "היפהפייה הנרדמת" בדיסנילנד, אותה בנה וולט דיסני לאחר ביקורו בבוואריה. באוטובוס מיוחד נעלה ונבקר בטירה ונתרשם מהחדרים המרוהטים הכוללים יצירות אומנות. לאחר ניסע צפונה למינכן ולנמל התעופה, לטיסה חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

     

     

     

לתשומת לב:

KM 2908– טיסות ת"א-ציריך, מינכן-ת"א. בקשו את פירוט תכנית המעודכנת.

KM 2922, 1006, 1012– טיסות ת"א-מינכן- ת"א. בקשו את פירוט תכנית המעודכנת.

– מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

– הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

– באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות, ומטען כולל כיסוי   לביטול ולמקרה קורונה.

– ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

– בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ  לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

– בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול,   ייתכנו שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים

על חלק מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

– כפוף לתנאים ומידע הכללי המפורסמים באתר האינטרנט

 

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות וינה, מיכן-ת"א.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה.

כלכלה –  חצי פנסיון משך כל ימי הטיול.

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים – בהתאם לתכנית הטיול המפורטת.

מדריך ישראלי מצוות המדריכים הבכירים והמנוסים של רימון.

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

טיפים לנותני השירותים השונים (למעט סבלות).

אוטובוסי תיור נוחים וממוזגים.

אפשרות ל-10 תשלומים שקליים ללא ריבית וללא הצמדה.

 

מה עושה את ההבדל

וינה – גני ארמון שיינברון

אזור האגמים – שייט מסנט וולפגנג לסן גילגן

הלשטאט – מכרות המלח

זלצבורג – טירת הלברון ומשחקי המים

זלצבורג – סיור עיר, כולל עליה ברכבל למצודה

ליכטנשטיינקלאם (קניון ליכטנשטיין)

מפלי קרימל

גרוסגלוקנר – מעבר ההרים המפורסם

אינסברוק – העיר העתיקה, גגון הזהב

גארמיש פארטנקירכן – אתר הנופש באלפים הבוואריים

קונסטנץ, לינדאו  – עיירות הנופש המפורסמות על גדות אגם בודן

מאינאו – אי הפרחים

מפלי הריין

לוצרן – העיר העתיקה, כולל גן הקרחונים ופסל האריה "הגוסס"

ציריך – הבאנהופשראסה ואגם לימט

מפלי הריין

טירת נויישוואנשטיין

 

רשימת בתי מלון

בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר מספר ימים בית המלון
לינץ 1 AUSTRIA TREND HOTEL
SCHILLERPARK HOTEL
CITY HOTEL
DOMB HOTEL
BEST WESTERN HOTEL AMEDIA, WELS
אזור זלצבורג 4

VIER JAHRESZEITEN, FLACHAU
HAMMERHOF IN FILZMOOS
ALPENKRONE FILZMOOS

אזור פלדקירך 3

SILVRETTA ST. GALLENKIRCH
SPORTHOTEL BECK

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.
 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מידע נוסף
מידע נוסף

מאמרים על אוסטריה

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם