דרום אמריקה מקיף פרו, צ'ילה, ארגנטינה וברזיל
25-26
24
BRP |
פרו, צ'ילה, ארגנטינה, ברזיל
  • מלונות מובחרים מלונות מובחרים
  • חצי פנסיון חצי פנסיון
  • 10 תשלומים 10 תשלומים

טיול מאורגן לדרום אמריקה

דרום אמריקה הקסומה מציעה לכם שפע של חוויות שונות, ייחודיות ומהנות.
פגישה עם תרבות שונה ועתיקה במיוחד, טבע פראי, קרנבלים, ג'ונגלים עבותים, נהרות שוצפים, קרחונים ומפלים מדהימים. מחציתה הדרומית של יבשת אמריקה היא יעד נפלא לטיול מאורגן עם רימון טיולים. מבחר ומגוון של טיולים מוצעים לכם ובהם שילוב של טבע נהדר ונוף עירוני, מפגש עם בני המקום, עם העבר ועם ההווה, עם הרים גבוהים ומושלגים וחופי ים זהובים, עם מוסיקה תוססת וכדורגל טוב. כל אלה ועוד מחכים לכם בטיולי רימון לדרום אמריקה!

לימה, קוסקו, העמק הקדוש (עמק האורובמבה), מאצ'ו פיצ'ו, בואנוס איירס, ברילוצ'ה, הקרחון השחור והר טרונדור, שייט במעבר האנדים, פוארטו מונט, פונטה ארנס, שמורת טורס דל פאיינה, קלפטה, מפלי האיגואסו,ריו דה ז'ניירו, האיים הטרופיים, פטרופוליס

לכתבה מרתקת על דרום אמריקה לחצו כאן

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב - לימה

    ניפגש בנתב"ג ונצא בטיסה דרך מדריד ללימה, בירת פרו. נחיתה בשעות הערב, העברה למלון וארוחת ערב.

  • 2

    לימה

    לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום סיור בלימה. נתחיל בביקור במוזיאון הזהב והנשק, המציג אוסף רחב של חפצי אמנות שרבים מהם נוצרו על ידי תרבויות פרה-קולומביאניות שונות. נבקר במוזיאון לארקו הררה, אחוזה מהמאה ה-18 המכילה אוסף כלי חרס מרשים, עבודות טקסטיל, זהב וכסף מ-3,000 שנות היסטוריה. ארוחת ערב.

  • 3

    לימה - קוסקו

    עם בוקר נצא בטיסה אל קוסקו, בירתה העתיקה של ממלכת האינקה השוכנת גבוה ברכס האנדים. נצא לסיור בכיכר הצבא הגדולה והמרשימה, נבקר בקתדרלה מהמאה ה-17 ובמקדש השמש קוריקאנצ'ה, שבתקופת האינקה היה מצופה בלוחות זהב. במהלך הסיור נתרשם מחומות ואבני האינקה המסותתות של העיר.
    בערב – נצא לבילוי פולקלור מקומי, כולל ארוחת ערב

  • 4

    העמק הקדוש (עמק האורבמבה) , מכרות המלח במאראס, השוק בפיסאק

    נצא אל מחוץ לקוסקו ונבקר בעמק הקדוש, עמק האורבמבה, ששימש כאסם התבואה של האינקה. נבקר במכרות המלח של מאראס, מראה מדהים של טרסות מלח ובכפר צ'ינצ'רו, שתושביו מתמחים בעבודות יד של אריגה. נמשיך לביקור בכפר העתיק ובמצודה הצבאית של אויינטאיטמבו, מקום ששימש להגנה וכמרכז חקלאי. נמשיך לפיסאק ונטייל בשוק הצבעוני (במידה ופתוח) בו מאות הרוכלים האינדיאנים, מציעים מעבודות היד היפות והמיוחדות שלהם ועד ירקות ופירות שגידלו בגינתם. ארוחת ערב ולינה בעמק.

  • 5

    מאצ'ו פיצו

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לאחד האתרים המסקרנים והמרשימים בעולם. ניסע ברכבת התיירים במעלה נהר האורבמבה לעיירה אגואס קליינטס, משם נמשיך בדרך מפותלת במיניבוסים, עד אשר תתגלה לעינינו העיר האבודה – המאצ'ו פיצ'ו. נסייר בין שרידי המקדשים הייחודיים, נראה את בתי המגורים והמערכות החקלאיות שנותרו ממורשת האינקה. האתר ממוקם על מצוק והנוף הנשקף ממנו יגרום לנו להחסיר פעימה. ארוחת צהריים. בסיום יום עתיר חוויות ניסע לקוסקו.

  • 6

    סובב קוסקו

    עם בוקר נסייר בשרידי המצודות האינקאיות ובאתרים שמסביב לקוסקו. נבקר במקדש מצודת סקסאיוואמאן שהגנה על העיר, ממנה תצפית מרהיבה על קוסקו. נמשיך אל קנקו- מקדש הזיגזג, פוקה פוקארה ולטאמבו-מאצאי, הידוע כאתר טקסי חשוב. חזרה למלון, ארוחת ערב.

  • 7

    קוסקו - לימה

    נצא בטיסת בוקר ללימה. עם הנחיתה נצא לסיור בפלאזה דה ארמאס, המרכז הקולוניאלי העתיק ובקתדרלה מהמאה ה-18, בה טמונים שרידיו של פרנסיסקו פיזארו, הכובש הספרדי שייסד את העיר. נעבור דרך השכונות המודרניות של עשירי העיר, סן איסידרו ומיראפלורס ונבקר בפארק האוהבים המשקיף על קו החוף. בתום הסיור נגיע למלון, ארוחת ערב.

  • 8

    לימה - בואנוס איירס

    נצא בטיסה לבואנוס איירס, בירת ארגנטינה.

    עם הנחיתה בשעות הערב, יציאה לבילוי במופע טנגו מרתק, כולל ארוחת ערב.

  • 9

    בואנוס איירס

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר. בשדרות ה-9 ביולי, נראה את האובליסק המפורסם, אחד מסמלי העיר. נמשיך דרך תיאטרון קולון מ-1908, מבתי האופרה הגדולים והיפים בעולם. נגיע לשדרות מאי ונראה את קפה טורטוני הוותיק מ-1858 בו צמח מוסד הטנגו. נמשיך לפלאזה דה מאיו – שהתפרסמה בהפגנות האימהות של הנעדרים בימי שלטון הגנרלים. נצפה על הקאסה רוסאדה – משכן נשיאי ארגנטינה ואחד מסמליה הבולטים של העיר. מעל המרפסת הפונה אל הכיכר נאמו הנשיא חואן דומינגו פרון ורעייתו, אווה פרון ושלהבו את ההמונים. לסיום נסייר במדרחוב פלורידה התוסס. ארוחת ערב במסעדה מקומית, חזרה למלון.

  • 10

    בואנוס איירס - ברילוצ'ה

    עם בוקר נצא בטיסה לברילוצ'ה – עיירת קיט יפהפייה בצפון פטגוניה השוכנת במורדות האנדים. נצא לטיול במסלול CIRCUITO CHICO בנופי הרי האנדים, נעפיל ברכבל כסאות לפסגת הר הקמפניירו ונתבשם מהנופים ומהאווירה הפסטורלית של העיירה והאגמים. נמשיך בטיול דרך סמטאותיה הציוריות, בחנויות השוקולד והגלידה. ארוחת ערב במסעדה מקומית.

  • 11

    שמורת "הקרחון השחור" והר טרונדור

    היום נצא לסיור בשמורת "הקרחון השחור" והר טרונדור, הר געש רדום השוכן על גבול ארגנטינה וצ'ילה. השמורה נחשבת לאחת משמורות הטבע היפות באזור האגמים והטיול בה משלב סיורים רגליים קלים ביערות הגשם, בין אגמים אלפיניים לצד נהרות שוצפים, תצפיות נוף מדהימות תוך כדי התפעלות מטבע אינסופי. לקראת סיום המסלול נקיים תצפית על הקרחון השחור. ארוחת ערב במסעדה מקומית, חזרה למלון.

  • 12

    ברילוצ'ה, חציית האנדים, פוארטו ואראס

    יום נפלא וחווייתי של חציית האנדים מארגנטינה לצ'ילה. נצא לשייט באגם נאוול וואפי ללב הרי האנדים ולפוארטו בלסט. מכאן נסיעה קצרה באוטובוס תביאנו לפוארטו אלגרה ולשייט באגם פריאס, במהלכו נתרשם מנופי הרי הטרונדור המרשימים ומציפורי הקונדור במעופם. מפוארטו פריאס נמשיך בנסיעה במעבה יער הגשם לפאוייה שבצ'ילה. נמשיך בשייט נוסף באגם טודוס לוס סנטוס ומשם ניסע לביקור במפלי פטרואה (במידה ויתאפשר). נסיים את היום במלון בפוארטו ואראס. ארוחת ערב ולאחריה נטייל ברחובות העיירה המקסימה.

  • 13

    פוארטו מונט - פונטה ארנס, פוארטו נטאלס

    עם בוקר ניסע אל פוארטו מונט. העברה אל שדה התעופה וטיסה אל פונטה ארנס, העיר הדרומית ביותר בצ'ילה. עם הנחיתה, נצא לסיור עיר ממנה נמשיך עד הגעתנו למלון בפוארטו נטאלס, ארוחת ערב.

  • 14

    שמורת טורס דל פאיינה

    עם בוקר נצא בנסיעה לעבר אחת משמורות הטבע היפות בעולם, שמורת הטורס דל פאיינה– מצבור של נופים געשיים, קרחונים, מגדלי גרניט אדירים המתנשאים לגובה של עד כ-3000 מ', אגמים ומפלי מים, ובתוך כל אלה עדרי בעלי חיים ובהם הגואנקו ממשפחת הלאמה, שועלים, קונדור האנדים, נאנדו- יען דרום אמריקאי, פלמינגו צ'יליאני ובעלי חיים רבים נוספים. נבקר באגם סרמיינטו ובלגונה אמרגה (לגונה מרירה)מי הלגונה מרירים בשל ריכוז ה-PH הגבוה ומכאן שמה, הלגונה נמצאת למרגלות סרו טורו ומספקת תצפיות נוף מרשימות.
    נמשיך לאגם נורדנסקג'ולד. נצא לטרק מהנה מפודטו אל המפל הגדול – הסאלטו גראנדה.
    ביקור חובה נוסף – קוורנוס דל פיינה, טיול רגלי בנופים משכרי חושים עד הגיענו לנקודת תצפית מרהיבה. העברה למלון, ארוחת ערב.

  • 15

    שמורת טורס דל פאיינה

    לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום משובב נפש נוסף בשמורת הטבע הפראית. את היום נפתח בטרק לאורך חוף אגם (וקרחון) גריי ונתרשם משברי הקרח הצפים בו ומרכס הרי המקיזו דל פאיינה. כחלק משדה הקרח הדרומי של פטגוניה, קרחון גריי נחשב לאחד מגולות הכותרת בשמורת הטורס דל פאיינה. נמשיך לעבר אגם פאוייה, זמן פנוי והמשך ללגונה אזול- לגונה מרשימה בצדו המזרחי של שמורת הפאיינה. לכאן הגיע מגלה ארצות בריטית בשם ליידי פלורנס דיקסי בשנת 1879, המקום פורסם בספרה "לאורך פטגוניה". מנקודת תצפית נראה שלושה מגדלי גרניט ונתהדר מיופיו הבתולי של הטבע. חזרה למלון, ארוחת ערב.

  • 16

    שמורת טורס דל פאיינה, קלפטה

    החל משעות הבוקר המוקדמות נשלים את הסיורים בשמורה. ניסע לעבר אגם פאוייה, נטייל אל מפלי סלטו גרנדה ונצפה אל העמק הצרפתי ואל עמודי הפאיינה. בתום הביקורים נחצה את הגבול לארגנטינה וניסע לקלפטה, השוכנת על גדת לאגו ארגנטינו. ארוחת ערב ולינה בקלפטה.
    *הנסיעה מקלפטה לשמורת טורס דל פאיינה אורכת כ-6 שעות.

  • 17

    קלפטה - שייט בשמורת הקרחונים

    עם בוקר נצא לשייט חווייתי בין גושי קרח ענקיים בצבעי כחול, לבן ואפור. דרך מיצר השטן נגיע לתצפית על קרחון אופסלה, הנחשב לגדול ביותר בדרום אמריקה. נשוט דרך תעלת ספגציני ונצפה בקרחון הגבוה ביותר בשמורה – קרחון ספגציני. בתום השייט חזרה למלון, ארוחת ערב.

  • 18

    קרחון פריטו מורנו, מוזיאון הקרח הפטגוני, קלפטה - בואנוס איירס

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לעוד אחד משיאי הטיול הקרחון ה"מתנפץ" פריטו מורנו. חלקים מקרחון פעיל זה מתנפצים כמעט מידי יום אל האגם בקולות פיצוץ עזים. מנקודות תצפית שונות נחזה במראה הייחודי של הקרחון העצום. עם קצת מזל נוכל לחזות בגושי קרח ענקיים המתנפצים אל המים. נמשיך לביקור במוזיאון הקרח הפטגוני. קולות הטבע של מערות קרח, טיפות מים ורוח הרים מייצרים אווירה מיוחדת במינה. הביקור יאפשר לנו הבנה מעמיקה אודות היווצרות הקרחונים, נסיגתם ותופעות נוספות. המוזיאון מכיל צילומים מדהימים, מודל תלת מימד גדול של דרום פטגוניה ושל כל הקרחונים באזור. בהתאם ללו"ז הטיסה נאכל ארוחת צהריים או ערב. המשך לשדה התעופה וטיסה לבואנוס איירס, העברה למלון.

  • 19

    שייט בדלתא של נהר הפרנה (טיגרה), בואנוס איירס - מפלי האיגואסו

    עם בוקר ניסע אל העיירה טיגרה השוכנת בצפונה של בואנוס איירס על אי שנוצר ע"י מספר נחלים ונהרות. הנמל בה הוקם על מנת לשרת את תושבי הדלתא לשם העברת מוצרים וסחורות לנמלים שלאורך נהר הפרנה. נצא לשייט קטמרן לאורך נהרות הדלתא ונתרשם מאורח חייהם של תושבי המקום. כמו כן, נבקר בשוק המקומי. בהתאם ללו"ז הטיסה, נאכל ארוחת צהריים או ארוחת ערב. ניסע לנמל התעופה ונצא בטיסה אל איגואסו. נחיתה והעברה למלון.

  • 20

    מפלי האיגואסו, שייט ספארי, הצד הארגנטינאי- מעבר לצד הברזילאי, מופע פולקלור

    הבוקר נצא לסיור בצד הארגנטינאי של המפלים. נהנה מהליכה על גשרי עץ מסביב למפלים ונעצור בנקודות תצפית רבות ומגוונות. המפל המפורסם ביותר הוא "גרון השטן", שצורתו פרסה ברוחב של 150 מטר ובאורך של 700 מטר. נמשיך לבילוי באחת האטרקציות המלהיבות– "שייט ספארי" – סיור ברכבי שטח הכולל גם סיור רגלי בסביבה האקולוגית שבג'ונגל. נתרשם מהקניונים, מחיות בר ומהנוף המדהים של המפלים. שיאו של הספארי –  שייט רטוב ומהנה בסירות זודיאק במעלה הנהר מבעד לקניון אל המפלים. סלעי ענק ונוף ירוק עד ילוו אותנו עד הגעתנו קרוב לאחד מבסיסי המפל. נחצה את הגבול לצד הברזילאי.

    בערב – נצא לצפות במופע פולקלור דרום אמריקאי מרהיב, כולל ארוחת ערב עשירה בסגנון בופה. העברה למלון.

  • 21

    מפלי האיגואסו, הצד הברזילאי, סכר איטייפו - ריו דה ז'ניירו

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בצד הברזילאי של המפלים, אשר יכלול תצפיות מדהימות אל מול עוצמת המפלים. נמשיך לביקור בסכר איטייפו, המפעל ההנדסי השאפתני ביותר שבוצע באמריקה הדרומית. נסייר במתקן המרשים ובמרכז המבקרים. בהתאם ללו"ז הטיסה, נאכל ארוחת צהריים או ערב במסעדה מקומית. ניסע לנמל התעופה של אגואסו ונצא בטיסה לריו דה ז'ניירו, הנחשבת לאחת היפות והתוססות באמריקה הדרומית. העברה למלון.

  • 22

    ריו דה ז'ניירו

    לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול בג'יפים. נתחיל בסיור רגלי דרך היער הטרופי טיז'וקה ונמשיך לפסגת הר הקורקובדו, שם ניצב פסלו של ישו הגואל. נתרשם מהפסל גדול הממדים ומנופים עוצרי הנשימה של העיר ושל חופיה הססגוניים. נמשיך לסיור בפאבלות, שכונות העוני הבנויות בשיפולי העיר ונתרשם מאורח חייהם של התושבים. ארוחת ערב במסעדה מקומית.

    בערב זה מתקיים המצעד המרשים והססגוני של הקבוצות המנצחות בקרנבל המפורסם בעולם, האירוע כולל המוסיקה הסוחפת והתלבושות הססגוניות.אירוע זה אינו כלול במחיר. על המעוניינים להצטרף יש להודיע על כך בעת ההרשמה ובכך להבטיח את ההשתתפות. המחיר שיפורסם בקרוב כולל הסעות מהמלון וחזרה וכרטיס כניסה ליציע התיירים.

  • 23

    האיים הטרופיים

    ניסע דרומה לאורך החופים והמפרצים ליום טיול מלא, נעלה לסירה ונצא בשייט מהנה בין איים אקזוטיים וטבע פראי, בשילוב טריו מוזיקה ורקדנית סמבה וכולל עצירות לרחצה, ביקור באי ולארוחת צהריים. בתום היום המהנה חזרה למלון

  • 24

    ריו דה ז'ניירו

    הבוקר נמשיך את סיורנו. נבקר באזור העתיק, נראה את בית העירייה, בית האופרה, כנסיית הפירמידה, מדרגות סלארון, בית הקפה המפורסם – קולומבו, הבנוי בסגנון מיוחד ואת אצטדיון המרקנה – היכל הכדורגל מהגדולים בעולם. נעפיל ברכבל לפסגת "הר הסוכר", ממנו נשקפת תצפית מרהיבה על העיר ומפרץ גואנאברה. נמשיך לסיור חופים ובהם- איפנמה, לבלון וחוף קופקבנה. ארוחת ערב במסעדה מקומית.

    בערב – נבקר בשוק סאן קריסטובל בו מאכלים אותנטיים, מוסיקה עממית, ועבודות יד (במידה והשוק סגור יתבצע סיור ערב בריו). חזרה למלון.

  • 25

    פטרופוליס, ריו דה ז'ניירו - תל אביב

    נאכל ארוחת בוקר ונצא לסיור בפטרופוליס, הידועה כבירה הקיסרית של ברזיל. נראה את הקתדרלה הגותית ונבקר במוזיאון האיפריאלי וגני ארמון הקריסטל.
    העברה לנמל התעופה וטיסה דרך מדריד חזרה ארצה.

  • 26

    נחיתה בנתב"ג בשעות הלילה של יום 26.

    נחיתה בנתב"ג בשעות הלילה של יום 26.

לתשומת לבכם:

* מסלול עדכני יתקבל בעת הרישום ו/או לפני יציאת הטיול.

* הטיול יתקיים בהתאם להנחיות רשויות הבריאות בישראל ובמדינת היעד.

* באחריות הנוסע לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, בריאות ומטען הכוללת כיסוי במקרה של  ביטול או קורונה.

* ייתכנו שינויים בסדר הימים, הביקורים והלינות.

* הטיסות בתוך ברזיל אינן בהכרח טיסות ישירות וייתכנו דרך יעד ביניים.

* אגואסו – הספארי כולל השייט יבוצע בצד הברזילאי או הארגנטינאי של המפלים.

* בשל מיעוט בבתי מלון בשמורת טורס דל פאיינה, ייתכן פיצול הקבוצה לשני מלונות או לינה  בפוארטו נטאלס.

* ייתכנו מיסי נמל מקומיים בבואנוס, ברילוצ'ה וקלפטה (כ-25$) ובפרו (כ-30$) – ישולמו במקום ע"י המטיילים במזומן.

* בתקופת תערוכות, ירידים, אירועים מיוחדים וכנסים בערים השונות, תיתכן לינה מחוץ לעיר ו/או בעיר סמוכה, תוך שמירה על ביצוע מלא של תכנית הטיול הכלולה במחיר.

* בהתאם ללוח זמני הטיסות, ימי ושעות הפתיחה והסגירה של האתרים במהלך המסלול, ייתכנו  שינויים (גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ) בסדר הביקורים וייתכנו גם ויתורים על חלק

   מאתרי הביקורים, כל זאת תוך מתן ביקורים חלופיים.

* במקרים בהם זמן ההמתנה בין הטיסות הבינלאומיות יהיה ארוך מ-8 שעות, יוצע בתשלום נוסף  (במחיר עלות) סיור בעיר/לינה במלון.

* מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי המפורסמים באתר הבית של רימון.

* לוח הטיסות הפנימיות בדרום אמריקה משתנה לעתים ולכן ייתכנו שינויים בסדר הלינות והתכנים. חברת רימון תעשה כל מאמץ לבקר, במקרה כזה, בכל האתרים הכלולים במסלול

המקורי. הודעה על שינוי כאמור עשויה להימסר למטיילים גם ברגע האחרון, ולעתים גם תוך  כדי הטיול.

* הנוסעים יוזמנו למפגש היכרות/בזום עם מלווה הקבוצה כשבוע לפני יציאת הטיול. הודעה עלמיקום והמועד המדויק תועבר במועד מאוחר יותר.

 חיסונים: למידע כללי ובאחריות הנוסע לבדוק ולעיין באתר משרד הבריאות – www.health.gov.il. כמו כן, ניתן לפנות ללשכת הבריאות המחוזית.

 חשוב ביותר!!!

עקב סכומם הגבוה של דמי הביטול, מומלץ להצטייד בפוליסת ביטוח

(כבר בעת ההרשמה לטיול) הכוללת ביטוח נגד ביטול.

הערות ומידע כללי

מידע כללי

טיסות איבריה. ת"א-לימה, ריו-ת"א (דרך מדריד) וטיסות פנים בהתאם למסלול הטיול.

בתי מלון – אכסון בבתי מלון דרגה ראשונה (בעמק הקדוש ובטורס דל פאיינה, ייתכן והלינה תהיה בלודג'ים/מלונות פשוטים מהסטנדרט)

כלכלה חצי פנסיון (24 ארוחות עיקריות)

סיורים, ביקורים ודמי כניסה לאתרים, בהתאם לתוכנית הטיול המפורטת

מדריך ישראלי מצוות המדריכים המנוסה של רימון

מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש

טיפים לנותני השירותים השונים, כולל סבלות בבתי מלון (מזוודה אחת לאדם)

תחבורה – אוטובוס תיירים נוח וממוזג

מפגש קבוצה/בזום לפני הנסיעה

מה עושה את ההבדל

לימה – סיור באתריה המרכזיים של עיר, מוזיאון הזהב והנשק, מוזיאון לארקו הררה, הקתדרלה, כנסיות סן פרנסיסקו וסנטו דומינגו.

קוסקו מצודת סקסאיוואמאן, קנקו-מקדש הזיגזג, פוקה פוקארה, טאמבו-מאצאי, ערב בילוי בפולקלור מקומי, כולל ארוחת ערב

עמק אורבמבה – מכרות המלח של מאראס, השוק בפיסאק (במידה ופתוח)

מאצ'ו פיצ'ו – "העיר האבודה"

בואנוס איירס סיור עיר מקיף, ערב פולקלור במועדון טנגו

ברילוצ'ה סיור במסלול הסיבוב הקטן CIRCUITO CHICO, רכבל כסאות אל הר הקמפניירו, שמורת "הקרחון השחור" והר טרונדור

שייט במעבר האנדים חציית 3 אגמים בין ארגנטינה לצ'ילה

שמורת טורס דל פאיינה שני לילות ושני ימי סיור מלאים בשמורה

קלפטה שייט ותצפית על הקרחונים אופסלה וספגציני ומפרץ השטן,
פריטו מורנו ה"קרחון המתנפץ", מוזיאון הקרח הפטגוני

מפלי האיגואסו ביקור בצד הברזילאי והארגנטינאי של המפלים, סכר איטייפו, ספארי הכולל סיור ברכבי שטח ושייט בסירות זודיאק אל המפלים, מפל "גרון השטן", מופע פולקלור דרום אמריקאי מרהיב

ריו דה ז'ניירו סיור עיר מקיף, עלייה ברכבל אל "הר הסוכר", שוק הערב סאן קריסטובל, יום סיור בג'יפים אל הר הקורקובדו, יער טיז'וקה וסיור פאבלות, סיור חופים בריו- לבלון, איפנמה וקופקבנה, שייט לאיים הטרופיים, פטרופוליס

רשימת בתי מלון

strong>בתי המלון* הבאים או דומים להם יעמדו לרשות המטיילים

עיר בית המלון
לימה DAZZLER BY WYNDHAM MIRAFLORES HOTEL (4*)
https://dazzlermiraflores.com/?utm_source=google&utm_medium=local&utm_campaign=gmb  
קוסקו

WYNDHAM COSTA DEL SOL RAMADA CUSCO HOTEL(4*)
https://www.costadelsolperu.com/hoteles/hotel-costa-del-sol-wyndham-cusco/

העמק הקדוש AVA VALLE SAGRADO SPOT HOTEL (3*)
https://www.booking.com/hotel/pe/eco-andina.es.html
בואנוס איירס

MELIA BUENOS AIRES HOTEL (4*-5*)
https://www.melia.com/en/hotels/argentina/buenos- aires/melia-buenos-aires/index.htm

725 CONTINENTAL HOTEL (4*-5*)
http://www.725continental.com/default-en.html

ברילוצ'ה ALMA DEL LAGO SUITES & SPA (4*-5*)
https://almasuites.com/en/NH BARILOCHE EDELWEISS (4*-5*)
https://www.nh-hotels.com/hotel/nh-bariloche-edelweiss?utm_campaign=local-gmb&utm_medium=organic_search&utm_source=google_gmb  
פוארטו ואראס CABAÑAS DEL LAGO (4*)
https://hotelcabanadellago.cl/
פוארטו נטאלס  COSTAUSTRALIS HOTEL (4*)
https://www.hotelcostaustralis.com/
טורס דל פאיינה HOTEL DEL PAINE (3*-4*)
https://www.hoteldelpaine.com/LAGO GREY HOTEL (4*)
https://www.lagogrey.com/en/home/
אל קלפטה LAGOS DEL CALAFATE (4*)
https://www.lagosdelcalafate.com//index.php KOSTEN AIKE (4*)
https://www.kostenaike.com.ar/en-gb.html
איגואסו WYNDHAM GOLDEN FOZ SUITES (4*)
https://www.wyndhamhotels.com/wyndham/foz-do-iguacu-brazil/wyndham-foz-do-iguacua/overviewINTERLUDIUM IGUASSU (4*)
https://interludiumhotel.com/
ריו דה ז'נירו AMERICAS COPACABANA HOTEL (4*)
https://redeamericashoteis.com.br/americascopacabana/en/
ROYAL RIO (4*)
http://royalrio.com.br/site/
ריו דה ז'נירו AMERICAS COPACABANA HOTEL (4*)
https://redeamericashoteis.com.br/americascopacabana/en/
ROYAL RIO (4*)
http://royalrio.com.br/site/

*רשימה זו אינה מהווה התחייבות למלון מסוים.

 *רשימת בתי מלון מעודכנת תימסר לנוסעים לפני היציאה לטיול.

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם